Skip to main content

Olen yrittänyt katsoa 8.10. klo 20:45 alkanutta jaksoa Eurosport 1:ltä, mutta näyttää vain klo 14:45 tulleen jakson. Haluaisin kovin tietää mistä maksan moisessa “palvelussa”?

 

----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Lähetysten nimet näyttävät olleet samat, joka on sekoittanut tallennuksen ohjelmakirjastoon. Häiriö liittyy tutkittavana olevaan ongelmaan mutta tästä on laitettu vielä erikseen ilmoitusta eteenpäin. Pahoittelut häiriöstä.


Lähetysten nimet näyttävät olleet samat, joka on sekoittanut tallennuksen ohjelmakirjastoon. Häiriö liittyy tutkittavana olevaan ongelmaan mutta tästä on laitettu vielä erikseen ilmoitusta eteenpäin. Pahoittelut häiriöstä.


On tämä touhua!

Mainittu tutkittavana olevaan ongelma​ on jo viettänyt vuosipäiväänsä - edelleen aina kun on vikaa/puutteita tallenteissa, ohjelmaoppaassa tai kirjastossa​​​ tähän samaan kaaokseen viitataan. Ei näin voi Teliakaan loputtomiin käsiään pestä! Järkyttävästi ongelmia tuosta viimesyksyisestä kaaoksesta saakka ja Telia ei killinkiäkään asiakkailleen hyvitä!​​​


Lähetysten nimet näyttävät olleet samat, joka on sekoittanut tallennuksen ohjelmakirjastoon. Häiriö liittyy tutkittavana olevaan ongelmaan mutta tästä on laitettu vielä erikseen ilmoitusta eteenpäin. Pahoittelut häiriöstä.


On tämä touhua!

Mainittu tutkittavana olevaan ongelma​ on jo viettänyt vuosipäiväänsä - edelleen aina kun on vikaa/puutteita tallenteissa, ohjelmaoppaassa tai kirjastossa​​​ tähän samaan kaaokseen viitataan. Ei näin voi Teliakaan loputtomiin käsiään pestä! Järkyttävästi ongelmia tuosta viimesyksyisestä kaaoksesta saakka ja Telia ei killinkiäkään asiakkailleen hyvitä!​​​

Olemme tietoisia tästä ohjelmaoppaan tilanteesta ja asia on kyllä laitettu eteenpäin. Joskus asiat vievät aikaa, koska ne saattavat johtua meistä riippumattomista tekijöistä. 


Lähetysten nimet näyttävät olleet samat, joka on sekoittanut tallennuksen ohjelmakirjastoon. Häiriö liittyy tutkittavana olevaan ongelmaan mutta tästä on laitettu vielä erikseen ilmoitusta eteenpäin. Pahoittelut häiriöstä.


On tämä touhua!

Mainittu tutkittavana olevaan ongelma​ on jo viettänyt vuosipäiväänsä - edelleen aina kun on vikaa/puutteita tallenteissa, ohjelmaoppaassa tai kirjastossa​​​ tähän samaan kaaokseen viitataan. Ei näin voi Teliakaan loputtomiin käsiään pestä! Järkyttävästi ongelmia tuosta viimesyksyisestä kaaoksesta saakka ja Telia ei killinkiäkään asiakkailleen hyvitä!​​​

Olemme tietoisia tästä ohjelmaoppaan tilanteesta ja asia on kyllä laitettu eteenpäin. Joskus asiat vievät aikaa, koska ne saattavat johtua meistä riippumattomista tekijöistä. 

@PiaJo, täytyyhän teidän Telialla olla tietoisia kun jatkuvasti viittaatte vuoden vanhaan katastrofiin. Toki ohjelmaoppaassa ja Telia TV (Play) -palvelussa on ongelmia jotka olleet siinä olemassa jo siinä vaiheessa kun Telia TV -palvelu lanseerattiin. Itse ollut vikoja ja puutteita ihmettelemässä jo yli 5 vuotta. 

Kyllä ne viat ovat aina Telian omia, eivät asiakkaan, eikä telialaista käsienpesua voi hyväksyä. Sinä @PiaJo kirjoitat kuten varmaan työntekijän ohje sanoo, totuus vain on se että asiakas maksaa täyden hinnan riippumatta siitä kuinka vakavia ja kuinka pitkäkestoisia vikoja Telian palvelussa on.

“Asia on laitettu eteenpäin” kuvaa aivan loistavasti sitä mitääntekemättömyyden tilaa, mikä Telian tapauksessa “Joskus vie aikaa ja saattaa johtua Teliasta riippumattomasta syystä”  


Tän “palveluntarjoajan” käytös on aivan uskomatonta. “Asiakaspalvelijat” muuttavat viestien otsikkoja mukamas paremmin kuvaavaksi. Tän ketjun alkuperäinen otsikko kuvasi vaivaa mielestäni paljon paremmin, kun se oli

“Taaskaan kirjasto ei toimi”

Miten se että muutetaan toimimattomasta kirjastosta, joka kadottaa useita lähetyksiä maksetusta palvelusta, otsikoimalla kuin kyse olisi vain yhdestä ainoasta jaksosta mukamas kuvaavammaksi. ...on tän firman toiminta aikamoista, ja ainakaan mulla ei ole niin pahoja vihamiehiä että tätä yritystä toisille suosittelisin.


Tän “palveluntarjoajan” käytös on aivan uskomatonta. “Asiakaspalvelijat” muuttavat viestien otsikkoja mukamas paremmin kuvaavaksi. Tän ketjun alkuperäinen otsikko kuvasi vaivaa mielestäni paljon paremmin, kun se oli

“Taaskaan kirjasto ei toimi”

Miten se että muutetaan toimimattomasta kirjastosta, joka kadottaa useita lähetyksiä maksetusta palvelusta, otsikoimalla kuin kyse olisi vain yhdestä ainoasta jaksosta mukamas kuvaavammaksi. ...on tän firman toiminta aikamoista, ja ainakaan mulla ei ole niin pahoja vihamiehiä että tätä yritystä toisille suosittelisin.

Tätä se on jatkuvasti. Telian moderaattoreilla ei ole mitään käsitystä siitä mistä täällä kestustellaan, tai Telialla on vain tarkoituskin sotkea keskustelua ja ohjeistaa moderaattorit tällaiseen myyräntyöhön. 


Tän “palveluntarjoajan” käytös on aivan uskomatonta. “Asiakaspalvelijat” muuttavat viestien otsikkoja mukamas paremmin kuvaavaksi. Tän ketjun alkuperäinen otsikko kuvasi vaivaa mielestäni paljon paremmin, kun se oli

“Taaskaan kirjasto ei toimi”

Miten se että muutetaan toimimattomasta kirjastosta, joka kadottaa useita lähetyksiä maksetusta palvelusta, otsikoimalla kuin kyse olisi vain yhdestä ainoasta jaksosta mukamas kuvaavammaksi. ...on tän firman toiminta aikamoista, ja ainakaan mulla ei ole niin pahoja vihamiehiä että tätä yritystä toisille suosittelisin.

Tätä se on jatkuvasti. Telian moderaattoreilla ei ole mitään käsitystä siitä mistä täällä kestustellaan, tai Telialla on vain tarkoituskin sotkea keskustelua ja ohjeistaa moderaattorit tällaiseen myyräntyöhön. 

Osa meidän moderaattoreiden työtä on tarvittaessa muokata ketjujen otsikoita, jos ne mielestämme kaipaavat selkeyttämistä tai tarkennusta. Lisäksi otsikoiden on hyvä olla mahdollisimman kuvaavia, jotta ne vastaisivat aihetta etsivien Google-hakuja. Kyse ei ole myyräntyöstä, vaan siitä että haluamme keskustelujen selaamisen ja etsimisen olevan mahdollisimman vaivatonta kaikille lukijoille.