Skip to main content

Telia Play palvelukuvaus ja epäselvä sopimusehto

  • 27 June 2024
  • 3 kommenttia
  • 111 katselukertaa

“Sopimuksen päättymisellä ei ole vaikutusta sellaisten sopimuskohtien voimassaoloon, joiden on tarkoitus olla voimassa sopimuksen päättymisestä huolimatta, esimerkiksi laitteiden palauttamiseen liittyviin sopimuskohtiin.”

Ei kai tämä tarkoita että jos laitteet ovat vaurioituneet, jatkuu laskutus

loputtomiin? Varmaankin täytyy vaan maksaa laitteet. Paljonko Android-

boksi ja sen kake maksavat? Motu on minun.

En lopeta asiakkuutta jos saatte tallenteet toimimaan. Monet vanhemmat

ohjelmat loppuvat kesken. Katson aina pian poistuvia. Myös joidenkin

ohjelmien pätkiminen harmittaa.


--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "epäselvä sopimusehto" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin ja siirsin ketjun toiseen osioon

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

sopimuksessa sanotaan että telia voi periä laitteiden uushankintahinnan.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Varmaan tolla viitataan siihen, että jos laite on Telialta oleva palvelulaite, niin on velvollisuus palauttaa se Telialle. Olisi ristiriitaista, jos sopimus päättyisi, mutta samalla velvoite palauttaa laite sopimuksen päätyttyä lakkaisi., kun nimenomaan on tarkoitus palauttaa lainassa oleva laite.

Jollain toisella toimijalla sama pätee kaapelikortteihin ja kaapelikortinlukijoihin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

“Sopimuksen päättymisellä ei ole vaikutusta sellaisten sopimuskohtien voimassaoloon, joiden on tarkoitus olla voimassa sopimuksen päättymisestä huolimatta, esimerkiksi laitteiden palauttamiseen liittyviin sopimuskohtiin.”

Ei kai tämä tarkoita että jos laitteet ovat vaurioituneet, jatkuu laskutus

loputtomiin? Varmaankin täytyy vaan maksaa laitteet. Paljonko Android-

boksi ja sen kake maksavat? Motu on minun.

En lopeta asiakkuutta jos saatte tallenteet toimimaan. Monet vanhemmat

ohjelmat loppuvat kesken. Katson aina pian poistuvia. Myös joidenkin

ohjelmien pätkiminen harmittaa.


--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "epäselvä sopimusehto" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin ja siirsin ketjun toiseen osioon

Telia Playn palvelukuvauksessa mainitaan, että jos Telian omistama laite rikkoutuu tai häviää, sinun tulee palauttaa rikkoutunut laite meille. Jos Telia on vastuussa laitteen rikkoutumisesta, me huolehdimme omalla kustannuksellamme palautuskuluista
sekä viallisen laitteen korjaamisesta tai vaihtamisesta. Jos olet itse vastuussa laitteen rikkoutumisesta tai häviämisestä, sinun tulee korvata Telialle laitteen uushankintahinta sekä laitteen vaihtamisesta aiheutuneet postituskulut.
Telia Play boksin hankintahinta on tällä hetkellä 99 € ja kaukosäätimen 20 €. Ajantasaisn hinnan voit tarkistaa Telia Play hinnastosta

Lainaamasi kohta palvelukuvauksesta liittyy lähinnä siihen, jos Telia Play -palvelu siirretään muuton vuoksi toiseen osoitteeseen, asiakkaan oikeuksista purkaa sopimus jos siirto ei ole mahdollinen (esim. muutto ulkomaille) ja laitteiden palauttamisesta muuttotilanteessa. 

Tallenteiden häiriöiden osalta selvitys on meneillään ja pyrimme korjaamaan tallenteiden kestot mahdollisimman pian. Näitä tosiaan esiintyy muutamissa sarjoissa tai sarjojen jaksoissa sekä muutamassa tv-ohjelmassa. Pahoittelen kovasti, että tästä häiriöstä on aiheutunut sinulle harmia ja haittaa. 

 

Vastaa