Siis mikään ei toimi. Tallennokset tyhjänä (ja niitä on paljon) Saan auki tv ohjelmat mutta mikään ei toimi. Tulee vain teksti Yritä uudelleen. Ei näe kanavia.
Eilen suunnilleen tähän aikaan oli netti tosi tosi hitaana. Puhelin oli hiiiidddaaaasss ja telia tv ei tahtonut millään toimia. Yöllä kolmen aikaan netti toiminta sitten katkesi kokonaan. Nyt kuitenkin puhelin netti toimii hyvin, mutta Telia Play on ihan kaput.
Täytyy siis siirtyä Netflixiin.
Toivottavasti tämä toimimattomuus loppuu pian.
Itselläni on sama ongelma, mikään ei toimi. Ei näy mitään muuta kuin ylin ja alin vaihtoehto menussa. Ja välillä huutaa yhteysongelmia vaikka semmosia ei ole.
Täällä myös, mutta kaikki palaa takaisin kun odottelee vähän aikaa.
TeliaPlay vähän reistailee...
Täällä myös, mutta kaikki palaa takaisin kun odottelee vähän aikaa.
TeliaPlay vähän reistailee...
Heh, vai "vähän"
Tunnin ollut jo toimimatta 🥺
On lähtenyt toimimaan, äänet ei kyllä toimineet mutta kaukosäätimen sekä boksin resetoimisen jälkeen äänet kuuluvat taas.
Siis mikään ei toimi. Tallennokset tyhjänä (ja niitä on paljon) Saan auki tv ohjelmat mutta mikään ei toimi. Tulee vain teksti Yritä uudelleen. Ei näe kanavia.
Eilen suunnilleen tähän aikaan oli netti tosi tosi hitaana. Puhelin oli hiiiidddaaaasss ja telia tv ei tahtonut millään toimia. Yöllä kolmen aikaan netti toiminta sitten katkesi kokonaan. Nyt kuitenkin puhelin netti toimii hyvin, mutta Telia Play on ihan kaput.
Täytyy siis siirtyä Netflixiin.
Toivottavasti tämä toimimattomuus loppuu pian.
Kiitos @Hannele2022 nostosta! Telia Play palvelussa oli eilen illalla häiriöitä noin klo 22-23 välillä. Palvelu saatiin sen jälkeen toimimaan normaalisti. Lähtihän sinullakin Telia Play rullaamaan taasen?
Sama täällä.
Jo eilen illalla vedin piuhat seinistä ja resetit bokseihin. Nyt ei kuulu sanakaan, ei kanavista ei sovelluksista.
Mitä seuraavaksi?
Kiitos etukäteen avusta.
Muokkaus:
Sain nyt ääni takaisin, löysin se kohta kaukosäätimen käytöstä.
Toivottavasti te muutkin saatte boksi kuntoon.
Sama täällä.
Jo eilen illalla vedin piuhat seinistä ja resetit bokseihin. Nyt ei kuulu sanakaan, ei kanavista ei sovelluksista.
Mitä seuraavaksi?
Kiitos etukäteen avusta.
Muokkaus:
Sain nyt ääni takaisin, löysin se kohta kaukosäätimen käytöstä.
Toivottavasti te muutkin saatte boksi kuntoon.
Kiitos @Ninni75 tiedosta, hyvä että äänet lähtivät toimimaan. Toimiiko sinulla Telia Play -palvelu nyt muiltakin osin?
@jokeri59 varmistaisin vielä sinultakin, että rullaahan kaikki normaalisti?
@jokeri59 varmistaisin vielä sinultakin, että rullaahan kaikki normaalisti?
Katsoimme tallenteelta Amazing Race ohjelmaa, jonka lopetimme n. 23 jälkeen. Normaalisti poistamme tallenteen katselun jälkeen roskiskuvakkeesta. Nyt tämä tilttasi boksin täydellisesti. Tarkistin verkon toimivuuden, se toimi normaalisti. Odottelin rauhassa kymmenisen minuuttia tekemättä mitään. Ensin ruudun ylälaitaan ilmestyi verkkovirhe ilmoitus. Sitten kaikki alkoi palata normaaliksi, tekemättä mitään, ei tarvinnut resetoida tms. Netflix ym. toimivat koko ajan normaalisti
Vikatila alkoi nähtävästi tallenteen katsomisen aikana. Vaikka TeliaPlay’n verkkoyhteys katkeaa, voi ennen vikatilan alkamista aloitettua tallennetta katsoa häiriöttä.
@Katjane
Kaikki hyvin!
Sovellukset toimii, tallenteet tallella ja ääni kuulu.
@jokeri59 Kiitos kaukosäädin-neuvosta
Katsoimme tallenteelta Amazing Race ohjelmaa, jonka lopetimme n. 23 jälkeen. Normaalisti poistamme tallenteen katselun jälkeen roskiskuvakkeesta. Nyt tämä tilttasi boksin täydellisesti. Tarkistin verkon toimivuuden, se toimi normaalisti. Odottelin rauhassa kymmenisen minuuttia tekemättä mitään. Ensin ruudun ylälaitaan ilmestyi verkkovirhe ilmoitus. Sitten kaikki alkoi palata normaaliksi, tekemättä mitään, ei tarvinnut resetoida tms. Netflix ym. toimivat koko ajan normaalisti
Vikatila alkoi nähtävästi tallenteen katsomisen aikana. Vaikka TeliaPlay’n verkkoyhteys katkeaa, voi ennen vikatilan alkamista aloitettua tallennetta katsoa häiriöttä.
Ongelma kuulostaa johtuneen eilen illalla vaikuttaneesta häiriöstä joka vaikutti laajasta Telia Play -palveluun. Olemme havainneet myös joitain satunnaisia häiriöitä Telia Play boksin verkkoyhteydessä, kun laite on verkkokaapelilla kytketty reitittimeen, mutta tämän häiriön yhteydessä boksilla ei toimi mikään verkkoyhteyttä vaativa palvelu.
Hyvä kuulla, että vaikka eilinen häiriö palvelussa aiheutti katseluun häiriöitä niin vaikutus jäi verrattain lyhyeksi.
@Katjane Jätin eilen Telia Playn rauhaan, kun ei toiminut. Nyt toimii hyvin
Em. vikatilanteessa eilen suorat kanavat toimivat normaalisti mut muuten TeliaPlay oli pimeenä.
Sitä määkin ihmettelin jälkeenpäin, että vian ilmaannuttua ehtoolla jollain hetkellä X, niin katselussa ollut tallenne silti näkyi loppuun saakka mut sen poistaminen ei onnistunut, plus sit näytti tökkäävän koko masiina (pl. suorakanavat).
Asetukset-logoon pääsi klikkaamaan ja sit huomasin, että tuli (oik. laitaan ylös) ilmoitus kriittisestä Android-ohjelmapäivityksestä. Sit ku sen laittoi putoamaan ja asentumaan, niin boxi alkoi taas heräilemään.
Sitä en tiä liittyikö tuo koko TeliaPlay-osaston pimeneminen ja tämä kriittinen ohjelmapäivitys toisiinsa jotenkin/mitenkään…
Päivitys tuotti Android-ohjelmaversion 12.2.54.
TeliaPlay-ohjelmaversio (DV8919) on näköjään 8.10.2. En tiä kuinka tuore se mahtaa olla…
Ois mukava joskus näistä kuulla/lukea, että mikä oli vikana mut se lienee jo ylivoimainen toive...
@DigiHate Minulla ei toiminut kanavat. Telia Play oli täysin pois käytöstä. Minulle ei myöskään tullut uutta päivitystä.
No onneksi oli Netflix.
Em. vikatilanteessa eilen suorat kanavat toimivat normaalisti mut muuten TeliaPlay oli pimeenä.
Sitä määkin ihmettelin jälkeenpäin, että vian ilmaannuttua ehtoolla jollain hetkellä X, niin katselussa ollut tallenne silti näkyi loppuun saakka mut sen poistaminen ei onnistunut, plus sit näytti tökkäävän koko masiina (pl. suorakanavat).
Asetukset-logoon pääsi klikkaamaan ja sit huomasin, että tuli (oik. laitaan ylös) ilmoitus kriittisestä Android-ohjelmapäivityksestä. Sit ku sen laittoi putoamaan ja asentumaan, niin boxi alkoi taas heräilemään.
Sitä en tiä liittyikö tuo koko TeliaPlay-osaston pimeneminen ja tämä kriittinen ohjelmapäivitys toisiinsa jotenkin/mitenkään…
Päivitys tuotti Android-ohjelmaversion 12.2.54.
TeliaPlay-ohjelmaversio (DV8919) on näköjään 8.10.2. En tiä kuinka tuore se mahtaa olla…
Ois mukava joskus näistä kuulla/lukea, että mikä oli vikana mut se lienee jo ylivoimainen toive...
Osalla asiakkaistamme saattoi myös esiintyä häiriöitä live-lähetysten katselun aloittamisessa, mutta suurin vaikutus oli kanavakirjastoissa, tallenteiden katselussa ja niiden hallinnassa sekä vuokraamossa.
Ohjelmistopäivityksen asennuksen puuttuminen ei aiheuta vastaavia häiriöitä. Nyt boksilta kuulostaa löytyvän viimeisin versio sovelluksesta ja laitteen ohjelmistosta.