Käytössä on Telia Play sovellus älytelevisiossa. Sovellus toimii ja tallentaa, mutta tallennukset eivät käynnisty. Tallennuksen käynnistyksen jälkeen avautuu musta ruutu. Sovellus on poistettu ja asennettu uudelleen. On kirjauduttu ulos ja takaisin. Tietokoneella tallennukset toimivat.
Käytössä on Telia Play sovellus älytelevisiossa. Sovellus toimii ja tallentaa, mutta tallennukset eivät käynnisty. Tallennuksen käynnistyksen jälkeen avautuu musta ruutu. Sovellus on poistettu ja asennettu uudelleen. On kirjauduttu ulos ja takaisin. Tietokoneella tallennukset toimivat.
Hei
Kiitos! Kyseessä on LGn televisio. Livelähetyksetkään eivät toimi sovelluksen kautta.
Kiitos! Kyseessä on LGn televisio. Livelähetykset toimivat.
Kyselin asiasta vielä Telia Play -palvelun ylläpidolta. Olemme äskettäin saaneet yksittäisen häiriöilmoituksen vastaavasta ongelmasta ja tutkinta on kesken. Suosittelen kirjaamaan meillä häiriöilmoituksen tästä Lisääthän häiriöilmoitukselle tiedot Telia Play -sovelluksen sovellusversiosta sekä tiedon television LG OS versiosta. Voit myös linkata tämän yhteisöketjun vikailmoitukseen.
Koska ongelman selvitys on vasta alkanut voi sen tutkinnassa ja korjauksessa kestää pidempään. Ilmoitamme sinulle viestillä, kun ongelman juurisyy on korjattu, kun olet jättänyt meille vikailmoituksen lomakkeen kautta.
DV8919 (TeliaPlay ver. 8.1.1) Telian laajakaistalla
Viime päivinä samaa esiintynyt myös ihan boxilla.
Esim. YLEn pääsiäisen “Järven tarina” ja “Metsän tarina” tallettuivat ja myös käynnistyivät mut tilttasivat heti alkutekstien jälkeen. Boxi-Buutti ei auttanut.
Samaan aikaan muita tallennuksia pystyi katselemaan normaalisti.
**
Eilisehtoon YLE1 A-studion suora lähetys pätki pahasti ja ruutuun jäi still-kuvia satunnaisista kohdista. Samaan aikaan Telia-kaapeli-tv.n vastaava kanava toimi moitteetta.
Mulla teki kans tota pätkimistä yle1 kanavalla.On tehny sitä täs aiemminkin.Lisävikoja on tullu myöskin sellasen valkosen ympyrän muodossa,pätkii useasti illassa lähetyksessä ja kaikilla kanavilla.
Mulla teki kans tota pätkimistä yle1 kanavalla.On tehny sitä täs aiemminkin.Lisävikoja on tullu myöskin sellasen valkosen ympyrän muodossa,pätkii useasti illassa lähetyksessä ja kaikilla kanavilla.
Viime viikolla häiriön noustessa esille ja saadessamme häiriöilmoituksen tutkittavaksi, kyselin väliaikatietoja äsken vaan se on vielä tutkittavana. Jos haluat kuittauksen häiriön valmistumisesta, niin voit tehdä meille häiriöilmoituksen aiheesta.
Päivää.
Kirjataan kysymykseni tämän aiheen alle.
Miksi Telia viihteen tallennus ei ala enää alusta ainakaan jos lähetys on vielä kesken? Ominaisuus on todella kiusallinen etenkin aloittaessa esim urheilupelin kesken kuten eilen huuhkajat vs Portugali. Tänä aamuna sama oli mtv huomenta Suomi - ohjelmassa. Ja tämä ns "ominaisuis" on ollut jo pidempään.
En muista että tässä olisi ollut mitään softan päivitystä hetkeen joka olisi voinut tuoda tämän bugin mukanaan.
Kyseessä om uudempi telia tv:n neliön mallinen digiboksi ja yhteys on telian kuitu.
Jos kyseessä on virheellinen toiminto ja vaatii buuttauksen laitatteko tähän linkin ohjeisiin tms. Vanha ei muista enää.
Päivää.
Kirjataan kysymykseni tämän aiheen alle.
Miksi Telia viihteen tallennus ei ala enää alusta ainakaan jos lähetys on vielä kesken? Ominaisuus on todella kiusallinen etenkin aloittaessa esim urheilupelin kesken kuten eilen huuhkajat vs Portugali. Tänä aamuna sama oli mtv huomenta Suomi - ohjelmassa. Ja tämä ns "ominaisuis" on ollut jo pidempään.
En muista että tässä olisi ollut mitään softan päivitystä hetkeen joka olisi voinut tuoda tämän bugin mukanaan.
Kyseessä om uudempi telia tv:n neliön mallinen digiboksi ja yhteys on telian kuitu.
Jos kyseessä on virheellinen toiminto ja vaatii buuttauksen laitatteko tähän linkin ohjeisiin tms. Vanha ei muista enää.
Moikka!
Tämä on meillä tiedossa ja tällä hetkellä niin sanotusti palvelun (myönnettäköön ärsyttävä) “ominaisuus”. Eli tuohon ei valitettavasti ole mitään käyttäjäkohtaista ratkaisua.
Tässä silti ohjeet buuttaukselle, jos tuleepi sille myöhemmin tarvetta. Useimmat ongelmat sillä kuitenkin ratkeavat
Oma tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Valitse alimpana oleva “Käynnistä uudelleen”
Moi.
Kiitos vastauksesta. Luulisi että tuon ominaisuuden saisi peruutettua ajamalla vanhoja asetuksia eetteriin. No. Bittinikkarinne lienee ratkoo tätä ongelmaa sillä sellaiseksi sen koen.
Jossain uutisissa sillä ei ole väliä mutta odotettu urheilupeli ja näkee sen tilanteen aivan lopussa niin saa peruuttaa foodoran tilauksen ja soittaa kavereille ettei katsotakaan peliä.…
Tai kesken leffan josta näkee käännekohdan tms. Ymmärtänette yskän.
Mutta kiitos vastauksesta ja odotellaan että ominaisuus saadaan poistettua.
Moi.
3sen viikkoa kulunut ja sama ominaisuus junnaa kesällä jolloin on futiksen em ja olympia sekä copa di America.
Minun on hyvin vaikea uskoa, että,teillä on edes yritystä korjata tätä tallennusongelmaa. Olen menettänyt monesta matsista jännityksen kun olen väkisin nähnyt tai kuulla tilanteen ennenkuin saan kelauksen päälle ja silmät kiinni.
Kiinnitin huomiota sanamuotoon "tällä hetkellä ominaisuus". Kauan tämä ns tämä hetki kestää ja mitä asialle on oikeasti tekeillä juuri tällä hetkellä? Sanotte vaan rehellisesti eikä mitään eduskunnasta opittua ettå puhutaan niin totta kuin pystyy. En suoraan sanottuna usko että teillä tai alihankintana kinaan tekee tuolöe yhtään mitään. Tuo ominaisuus ei ole vaikea poistaa kuten nyt olen kuullut parilta tietotekniikkaa ja ohjelmointia opiskelevalta nuorelta ihmiseltä.
Tuntuu ettei teillä testata eri ominaisuuksia ennen kuin päivityksenne lähtee eetteriin. Tietokoneella on,sentään mahdollisuus olla asentamatta päivitystä tai saa poistettua päivitykset. Viime päivityksestä en saanut mitään hyötyä mutta huonoa tuli ämpärillä.
Moi.
3sen viikkoa kulunut ja sama ominaisuus junnaa kesällä jolloin on futiksen em ja olympia sekä copa di America.
Minun on hyvin vaikea uskoa, että,teillä on edes yritystä korjata tätä tallennusongelmaa. Olen menettänyt monesta matsista jännityksen kun olen väkisin nähnyt tai kuulla tilanteen ennenkuin saan kelauksen päälle ja silmät kiinni.
Kiinnitin huomiota sanamuotoon "tällä hetkellä ominaisuus". Kauan tämä ns tämä hetki kestää ja mitä asialle on oikeasti tekeillä juuri tällä hetkellä? Sanotte vaan rehellisesti eikä mitään eduskunnasta opittua ettå puhutaan niin totta kuin pystyy. En suoraan sanottuna usko että teillä tai alihankintana kinaan tekee tuolöe yhtään mitään. Tuo ominaisuus ei ole vaikea poistaa kuten nyt olen kuullut parilta tietotekniikkaa ja ohjelmointia opiskelevalta nuorelta ihmiseltä.
Tuntuu ettei teillä testata eri ominaisuuksia ennen kuin päivityksenne lähtee eetteriin. Tietokoneella on,sentään mahdollisuus olla asentamatta päivitystä tai saa poistettua päivitykset. Viime päivityksestä en saanut mitään hyötyä mutta huonoa tuli ämpärillä.
Vikoja huolletaan jatkuvasti paremman käyttäjäkokemuksen takaamiseksi ja korjausaikataulut vaihtelevat riippuen vian kiireellisyydestä, korjauksen hankaluudesta ja muiden tekijöiden summasta. Kieltämättä ikävää että tämä häiriö on meiltä päässyt läpi testausvaiheessa ja ymmärrettävästi kuvailemissasi tilanteissa ärsyttävä ongelma. Yritän hieman selvitellä mikä tämän korjauksen tilanne tällä hetkellä on ja palailen sitten asian tiimoilta
Moi.
Kiitos vastauksesta. Odottelen innolla mikä on vastaus . Ehkä sieltä tulee pian korjaus.
Toivottavasti se samalla korjaa toisenkin tallennukseen liittyvän vian; jos nauhotuksen katsominen keskeytyy pitkäksi aikaa ja pause lähtee pois/ laitan tv kiinni niin nauhoite ei löydä automaattisesti vanhaa kohtaa vaan alkaa alusta.
Tämä on iso vika koska kyseessä on hyvin pitkälti tallennepalvelu minkä takia porukoilla on telia viihde. Kanavapaketit yms saa muutakin kautta. Ottaen huomioon edellä mainitun asian tuntuu oudolta ettei testiajossa ole tällaista huomattu eikä moista vikaa saada pois vaikka lähettämällä edellisen päivitys version ja lähdette siitä parantamaan taas tätä nykyistä. Eihän näin voi jatkaa
Moi.
Kiitos vastauksesta. Odottelen innolla mikä on vastaus . Ehkä sieltä tulee pian korjaus.
“Katso tallennetta -kohta alkaa livehetkestä, eikä alusta, jos tallennettu ohjelma on vielä käynnissä.”
Tämä häiriö on saatu tutkintaan ja on nyt selvityksessä. Korjausaikataulua en pysty siihen vielä lupaamaan, mutta henkilökohtainen veikkaus on, että korjaus voi mennä kesän loppupuoliskolle. Toivottavasti se kuitenkin saadaan pikaisesti fiksattua, niin ei tulisi spoilereita ainakaan urheilulähetyksien osalta.
Toivottavasti se samalla korjaa toisenkin tallennukseen liittyvän vian; jos nauhotuksen katsominen keskeytyy pitkäksi aikaa ja pause lähtee pois/ laitan tv kiinni niin nauhoite ei löydä automaattisesti vanhaa kohtaa vaan alkaa alusta.
Tämä on iso vika koska kyseessä on hyvin pitkälti tallennepalvelu minkä takia porukoilla on telia viihde. Kanavapaketit yms saa muutakin kautta. Ottaen huomioon edellä mainitun asian tuntuu oudolta ettei testiajossa ole tällaista huomattu eikä moista vikaa saada pois vaikka lähettämällä edellisen päivitys version ja lähdette siitä parantamaan taas tätä nykyistä. Eihän näin voi jatkaa
Kiitos ilmoituksesta. Tämä voi johtua seuraavasta: Kun on aloittanut katsomaan kesken olevaa tallennusta ja kun palaa tallennukseen, on tallennus sillä aikaa valmistunut ja katseluhetki alkaa täysin alusta, eikä muista mihin kohtaan on katsominen viimeeksi jäänyt. Infosin tästä myös asiantuntijoita ja jäämmekin odottamaan onko tähän tulossa jotain parannuskeinoa.
Kiitos
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.