Ratkaistu

Telia Play -sovellus ei toimi Androidissa eikä Chromecastissa

  • 29 August 2023
  • 6 kommenttia
  • 267 katselukertaa

Kunniamerkki +3

Oon yrittäny pysyä erossa Telian toimista ja nyt kun sit otinkin tän Telia Play sovelluksen, niin muistin miks oon pysyny erossa. Eihän tämä toimi.Tai minä en saa toimimaan.

Onko mitään vinkkejä miten ehkä vois saada pelittään? Ei toimi uudehkossa Android puhelimessa eikä Chromecastissa joka vissiin uusinta mallia.

Oon kirjautunu ulos ja sisään, oon poistanu asennuksen ja asentanu uudelleen, mut näistä ei apua ollu.

Jos joku keksii ja jeesaa, niin taputa itseäsi olalle. Olet hieno ihminen.

 

 

--

Muokkaus katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

icon

Ratkaisu jäseneltä kiisseli67 29 August 2023, 20:41

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Itsellä toimii kyllä molemmissa 🤔

Oletko tilannut myös tallennuspalvelun @Pete2727 ?

Silloin pitäisi näkyä tv-kanavat. Tallennuspalvelu maksaa 6,50e/kk

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tässä vielä Telian ohjeita:

Tarkista ajankohtaiset häiriötiedotteet. Jos tiedotteiden mukaan käynnissä ei ole suurempaa häiriötä, kokeile tehdä näin:

  1. Kirjaudu ulos palvelusta ja takaisin sisään.
  2. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen.
  3. Tarkista nettiyhteyden toimivuus ja riittävä nopeus (min. 6 Mbit/s)
  4. Tarkista, ettei käytössäsi ole VPN tai vastaava palvelu.

Tarkista myös, että olet aktivoinut Telia Play -käyttäjätilisi sekä syöttänyt käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun. Jos et näe jotain tiettyä Telia Playn sisältöä, tarkista Minun Teliasta että sinulla on katseluun oikeuttava kanavapaketti.

Tarkista lisäksi, että käytössäsi uusin versio laitteen käyttöjärjestelmästä sekä Telia Play -sovelluksesta. Päivitä tarvittaessa sovellus iOS-laitteille App Storessa ja Android-laitteille Play Storessa.

Jos häiriö jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Tässä on ohjeita: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-play-sovelluksen-kayttoonotto .

Oletko aktivoinut tunnuksen ? Se onnistuu kirjautumalla Minun Teliaan, ja valitsemalla Liittymäni ja palveluni ja TV palvelut.

Kunniamerkki +3

Ok, eli ei riitä että on Telialta 3 puhelinliittymää, vaan täytyy maksaa joku 6,50e/kk tallennuspalvelu että näkee “0e/kk” Kuulostaa reilulta, mut taidan passata.

Kiitos vastauksista kuitenkin👍

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ok, eli ei riitä että on Telialta 3 puhelinliittymää, vaan täytyy maksaa joku 6,50e/kk tallennuspalvelu että näkee “0e/kk” Kuulostaa reilulta, mut taidan passata.

Kiitos vastauksista kuitenkin👍

 

Ikävä kyllä näin on myös muillakin operaattoreilla: DNA TV sovellus 6,90e/kk (1 kk ilmaiseksi) ja Elisa Viihde Mini 9,99e/kk (2 viikkoa ilmaiseksi).

YLE Areenan, Katsomon ja Ruudun (Pluto TV) kautta näkee kyllä ilmaiseksi aika paljon ohjelmia (vaatii tunnusten tekemisen ja kirjautumisen palveluihin).

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ok, eli ei riitä että on Telialta 3 puhelinliittymää, vaan täytyy maksaa joku 6,50e/kk tallennuspalvelu että näkee “0e/kk” Kuulostaa reilulta, mut taidan passata.

Kiitos vastauksista kuitenkin👍

 

Ikävä kyllä näin on myös muillakin operaattoreilla: DNA TV sovellus 6,90e/kk (1 kk ilmaiseksi) ja Elisa Viihde Mini 9,99e/kk (2 viikkoa ilmaiseksi).

Näin. Mutta ymmärrän kyllä tuon pointin mikä voi aiheuttaa erehdyksen. Telia Play -sovellus ja tunnukset (ent. Telia TV — jota nimimuutosta ei ole päivitetty kaikkialle) ovat toki ilmaisia, mutta jotta sovelluksella tekee mitään, niin se vaatii maksettua sisältöä, kuten tallennuspalvelu, kanavapaketit, tai vuokraleffat…
Mainostekstin kun lukee se voi olla hieman epäselvästi ilmaistu, eikä nopeasti luettuna siitä välttämättä tajua, että “ilmainen sovellus”, ja “maksat vain valitsemastasi sisällöstä” tarkoittaa juurikin sitä, että myös ilmaiskanavien katsominen on maksullista. 🙂

Vastaa