Telia Play -tallennuksien hallinta ja päävalikon näkyminen

  • 25 January 2024
  • 6 kommenttia
  • 127 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Tallenteen kohdalla painaa pitkään ok, tulee valikko. kursori on ylimpänä.

jos siinä painaa ok, lopetetaan sarjan tallentaminen. Ylimpänä kannattais

olla “katso” ja kolmantena tuo “lopeta sarjan tallentaminen”. Sitten olen

huomannut että silloin tällöin kun boksi menee aloitussivulle, vasemmalla

olevaa valikkoa ei ole ollenkaan. tällöin pitää painaa mökkinappulaa mutta

aina se ei auta vaan boxi on käynnistettävä uudelleen. Ei nämä mua ole 

haitanneet mutta aattelin mainita.

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu ja siirretty Telia Play -keskusteluihin


6 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Kiitos palauttesta tallenteen valintojen järjestykseen liittyen, välitän sen eteenpäin. 

Vasen pystyvalikko pitäisi tulla takaisin näkyviin, kun painaa nuolinäppäimistä vasemmalle, kunnes valinta osuu reunalle asti, eli ns. navigoi ihan vasempaan laitaan asti. Vai jumittaako tämäkin toiminnallisuus siis?

Koti -näppäimellä ei siis aina olekkaan tarkoitus saada valikkoa auki, vaan se vain avaa Pääsivu -näkymän.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

ei auta vaikka kuin painelis vasemmalle

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

tarkennan vielä että ne symbolitkaan ei silloin näy vasemmassa reunassa ollenkaan

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

ei auta vaikka kuin painelis vasemmalle

Varmistan vielä, että muulloin vasemmalle -näppäin toimii normaalisti kaukosäätimessä?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

tietenkin toimii kake moitteettomasti.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

tietenkin toimii kake moitteettomasti.

Hyvä kuulla, että kaukosäädin on rajattu ongelmasta pois. Koska ongelma ei ole yleinen, suosittelen vielä varmistamaan oman digiboksisi Telia Playn ohjelmistopäivityksen sekä sen uudelleenkäynnistyksen.

Tarkista Telia Play -päivitys näin: Avaa Sovellukset > Google Play -kauppa > Hae “Telia Play Box” sovellus ja tarkista, onko siihen päivityksiä tarjolla. Jos on, lataa ja asenna päivitys.

Viimeiseksi suosittelen myös kokeilemaan digiboksin järjestelmän uudelleenkäynnistystä: Oma tili > Järjestelmän asetukset > laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen

Jos näillä toimenpiteillä ei ala vasemmanpuoleinen valikkoa aukeamaan, on syytä jo ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Siten saisimme tarkemmilla tiedoilla avattua häiriönselvityksen.

Vastaa