Skip to main content

Kyllä on vaikeaa tilauksen peruminen. Olen käyttänyt vanhaa Arris digiboxia ja puhelimessa tyrkytti joku poika mummolle uuden että toimii paremmin. Tyttären miehelle juttelin ja hän sanoi että ei mun telkkarissa tartte mitään diogiboxia kun on Android et sulla näkyy kaikki netin kautta. No tilauksesta seuraavana päivänä soitin ja peruin uuden digiboxin ja vanhan myös Telian asiakaspalvelijan kanssa. Eikös se uusi ollut jo postissa ja peruutuksesta  seuraavana päivänä tuli mulle ilmoitus. Soitin Telialle että mitä tehdään ? Tyttö sanoi et ei mitään asia kunnossa kun et hae sitä boxia. Palautuu ja sopimus on sillä peruttu kun siinä on se 14 pv peruutusaikakin. No tuli kesäkuun lasku, siinä näkyi 2 boxia joista toinen ilmainen. Maksoin kun oli toukokuun ajalta ja 10.6 asti. No tänään tuli uusi lasku. Siinä edelleen 2 ja nyt hinta molemmista. Soitin ja kaikki oli pihalla chatissa. C more jonka olen myös perunut oli myös laskussa . prk* ja toisessa kohtaa laskua se oli ilmaiseksi merkitty. Eli laskuni on noussut kevään 52 eurosta 80 euroon eikä mulla ole digiboxin boxia missään kiinni. ! Sen vanhan joka ollut käytössä 6 vuotta käskivät hävittää itse. Vaikeeta on tää selvittely. Mukana laskussa siis laajakaista ja puhelin myös. 

 

--

Muokkaus PihlaHei: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Kyllä on vaikeaa tilauksen peruminen. Olen käyttänyt vanhaa Arris digiboxia ja puhelimessa tyrkytti joku poika mummolle uuden että toimii paremmin. Tyttären miehelle juttelin ja hän sanoi että ei mun telkkarissa tartte mitään diogiboxia kun on Android et sulla näkyy kaikki netin kautta. No tilauksesta seuraavana päivänä soitin ja peruin uuden digiboxin ja vanhan myös Telian asiakaspalvelijan kanssa. Eikös se uusi ollut jo postissa ja peruutuksesta  seuraavana päivänä tuli mulle ilmoitus. Soitin Telialle että mitä tehdään ? Tyttö sanoi et ei mitään asia kunnossa kun et hae sitä boxia. Palautuu ja sopimus on sillä peruttu kun siinä on se 14 pv peruutusaikakin. No tuli kesäkuun lasku, siinä näkyi 2 boxia joista toinen ilmainen. Maksoin kun oli toukokuun ajalta ja 10.6 asti. No tänään tuli uusi lasku. Siinä edelleen 2 ja nyt hinta molemmista. Soitin ja kaikki oli pihalla chatissa. C more jonka olen myös perunut oli myös laskussa . prk* ja toisessa kohtaa laskua se oli ilmaiseksi merkitty. Eli laskuni on noussut kevään 52 eurosta 80 euroon eikä mulla ole digiboxin boxia missään kiinni. ! Sen vanhan joka ollut käytössä 6 vuotta käskivät hävittää itse. Vaikeeta on tää selvittely. Mukana laskussa siis laajakaista ja puhelin myös. 

Hei @WHISKY ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 😊 

 

Kuulostaa kyllä hyvin hämmentävältä tämä tilanne. Kun olit meidän Chat-palveluun yhteydessä, niin irtisanoivatko he nyt kaikki ylimääräiset ja ymmärsinkö oikein, että oliko tarkoitus irtisanoa myös vanha boksi, eli et sitäkään enää halunnut jatkaa? 


Kaikki boxit piti irtisanoa. Tästä on 20 minuutin puhelukin Telialle asiakaspalveluun mun viimeiseen laskuun merkitty ei vaan tullut selvyyttä. ! Kohta soitan taas laskutukseen tällä kertaa jospa ne osaa katkaista nämä turhat härpäkkeet ettei tartte koko Telian suhdetta katkaista. Ne myyjät myy vaikka mummonsa pöksyt siellä mutta jos haluat jostain turhasta kulusta luopua tai vaihtaa niin halut loppuu siihen. 


Kaikki boxit piti irtisanoa. Tästä on 20 minuutin puhelukin Telialle asiakaspalveluun mun viimeiseen laskuun merkitty ei vaan tullut selvyyttä. ! Kohta soitan taas laskutukseen tällä kertaa jospa ne osaa katkaista nämä turhat härpäkkeet ettei tartte koko Telian suhdetta katkaista. Ne myyjät myy vaikka mummonsa pöksyt siellä mutta jos haluat jostain turhasta kulusta luopua tai vaihtaa niin halut loppuu siihen. 

Onhan se hyvä varmistaa, että kaikki haluamasi palvelut on irtisanottu👍 Halutessasi voit myös asiakaspalvelusta pyytää, että he lähettävät sinulle vielä vahvistuksen sähköpostiin.