Kyllä on vaikeaa tilauksen peruminen. Olen käyttänyt vanhaa Arris digiboxia ja puhelimessa tyrkytti joku poika mummolle uuden että toimii paremmin. Tyttären miehelle juttelin ja hän sanoi että ei mun telkkarissa tartte mitään diogiboxia kun on Android et sulla näkyy kaikki netin kautta. No tilauksesta seuraavana päivänä soitin ja peruin uuden digiboxin ja vanhan myös Telian asiakaspalvelijan kanssa. Eikös se uusi ollut jo postissa ja peruutuksesta seuraavana päivänä tuli mulle ilmoitus. Soitin Telialle että mitä tehdään ? Tyttö sanoi et ei mitään asia kunnossa kun et hae sitä boxia. Palautuu ja sopimus on sillä peruttu kun siinä on se 14 pv peruutusaikakin. No tuli kesäkuun lasku, siinä näkyi 2 boxia joista toinen ilmainen. Maksoin kun oli toukokuun ajalta ja 10.6 asti. No tänään tuli uusi lasku. Siinä edelleen 2 ja nyt hinta molemmista. Soitin ja kaikki oli pihalla chatissa. C more jonka olen myös perunut oli myös laskussa . prk* ja toisessa kohtaa laskua se oli ilmaiseksi merkitty. Eli laskuni on noussut kevään 52 eurosta 80 euroon eikä mulla ole digiboxin boxia missään kiinni. ! Sen vanhan joka ollut käytössä 6 vuotta käskivät hävittää itse. Vaikeeta on tää selvittely. Mukana laskussa siis laajakaista ja puhelin myös.
--
Muokkaus PihlaHei: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi