Telia Playssa ei pysty poistamaan yksittäisiä tallennuksia
Edellisen päivityksen jälkeen en ole pystynyt poistamaan yksittäisiä tallenteita. Vaihtoehdot on lopettaa sarjan tallentaminen tai poistaa kaikki jaksot. Ja tuo kaikkien jaksojen poistaminenkin lopettaa koko sarjan tallentamisen. Eri kätevää.
Toinen mahti ominaisuus, joka ilmaantui, on uusintojen tallentuminen edellisen tallennuksen päälle. Eli jos vaikka tänään tulee sarjan jakso ja se tulee 3 päivän päästä uusintana, tallentuu tuo uusinta ekan tallennuksen päälle. Tämä on sinänsä hyvä ominaisuus, mutta nyt en voi katsoa tänään tallennettua jaksoa huomenna, koska Telia Play jotenkin tulkkaa, että se tulee tallennetuksi vasta sitten, kun tuo uusinta tulee. Hemmetin näppärää.
Pitää kyllä muutenkin sanoa, että todella surkeaa kehitystyötä tehdään. Joka ikinen kerta joku ihan perustoiminto lakkaa toimimasta, kun palvelua päivitetään.
Sivu 1 / 1
Moi @Riikkairina ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Käytätkö Telia Playta uusimmalla Android-boksilla SDMC DV8919 vai jollain muulla laitteella? Vien mielelläni nämä asiat kehitykseen eteenpäin, jotta voidaan tällä saralla parantaa vielä jatkossa. Kiitos vielä tarkoista havainnoista ja kommenteista.
Moi!
Mulla on edelleen tuo Arriksen boksi.
Moi!
Mulla on edelleen tuo Arriksen boksi.
Kiitoksia, laitettiin tämä palaute eteenpäin ja palaillaan ketjuun jos jotain uutta siltä osin selviää.
Jep, noi on ihan perustoiminteita, mihin em. viat taas ovat ilmaantuneet - siis ed. päivityksen yhteydessä. Noiden läpikäynti ja tarkistaminen on ihan softamaailman peruskauraa.. ..eikä missään tapauksessa ko. bugi-päivitystä pitäisi päästää jakeluun.
Kai näitä tehdään jossain hevonkuusi-landiassa, missä vain jotenkuten joku ‘uusi toiminne’ tarkastetaan päivityksien yhteydessä, eikä kokonaisvaltaisesti ollenkaan(???)
Mistähän ihmeestä Telia-play.n kk-maksua maksetaan - siitäkö, että pääsee jatkuvasti ilmoittelemaan teille ilmaantuneista vioista?? ...vai mistäkö??
S-U-R-K-E-A-A !!!
Jep, noi on ihan perustoiminteita, mihin em. viat taas ovat ilmaantuneet - siis ed. päivityksen yhteydessä. Noiden läpikäynti ja tarkistaminen on ihan softamaailman peruskauraa.. ..eikä missään tapauksessa ko. bugi-päivitystä pitäisi päästää jakeluun.
Kai näitä tehdään jossain hevonkuusi-landiassa, missä vain jotenkuten joku ‘uusi toiminne’ tarkastetaan päivityksien yhteydessä, eikä kokonaisvaltaisesti ollenkaan(???)
Mistähän ihmeestä Telia-play.n kk-maksua maksetaan - siitäkö, että pääsee jatkuvasti ilmoittelemaan teille ilmaantuneista vioista?? ...vai mistäkö??
S-U-R-K-E-A-A !!!
Olet oikeassa, tällaisia bugeja ei pitäisi jakeluun päästä, mutta syystä tai toisesta niin joskus pääsee käymään. Kuten kollega tuossa aiemmin kertoikin niin korjauspyynnöt on välitetty eteenpäin, joten näidenkin häiriöiden “kimppuun” käydään varmasti heti kun mahdollista. Ymmärrän kyllä, että asiakaskokemuksen kannalta tilanne ei ole paras mahdollinen jatkuvista bugeista johtuen. Meillä on paljon tehtävää vielä, jotta palvelu toimisi mahdollisimman sujuvasti.
Jep, noi on ihan perustoiminteita, mihin em. viat taas ovat ilmaantuneet - siis ed. päivityksen yhteydessä. Noiden läpikäynti ja tarkistaminen on ihan softamaailman peruskauraa.. ..eikä missään tapauksessa ko. bugi-päivitystä pitäisi päästää jakeluun.
Kai näitä tehdään jossain hevonkuusi-landiassa, missä vain jotenkuten joku ‘uusi toiminne’ tarkastetaan päivityksien yhteydessä, eikä kokonaisvaltaisesti ollenkaan(???)
Mistähän ihmeestä Telia-play.n kk-maksua maksetaan - siitäkö, että pääsee jatkuvasti ilmoittelemaan teille ilmaantuneista vioista?? ...vai mistäkö??
S-U-R-K-E-A-A !!!
Olet oikeassa, tällaisia bugeja ei pitäisi jakeluun päästä, mutta syystä tai toisesta niin joskus pääsee käymään. Kuten kollega tuossa aiemmin kertoikin niin korjauspyynnöt on välitetty eteenpäin, joten näidenkin häiriöiden “kimppuun” käydään varmasti heti kun mahdollista. Ymmärrän kyllä, että asiakaskokemuksen kannalta tilanne ei ole paras mahdollinen jatkuvista bugeista johtuen. Meillä on paljon tehtävää vielä, jotta palvelu toimisi mahdollisimman sujuvasti.
“Joskus”
Aivan perusviat ja epäjohdonmukaisuudetkin esim. erinäisissä tallenteiden luettelonäkymissä ovat olleet aivan arkipäivää koko Telia-tv.n ajan. On käsittämätöntä, ettei softaväen vetäjät ole saaneet tilannetta suitsittua / kuriin. Kaiken lisäksi suurimmat “uudistukset” tv-ohjelmien tallennuskäpläilyissä ovat jatkuvasti olleet 90%.sesti erilaisten listanäkymien säätöä edes-takaisin ilman varsinaisia kehitysaskelia.
Joskus täällä heitinkin, että ois mukava saada täällä palstalla “langan päähän” joku, joka softaporukan tekemisistä ja testaustoiminnasta vastaa.. ..voisi olla asiakaskunnalla mukavia kysymyksiä tarjolla.
Nämä jatkuvat perustoiminteiden viat ovat vieläpä niin lapsellisia, että luulisi Teliaa hävettävän, että tuollaisia joutuu tänne vastaanottamaan asiakaspalautteina.
Ainakin multa ois mennyt yöunet jo ajat sitten, jos tuollaisen softaväen nokkana toimisin.. ..tosin muualla kuin Teliassa tällaista tulosta tekevän koodariporukan pomoväki ois vaihtunut jo moneen kertaan matkan varrella…
Niin että saisko tänne palstoille “TeliaPlay, pomot linjoilla” -keskusteluryhmän, niin kenties päästäisiin joskus asiaan???
Noh, taitaa olla tällaisen Telia-yhteisöväen (siis teidän) palaute-välitykset firman suuntaan liki yhtä tyhjän kanssa, mitä tässä vuosia on touhua seurannut.
Paras väylä olisi suora palautelinja Play-väelle mut tuskin sellaiseen Telia antautuu….
Niin että saisko tänne palstoille “TeliaPlay, pomot linjoilla” -keskusteluryhmän, niin kenties päästäisiin joskus asiaan???
Noh, taitaa olla tällaisen Telia-yhteisöväen (siis teidän) palaute-välitykset firman suuntaan liki yhtä tyhjän kanssa, mitä tässä vuosia on touhua seurannut.
Paras väylä olisi suora palautelinja Play-väelle mut tuskin sellaiseen Telia antautuu….
Meillä on edelleen “kerro mikä toimii ja mikä ei” -ketju olemassa jota Telia TV:n tuotekehitystiimin edustaja seurailee, mutta ajanpuutteen vuoksi ei kovin usein itse ehdi olla vastailemassa. Ymmärrän kuitenkin että haet vähän isompaa joukkoa “linjoille”. Sitä mekin toivotaan. Se olisi tärkeää niin asiakaskokemuksen kuin monen muunkin asian kannalta, mutta toisaalta ymmärrän että heidänkin päivät täyttyy aika monesta asiasta.
Meillä on edelleen “kerro mikä toimii ja mikä ei” -ketju olemassa jota Telia TV:n tuotekehitystiimin edustaja seurailee, mutta ajanpuutteen vuoksi ei kovin usein itse ehdi olla vastailemassa. Ymmärrän kuitenkin että haet vähän isompaa joukkoa “linjoille”. Sitä mekin toivotaan. Se olisi tärkeää niin asiakaskokemuksen kuin monen muunkin asian kannalta, mutta toisaalta ymmärrän että heidänkin päivät täyttyy aika monesta asiasta.
Jep, enemmän kuin pomojen chattailua täällä, tarvittaisiinkin sw-porukka, mikä kehittää, fixaa ja testaa softia niin kuin kunnon softafirmassa pitääkin. Teliassa näin ei ole.
Ymmärretään, että Yhteisön moderaattorit ovat kaukana tuosta softakehitysryhmästä, eivätkä tajua siitä maailmasta mitään, mutta ianikuiset “välitin viestin eteenpäin ja toivotaan pikaista korjausta” (ja että silti mikään ei muutu) ei mun mielestä n.10-vuotiaalta Telia-TV.ltä ole enää hyväksyttävää.
Jos vaikka nykyajan TV.iden tai kännyköiden jokainen softapäivitys samalla sekottaisi (TeliaPlay-tyyliin) joukon perustoiminteita - tai mälväisi niitä jatkuvasti hieman erilailla toimiviksi, niin melko äkkiä kansa hylkäisi ko. masiinat…
Jonkunnäköiseen ulostuloon täällä TeliaPlay-palstalla pitäisi jonkun kehitystiimin pomon uskaltautua ja selostaa maksaville asiakkaille, että miksi softakehitys tämän tuotteen osalta on jatkuvaa floppailua ihan perustoiminteidenkin osalta!!!
---- Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia
Jos vaikka nykyajan TV.iden tai kännyköiden jokainen softapäivitys samalla sekottaisi (TeliaPlay-tyyliin) joukon perustoiminteita - tai mälväisi niitä jatkuvasti hieman erilailla toimiviksi, niin melko äkkiä kansa hylkäisi ko. masiinat…
Mikä estää toimimasta Telia Playn kanssa samalla tavalla?? Kyllä ne Telian merkonoomit sen ymmärtävät , kun rahantulo loppuu.
Uuden päivityksen myötä sinisellä napilla pitäisi pystyä nyt poistamaan jaksoja jakson infosivulla. Jos kyseinen ominaisuus ei vielä toimi, niin uuden päivityksen pitäisi olla tämän viikon aikana kaikilla asiakkailla käytössä.
Uuden päivityksen myötä sinisellä napilla pitäisi pystyä nyt poistamaan jaksoja jakson infosivulla. Jos kyseinen ominaisuus ei vielä toimi, niin uuden päivityksen pitäisi olla tämän viikon aikana kaikilla asiakkailla käytössä.
“Pitäisi”… ...ja että tämä ehkä-se-nyt-joillakin-pelaa -fixi oli nyt ainoa tuoreessa sw-päivityksessä?
Äkkiä tänne linjoille se bossi, joka hoitelee tuota softa-remu-sakkia… ...suosio on taattu!!!
Btw: Rankkoja nää teitin päivitysinfot - niin ripeydeltään kuin sisällöltäänkin - YHÄ…
...tuorein Arris-info:
“Päivitys 30.5. alkaen
Päivitys versioon 8.21
Digiboksin päivitys ei jatkossa enää vaadi digiboksin käynnistämistä uudelleen
Viilauksia ohjelmien infosivuille
Muita pieniä korjauksia ja parannuksia ”
Uuden päivityksen myötä sinisellä napilla pitäisi pystyä nyt poistamaan jaksoja jakson infosivulla. Jos kyseinen ominaisuus ei vielä toimi, niin uuden päivityksen pitäisi olla tämän viikon aikana kaikilla asiakkailla käytössä.
“Pitäisi”… ...ja että tämä ehkä-se-nyt-joillakin-pelaa -fixi oli nyt ainoa tuoreessa sw-päivityksessä?
Äkkiä tänne linjoille se bossi, joka hoitelee tuota softa-remu-sakkia… ...suosio on taattu!!!
Btw: Rankkoja nää teitin päivitysinfot - niin ripeydeltään kuin sisällöltäänkin - YHÄ…
...tuorein Arris-info:
“Päivitys 30.5. alkaen
Päivitys versioon 8.21
Digiboksin päivitys ei jatkossa enää vaadi digiboksin käynnistämistä uudelleen
Viilauksia ohjelmien infosivuille
Muita pieniä korjauksia ja parannuksia ”
Täytyy myöntää, että itsekin pidän tuota hämäränä viestintänä, jos kerrotaan ylimalkaisesti, että “uuden päivityksen myötä pitäisi...” ilman että selkeästi kerrotaan mistä päivityksestä on kyse ja mikä ohjelmisto-/päivitysversio yms, että loppukäyttäjä pystyy selkeästi katsomaan mikä versio hänellä nyt on käytössä, mikä versio hänellä pitäisi olla käytössä ja toimiiko luvattu toiminnallisuus sen päivitysversion osalta mistä ollaan puhuttu.
Tulee vähän sellainen olo, että maksaavaa asiakasta holhotaan ja aliarvioidaan...
Täytyy myöntää, että itsekin pidän tuota hämäränä viestintänä, jos kerrotaan ylimalkaisesti, että “uuden päivityksen myötä pitäisi...” ilman että selkeästi kerrotaan mistä päivityksestä on kyse ja mikä ohjelmisto-/päivitysversio yms, että loppukäyttäjä pystyy selkeästi katsomaan mikä versio hänellä nyt on käytössä, mikä versio hänellä pitäisi olla käytössä ja toimiiko luvattu toiminnallisuus sen päivitysversion osalta mistä ollaan puhuttu.
Tulee vähän sellainen olo, että maksaavaa asiakasta holhotaan ja aliarvioidaan...
Ymmärrän huolesi viestinnän selkeydestä uusien päivitysten suhteen. Tottakai kyseinen päivitys on testattu toimivaksi ennen sen julkaisua, mutta päivitys ei ole valunut kaikille asiakkaille kerralla, jonka vuoksi käytin tuota sanamuotoa, koska on mahdollisuus ettei se toimikaan kaikilla asiakkailla heti. On myös eri asia viedä päivitys tuotantoon kuin testata sitä rajoitetusti.
Pahoittelut, etten maininnut tätä selkeämmin ja avannut tarkemmin asiaa. Laitoin nyt myös viestiä eteenpäin päivitysversioihin liittyen, kun tieto uudesta päivityksestä ei ole tavoittanut asiakkaita asian mukaisella tavalla. Pyrimme jatkossa viestimään päivityksistä paremmin.
Täytyy myöntää, että itsekin pidän tuota hämäränä viestintänä, jos kerrotaan ylimalkaisesti, että “uuden päivityksen myötä pitäisi...” ilman että selkeästi kerrotaan mistä päivityksestä on kyse ja mikä ohjelmisto-/päivitysversio yms, että loppukäyttäjä pystyy selkeästi katsomaan mikä versio hänellä nyt on käytössä, mikä versio hänellä pitäisi olla käytössä ja toimiiko luvattu toiminnallisuus sen päivitysversion osalta mistä ollaan puhuttu.
Tulee vähän sellainen olo, että maksaavaa asiakasta holhotaan ja aliarvioidaan...
Ymmärrän huolesi viestinnän selkeydestä uusien päivitysten suhteen. Tottakai kyseinen päivitys on testattu toimivaksi ennen sen julkaisua, mutta päivitys ei ole valunut kaikille asiakkaille kerralla, jonka vuoksi käytin tuota sanamuotoa, koska on mahdollisuus ettei se toimikaan kaikilla asiakkailla heti. On myös eri asia viedä päivitys tuotantoon kuin testata sitä rajoitetusti.
Pahoittelut, etten maininnut tätä selkeämmin ja avannut tarkemmin asiaa. Laitoin nyt myös viestiä eteenpäin päivitysversioihin liittyen, kun tieto uudesta päivityksestä ei ole tavoittanut asiakkaita asian mukaisella tavalla. Pyrimme jatkossa viestimään päivityksistä paremmin.
Avainkohta tuossa yllä punaisella - loppukuluttajalle olennaisia asioita ovat mm:
mikä versio X hänellä nyt on käytössä
mikä “päivitetty” versio Y hänellä pitäisi olla käytössä jossa on korjauksia
Ja kun on X ja Y selvillä niin sitten kuluttaja pystyy tarkistamaan toimiiko luvattu toiminnallisuus/korjaus sen päivitysversion osalta mistä ollaan puhuttu.
Nyt te heitätte näitä tietoja ilmaan mitään mitään tietoja mitä pitäisi olla yms… Tämän ei pitäisi olla niin ylivoimaista tarjota.
p.s. Teidän ohjelmistopäivitysketjunne - mistä loppukäyttäjänä ensimmäisenä hakee tietoa - on yhä päivitetty viimeksi 30.5…
Avainkohta tuossa yllä punaisella - loppukuluttajalle olennaisia asioita ovat mm:
mikä versio X hänellä nyt on käytössä
mikä “päivitetty” versio Y hänellä pitäisi olla käytössä jossa on korjauksia
Ja kun on X ja Y selvillä niin sitten kuluttaja pystyy tarkistamaan toimiiko luvattu toiminnallisuus/korjaus sen päivitysversion osalta mistä ollaan puhuttu.
Nyt te heitätte näitä tietoja ilmaan mitään mitään tietoja mitä pitäisi olla yms… Tämän ei pitäisi olla niin ylivoimaista tarjota.
p.s. Teidän ohjelmistopäivitysketjunne - mistä loppukäyttäjänä ensimmäisenä hakee tietoa - on yhä päivitetty viimeksi 30.5…
Nappaan kommenttisi talteen palautteen muodossa, jotta voimme jatkossa viestiä paremmin digiboksin päivityksiin liittyen. Pyysin myös päivitystä tähän linkkaamaasi ketjuun ja sinne on nyt lisätty tietoa päivitysversiosta 8.23, jonka päivitysajot aloitettiin 18.8.
Jep, noi on ihan perustoiminteita, mihin em. viat taas ovat ilmaantuneet - siis ed. päivityksen yhteydessä. Noiden läpikäynti ja tarkistaminen on ihan softamaailman peruskauraa.. ..eikä missään tapauksessa ko. bugi-päivitystä pitäisi päästää jakeluun.
Kai näitä tehdään jossain hevonkuusi-landiassa, missä vain jotenkuten joku ‘uusi toiminne’ tarkastetaan päivityksien yhteydessä, eikä kokonaisvaltaisesti ollenkaan(???)
Mistähän ihmeestä Telia-play.n kk-maksua maksetaan - siitäkö, että pääsee jatkuvasti ilmoittelemaan teille ilmaantuneista vioista?? ...vai mistäkö??
S-U-R-K-E-A-A !!!
Uusi digipoksi on Kiinassa valmistettu.
Uuden päivityksen myötä sinisellä napilla pitäisi pystyä nyt poistamaan jaksoja jakson infosivulla. Jos kyseinen ominaisuus ei vielä toimi, niin uuden päivityksen pitäisi olla tämän viikon aikana kaikilla asiakkailla käytössä.
“Pitäisi”… ...ja että tämä ehkä-se-nyt-joillakin-pelaa -fixi oli nyt ainoa tuoreessa sw-päivityksessä?
Äkkiä tänne linjoille se bossi, joka hoitelee tuota softa-remu-sakkia… ...suosio on taattu!!!
Btw: Rankkoja nää teitin päivitysinfot - niin ripeydeltään kuin sisällöltäänkin - YHÄ…
...tuorein Arris-info:
“Päivitys 30.5. alkaen
Päivitys versioon 8.21
Digiboksin päivitys ei jatkossa enää vaadi digiboksin käynnistämistä uudelleen
Viilauksia ohjelmien infosivuille
Muita pieniä korjauksia ja parannuksia ”
Minulla on Arrisin hyvä dikiboksi ollut monta vuotta ja pidän siitä ja sen käyttö on helppoa eikä koskaan ollut mitään vikaa, mutta nyt viime aikoina kun soitan Telian asikaspalveluun esim.kanavapakettinen ym... asioiden takia, niin aina minulle tyrkytetään tätä uutta Kiinalaista digiboksia, ja nyt pari päivää sitten kun soitin niin sama juttu, mutta uutena asiana kerrottiin että Arris dikiboksin tuki ja päivitykset loppuu vuoden 2024 tammi helmikuussa ja siitä on asiakkaille tiedote pian tulossa. Voiko moderaattori tämän täällä vahvistaa?
Minulla on Arrisin hyvä dikiboksi ollut monta vuotta ja pidän siitä ja sen käyttö on helppoa eikä koskaan ollut mitään vikaa, mutta nyt viime aikoina kun soitan Telian asikaspalveluun esim.kanavapakettinen ym... asioiden takia, niin aina minulle tyrkytetään tätä uutta Kiinalaista digiboksia, ja nyt pari päivää sitten kun soitin niin sama juttu, mutta uutena asiana kerrottiin että Arris dikiboksin tuki ja päivitykset loppuu vuoden 2024 tammi helmikuussa ja siitä on asiakkaille tiedote pian tulossa. Voiko moderaattori tämän täällä vahvistaa?
Arris 4302 ja 5305 boksit jatkavat edelleen tuen piirissä, vaikka käytössä olevaa tekniikkaa päivitetään. Tämä tarkoittaa sitä ettei tuki Arris boksien osalta ole loppumassa, ja päivityksistä sekä mahdollisista muutoksista tiedotetaan hyvissä ajoin.
tässä on kyseessä yhden tallenteen poisto. kuvasta näette virheen.
varmistin vielä poiston jälkeen ettei tallentaminen ollut loppunut.
tallentamisen lopetus tapahtuu jakson info-ikkunassa.
--
Muokkaus katjane: Siirretty omasta aloituksestaan tähän ketjuun
tässä on kyseessä yhden tallenteen poisto. kuvasta näette virheen.
varmistin vielä poiston jälkeen ettei tallentaminen ollut loppunut.
tallentamisen lopetus tapahtuu jakson info-ikkunassa.
Tallentamisen poisto ei tietystikkään liity yksittäisen tallenteen poistoon. Kertoisitko vielä millä laitteella (jos Arris -digiboksi niin kumpi malli 4302/5305) tämä ilmoitus tulee ja mitä valikkoa käyttäen? Olethan myös kokeillut käynnistää laitteen asetuksien kautta uudelleen, jotta varmasti uusin jaossa oleva ohjelmistopäivitys latautuu ja asentuu? En itse tätä näkymää löytänyt DV8919 tai Arris 5305 -digiboksilla.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.