Skip to main content

Hei! Olisi mukava tietää rehellinen vastaus. Kehitetäänkö Telia tv:tä enää lainkaan, varsinkaan verkkotallennusta? Tällä hetkellä Telia tarjoaa kaikkein huonointa verkkotallennusta mikä on markkinoilla tarjolla. Muut operaattorit eivät peri verkkotallennuksesta lisämaksua asiakkailtaan, vaan maksavat sen ns. omasta katteestaan. Lisäksi Telian verkkotallennuksella ei voi tallentaa HD-kanavia (esimerkiksi Elisa Viihteellä HD-kanavia on voinut tallentaa jo kahden vuoden ajan), ja Telialla verkkotallennukset säilyvät kaikkein lyhimmän ajan vain 90 päivää. Lisäksi tallenteita ei voi järjestellä kansioihin, esimerkiksi tietyn sarjan jaksoja omaan "nippuun".

 

Onko verkkotallennukseen tulossa Telialla parannuksia, vai onko aihetta vaihtaa palveluntarjoajaa?

Palvelua kehitetään jatkuvasti, ja monia erilaisia juttuja on työstön alla ja tulossa
Päivämääriä ja tarkempia tietoja en valitettavasti voi vielä luvata, mutta tiedotamme heti kun vain saamme tarkat tiedot kehiin. :) 

Kaikenlaiset palautteet sekä kehitysehdotukset otamme vastaan enemmän kuin mielellämme, nämä ovat erittäin tärkeitä meille palvelun kehittämisen kannalta. 



@RaMaria kirjoitti:


Palvelua kehitetään jatkuvasti, ja monia erilaisia juttuja on työstön alla ja tulossa
Päivämääriä ja tarkempia tietoja en valitettavasti voi vielä luvata, mutta tiedotamme heti kun vain saamme tarkat tiedot kehiin. :) 

Kaikenlaiset palautteet sekä kehitysehdotukset otamme vastaan enemmän kuin mielellämme, nämä ovat erittäin tärkeitä meille palvelun kehittämisen kannalta. 






Suosikkien lisääminen olisi bueno! Ei tarvitsisi erikseen ruveta hakemaan vaan löytyisi kätevästi heti etusivulta :smileyhappy:



 



Samalla tavalla kanavakirjastoista puuttuu sellaiset elementit, että tietäisi mitä on viimeksi katsonut jotta ei menisi aikaa siihen selaamiseen mihin viimeksi jäi...



 



@jarkko35 kirjoitti:

Hei! Olisi mukava tietää rehellinen vastaus. Kehitetäänkö Telia tv:tä enää lainkaan, varsinkaan verkkotallennusta? Tällä hetkellä Telia tarjoaa kaikkein huonointa verkkotallennusta mikä on markkinoilla tarjolla. Muut operaattorit eivät peri verkkotallennuksesta lisämaksua asiakkailtaan, vaan maksavat sen ns. omasta katteestaan. Lisäksi Telian verkkotallennuksella ei voi tallentaa HD-kanavia (esimerkiksi Elisa Viihteellä HD-kanavia on voinut tallentaa jo kahden vuoden ajan), ja Telialla verkkotallennukset säilyvät kaikkein lyhimmän ajan vain 90 päivää. Lisäksi tallenteita ei voi järjestellä kansioihin, esimerkiksi tietyn sarjan jaksoja omaan "nippuun".

 

Onko verkkotallennukseen tulossa Telialla parannuksia, vai onko aihetta vaihtaa palveluntarjoajaa?


Kyllä ne muutkin perii tosta verkkotallennuksesta ns teostomaksua.Ainakin dna:lla se on eritelty laskussa.


Vastaa