Skip to main content

Hyvä, että joku muukin on "Törmännyt" tähän Niinsanotun Telian ammattitaidottomuuteen

 

Harmittaa joka kerta käyttää teliatv:tä

Kaukosäädin meni täysin männikköön, numeronäppäimet puuttuvat.

Digiboxi aukeaa ainoastaan painamalla "Netflix" -nappia!

Onko tämä viimeinen Jedin Lapaluu vizi!?

Miten te kexitte kaiken tämän *****?

Täytyy olla munkkisyömisrinkilä siellä, jossa nauratte!!!

 

----
Muokkaus Merja_J: siistitty tekstiä


Sieltä väitetään, että kovasti ammattitaitoisesti "porukalla" väännetään näitä asioita "kuntoon"!

En ole viimeaikoina havainnut muuta kehitystä, kuin hiihtolomaa odotellessa, suxet ristissä ja sauwat ojossa.

Aapiskukon lukijakin ainakin laittaisi tuon FF kelauxen toimimaan jokapaikassa.

Ainiin, te olette milleniaaleja, ja jos teille antaa negatiivista palautetta me olemme syyllistineet rasismiin tai muuten vain merkilliseen käytöxeen.

 


Esimiehen nimi ja numero, kiitos osoitteeseen:

xxx

 

Kymppilista, muistamisen mukaan 15 vuotiaalta asiakkaalta:

 

1. Digiboxi menee usein pimeäxi, eli sammuu muutamaksi sekunniksi ilman järkevää syytä ja täysin holtittomasti.

2. Tallennusten kelaaminen  on mennyt merkillisexi. Oletteko hawainnoinneet? Ette tietysti, kuka höperö Teliatv:tä käyttäisi ja maxaisi siitä vielä!

(Juuri nyt digiboxi pimeni jälleen muutamaxi sekunnixi(

-Kanavat, tallennuxet, kelauxet ja kaikki vastaava. Nuolinappi pohjassa ei enää silloin tällöin riitä, että pääsisi nopeasti etiäpäin, vaan joku idiootti siellä jossain päässä ohjelmoi tämänkin  että saattaa ioutua näpyttelemään vaikkapa 3000 näppäintä löytääxeen oikean tallenteen tai kohdan elokuvasta, 10 sekuntia kerrallaan.

 

--

Muokkaus TeroRe: Poistin sähköpostiosoitteen

 


Teidän mielestä tällainen leikittely on hauskaa, mutta me maksavina

 

asiakkaina emme koe tätä niin hauskaksi.

3. Tallennusten etsiminen on yhtä helvettiä. Puuttuu järkevä hakemisto.

Mikäli löytää aakkosellisesti tai ajallisesti tallenteen ja käy "vilkaisemassa" sitä, eiköhän teidän idiootti ole sinne ohjelmoinut sellaisen älykääpiökoodin, että hyppää niinkuin heinäsirkka listan alkuun!

Äärettömän hyvä, jos haluatte jälleen kiusata asiakkaitanne.

En ymmärrä miten onnistutte. Täytyy ilmeisesti xxx asti koodata ja ohjelmoida, että tuommoisenkin viheliäisyyden saa aikaiseksi maksavalle asiakkaalle.

Jos käyttäisin hattua, nostaisin hattua.

Murtautukaa pankkiin tai menkää Pentagonille töihin, mixei Nasalle.

Ylitätte izenne jokatapauxessa.


---
Muokkaus TeroRe: Poistin pahimpia kiroiluja pois


Mixi digiboxi käynnistyy kaukosäätimestä ainoastaan painamalla "Netflix" -painiketta?

Jälkeen pitää peruuttaa seittemän kertaa, että pääsee niinsanotusti telvisioon, mikä on ilmeisesti tarkoitus, kun haluaisi oikeasti tarkkailla telwisiota? Kuka neropatti siellä päädyssä sellaisen asian tehnyt?

Luuleetteko, että me haluamme ensimmäisenä avata jonkun hemmetin Netflixin? Ei me kyllä haluta. Oletamme, että TV aukeaa, kun kaukosäätimestä painaa.

Muutoinkin tämä uusi naurettava kaukosäädin on täyttä kakkaa. Numeronäppäimistö on muka jätetty jonnekin ja hienosteltu. Ei onnistunut. Textitv:n hakeminen on kilometrin päässä.

Tämä on aivan kauheaa. Toivottavasti teillä kasvaa pitkä puinen nenä.

En ymmärrä miten voitte tehdä jatkossa asiat vielä huonommin?

En ylläty.

 

 

Muokkaus AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


Ymmärrän turhautumisesi sunnuntaiaamuyön hämärinä tunteina, kun olisit halunnut katsoa parilla napin painalluksella TV:stä haluaamasi sisältöä, ja kun erinäiset ominaisuudet tekeekin siitä hankalanoloista. Moni mainitsemistasi seikoista on meillä tiedossa, ja niinkuin olemme toisinaan toisissa ketjuissa kanssasi kirjoitelleetkin, niin epäkohtiin kyllä tartutaan joskaan prosessi ei aina ole salamannopea.

Jotkut ominaisuudet ja niiden kehitys on kokonaan toisten sovelluskehittäjien käsissä, kuten esim. aiemminkin puhuttu Netflixin kelaaminen. Siihen me emme pysty vaikuttamaan. Mainitsemasi digiboksin pätkiminen puolestaan voisi viitata häiriöön, jota ilmenee osalla DV8919-boksin käyttäjistä tilanteessa, jossa verkkokaapeli on kytkettynä. Suosittelemmekin verkkokaapelin irrottamista ja langattoman yhteyden käyttämistä. Tästä on kirjattu häiriötiedote, ja sieltä löytää tarkemmat ohjeet

Toivotaan, että uudet päivitykset tuovat muutoksia parempaan.

 

 


Huomenta, @AaTanja !

 

Kiitän Waimoni kanssa ensimmäisenä hyvästä ja  ammattitaitoisesta vastauksesta.

Vastaukseesi, minun on vastattava.

Minusta ensinnäkin palautteesi oli loukkaava .

Jotakuinkin: "Sunnuntaiyön pikkutunneilla harmittaa, että yksi nappi ei toimi"

Tähän vastaan, että me jaamme Aamulehteä öisin Waimoni kanssa ja mitä se Sinulle kuuluu, mitä me teemme  öisin?

Luulisisi, että, Sinua aAAnja kiinnostaisi se, että olemme 18 vuotta olleet asialkkaina. Ennemkuin Sinä olet edes tullut tähän organisaatioon. Mielestämme on merkillistä tuollainen niskojennakkellu, koska nämä asiat mitä olemme palautteena antaneet ovat päivänselviä asioita.

Tässäkin tilanteessa pitää jatkuvasti ize aloittaa uusi Iso alkukirjain.

 

 

Sunnuntaiaamuyöntunteina jaamme lehtiä, emmekä kerkeä silloin televisi ja olemme kyllä olleekoska meitä harmittaa, että: "Parin napin takana

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lisätty tägäys


Aatanja,

 

Koemme loukkaavaksi palautteesi ja kommenttisi  kehitysehdotuxiemme suhteen.

Meidän osalta 18 vuotta kestänyt yhteistyö päättyy seuraavan sopimuxen loppuun.

 


P.S.

 

Väännä vaikka musta valkoisexi, mutta esimerkixi Netflix kelaa kyllä aivan nopeasti oman televesiomme kautta, mutta kun Telian digiboxin  Netflixiä käytttää, niin kas kummaa, pitää yhtäkkiä räpytttää 10 sekuntia kerrallaan.

Tuo harmittaa teissä Aajnya ja mitä teitä on siellä, että kivenkovaa valitatte takaisin, että meissä käyttäjissä on vika 

 

Miten te nukutte yönne?

Eihän tässä ole päätä eikä häntää.

Siellä on niin monta tolkutonta vikaa jatkuvasti.

Pitääkö teille rautalangasta vääntää ne moneen kertaan?

I

 

 


Tahdon tietää nimesi, joten voisitko ilmoittaa sen tässä.

 

"Turhautuminen  sunnuntaiaamun hämärinä tunteina"

"Kun olisimme halunneet katsoa tv:tä parin napin painalluksella"

 

Onko tämä mielestäsi hauskaa?

Koetko tällaiset kommentit hyvänä asiakaspalveluna??

Me viemme tämän asian kuluttaja-asiamiehen käsiteltäväksi .

 


Huomenta, @AaTanja !

Kiitän Waimoni kanssa ensimmäisenä hyvästä ja  ammattitaitoisesta vastauksesta.

Vastaukseesi, minun on vastattava.

Minusta ensinnäkin palautteesi oli loukkaava .

Jotakuinkin: "Sunnuntaiyön pikkutunneilla harmittaa, että yksi nappi ei toimi"

Ikävä kuulla, että vastauksemme oli sinusta loukkaava. Tämä ei tietenkään ole ollut tarkoituksemme, sillä haluamme ensisijaisesti tarjota ratkaisuja ja apua olemassaoleviin pulmiin. Keskustelufoorumilla kommunikoidessa on toki omat haasteensa, kun viestit voi aina ymmärtää eri tavalla, kuin miten ne on tarkoitettu. Tämä on jatkuva oppimisen paikka meille kaikille.

 

Luulisisi, että, Sinua aAAnja kiinnostaisi se, että olemme 18 vuotta olleet asialkkaina. Ennemkuin Sinä olet edes tullut tähän organisaatioon. Mielestämme on merkillistä tuollainen niskojennakkellu, koska nämä asiat mitä olemme palautteena antaneet ovat päivänselviä asioita.

Ymmärrän turhautumisesi digiboksia koskeviin haasteisiin. Muistetaanhan kuitenkin pysyä asiallisena, jotta ilmapiiri säilyisi täällä Yhteisössä kaikille mukavana ja myönteisenä jatkossakin. 

 

Koemme loukkaavaksi palautteesi ja kommenttisi  kehitysehdotuxiemme suhteen.

Meidän osalta 18 vuotta kestänyt yhteistyö päättyy seuraavan sopimuxen loppuun.

On kyllä tosi harmillista, että pahoitit mielesi viestinvaihdostamme. Se ei tosiaan ollut missään nimessä tarkoituksemme, kuten jo totesinkin. On totta, että aivan kaikkia toiminteita ei ole digiboksin osalta saatu vielä kuntoon, mutta epäkohtia korjataan jatkuvasti.

Kuten olemme aiemminkin keskustelleet kanssasi, kehitystyö ei käy aivan käden käänteessä ja joitain parannuksia joudutaan odottelemaan pidempään. Toivottavasti asiakkuutesi ei kuitenkaan nyt aivan tähän kaadu, sillä ehdottomasti kaikki palautteet on meille tärkeitä ja kehitämme palveluamme sen pohjalta.


Soitettiin että vanha digiboxi vanhentunut ja lähetettiin uusi DV8919, toimii android muuten muttei TV-kaukosäätimenä kun ei ole kanavien numeroita valittavissa, joutuu ykkösestä johonkin kanavalle ccn valikkojen kautta surfailemaan loputtomasti. Onko mahdollista saada taas digi oikealla tv-kaukosäätimellä ? Tekee saman vaikka käyttää TV:n omaa kaukosäädintä, ohjelmistopas pihalla jne


Soitettiin että vanha digiboxi vanhentunut ja lähetettiin uusi DV8919, toimii android muuten muttei TV-kaukosäätimenä kun ei ole kanavien numeroita valittavissa, joutuu ykkösestä johonkin kanavalle ccn valikkojen kautta surfailemaan loputtomasti. Onko mahdollista saada taas digi oikealla tv-kaukosäätimellä ? Tekee saman vaikka käyttää TV:n omaa kaukosäädintä, ohjelmistopas pihalla jne

DV8919 mukana pitäisi tulla kaukosäädin, kaukosäätimen ohjeet. Oletan että kyseessä on numeropainikkeiden puuttuminen uudesta kaukosäätimestä vai onko säädin toimimaton? DV8919 mukana tulee vain tuo yksi kaukosäädinmalli, jos numeronäppäimet pitäisi saada, niin voisi koittaa esim. Logitechin monikaukosäädintä yhdistää DV8919 -boksiin. On teoriassa mahdollista, en itse ole kyllä kokeillut, niin varmaksi en osaa sanoa.
 


Kaukosäädin ohjeineen tuli mut on sellainen malli missä vain muutama näppäin, ei oo numeroita, vain loputon mahdollisuus edetä valikoilla, tuo Logitech on huono vaihtoehto edes kokeilla kun ohjelmaoppaassakaan ei ole nyt mitään mitään numeroita. 

Tää 8919 on toimimaton susi, ellei jotain paluuta toimivaan tule niin voin toki jatkaa muualla tiedotusta  mutta toivoisin toki ensin toimivaa digiboxia


Ja vaikka on tehnyt kaikki resetoinnit ja tehdasasetusten palautukset niin kun avaa ohjelmaoppaan niin avaa sen jostain menneisyydestä, pitää ensin navigoida nuolilla paikkaan ja valita sieltä mistä voi valita nykyhetken


Kaukosäädin ohjeineen tuli mut on sellainen malli missä vain muutama näppäin, ei oo numeroita, vain loputon mahdollisuus edetä valikoilla, tuo Logitech on huono vaihtoehto edes kokeilla kun ohjelmaoppaassakaan ei ole nyt mitään mitään numeroita. 

Uudessa DV8919 -digiboksissa kaukosäädin on uudistettu simppelimmäksi ja helpommaksi, jonka johdosta vanhempien digiboksien kaukosäätimissä esiintyneet numeronäppäimet on jätetty pois kokonaan. Laitan vielä kaukosäätimen ohjeen ja vinkit sen vikatilanteisiin tähän.

Ja vaikka on tehnyt kaikki resetoinnit ja tehdasasetusten palautukset niin kun avaa ohjelmaoppaan niin avaa sen jostain menneisyydestä, pitää ensin navigoida nuolilla paikkaan ja valita sieltä mistä voi valita nykyhetken

Hyvä kun toit tämän esiin. Tällä hetkellä tilanne on se, että ohjelmaoppaaseen mentäessä digiboksi ei välttämättä mene nykyhetkeen, vaan menneisyyden puolelle. Tämä aiheuttaa juuri tuon manuaalisen navigoinnin nykyhetkeen, joka aiheuttaa lisänäppäilyjä. Aina kun digiboksin käyttää virroitta (virtajohto irti ja 10sek päästä takaisin), käynnistyy boksi uudelleen ja ohjelmaoppaaseen päivittyy uudelleenkäynnistyksen ajankohta. Tämä ominaisuus on meillä tiedossa, kiitos vielä tämän nostosta. 


Naurettavaa, ei numeronäppäimiä eikä ohjelmaopas toimi. On aivan selvä että sanon palvelut irti kun määräaikainen loppuu. Kyllä mä DNA tai Elisa viihteen saan näkymään vaikka taloon tuleekin Telian kuitu


Naurettavaa, ei numeronäppäimiä eikä ohjelmaopas toimi. On aivan selvä että sanon palvelut irti kun määräaikainen loppuu. Kyllä mä DNA tai Elisa viihteen saan näkymään vaikka taloon tuleekin Telian kuitu

Harmillista kuulla, että palvelun käytössä on haasteita. Kiitos kovasti kun kirjoitit meille tänne Yhteisöön, kaikki palaute on tärkeää!


Tuolla chatin häiriöilmoitusten puolellakin epäillään etten osaa käyttää uutta kaukosäädintä ja tarvitsen ohjeita ja tukea laitteeseen mikä on vain entistä simppelimpi 😁

No onko, jos ennen halusi vaihtaa kanavalta 30 kanavalle 1 niin vain yksi painallus. Katsoin äsken kun avasin TV:n että vaati 10 naputusta että ohjelmaopas oli ajassa mukana ja sitten 2 lisää että näki YLE1:n.  Menin ohjelmaoppaasen ja 42 painalluksen jälkeen pystyin katsomaan CNN-kanavaa. Kun huvittikin katsoa V Film Hitsiä niin taas piti navigoida 20 painalluksen verran. Jos Telia on tehnyt laitevalmistajan kanssa kaupat testaamattomasta tuotteesta niin miksi sitä kurjuutta minulla maksatetaan


Ja edelleen, vaimoni ei pysty hakemaan telkusta haluamaansa ohjelmaa vaikka lehdestä näkee kanavan, ei sitä menneisyydessä elävässä ohjelmaoppaassakaan ole, no näitä näitä asioita nyt tarkistellaan muualla