Hei,
Millä aikataululla sopii odotella Telia TV -sovellusta Android TV -laitteille? On nimittäin sen verran yleinen alusta nykyään tuo Android TV, että mieluiten mahdollisimman pian.
Hei,
Millä aikataululla sopii odotella Telia TV -sovellusta Android TV -laitteille? On nimittäin sen verran yleinen alusta nykyään tuo Android TV, että mieluiten mahdollisimman pian.
Asia on varmaan juurikin näin ja kuluttajana sapettaa moinen homma ainakin meikäläistä. Ja vietävästi.
Yritä siinä sitte arpoa mitä teet/tilaat ja minkä härvelin itelles hankit jotta saisit parasta kuvaa ruudulle ku homma on sekasin ku Sundbergin pyykki. Tai pahimmassa tapauksessa olet jonkun hankkinut ja sitä alustaa ei tueta.
Sitte täällä sulle kertoo joku että joo ehkä joskus tai jouluna kehitetään sitä tai tätä alustaa. Mut nää on näitä. Ja palveluntarjoaja ku vaihtuu ni aina sama ruljanssi alusta liikkeelle. Kyllä mä ymmärrän, että business is business, mutta jollain tapaa tää on vaan mun mielestä väärin eikä todellakaan mitään rehellistä meininkiä.
Sen verran kommentoin itsekin, että eihän se asiakaspalvelijoiden vika ole mitä päätöksiä johtoporras tekee. Maltillisesti ja asiallisesti vastaten ovat kuitenkin tässä keskustelussa käyttäytyneet. Kiitos siitä! Kesällä minäkin kirjoitin asiasta turhan suorasanaisesti.
Eli ei tässä oikeastaan muuta voida nyt tehdä kuin odottaa. Jospa siellä Telian johtoportaassakin joskus ymmärrettäisiin Android TV -sovelluksen tarpeellisuus ja suuri kysyntä.
No ei tietenkään ole asiakaspalvelijoiden vika tai syy. Mutta kyllä pitää osata sanoa asiat myös suoraan. Joku tuolla nyt pohtii esim. että ostaako android vai apple tv:n ja vertailee niiden ominaisuuksia ja sisältöjä keskenään. Ei se kaveri varmaan osta joka vuosi uutta vehjettä sen perusteella mitä operaattori sattuu milloinkin kehittämään. Tai no tällä systeemillä se asiakas on vähän kuin pakotettu siihen. Semmonen jossittelu että ehkä joskus tai aika näyttää on ihan liirumlaarumia siinä kohtaa tai se että solutionin tilalle sulle tarjotaan workaroundi (lue chromecast tai silverlight). Johdosta se tosiaan liikkeelle lähtee. Jos lähtee.
Oma "kärkevä" kommentointini ainakin johtuu siitä, mitä SaJoonas tuolla edellä lässytteli. Eli keskitytään geneerisempiin alustoihin ja AndroidTV ei näihin kuulu. Siitä vaan ei päästä mihinkään, että oli kyseessä sitten ajattelematon sanavalinta tai tietämättömyys, kommentti oli hyvin typerältä kuulostava. Lisäksi moderaattorit ovat tuputtaneet chromecastia kyllästymiseen asti. Kyllä minullakin sellainen löytyy olohuoneessa - AndroidTV boksin ominaisuutena. AndroidTV boksi löytyy jokaiseen televisioon kytkettynä. Ei vaan ole tätä päivää alkaa kytkeä läppäreitä televisioon, aikaa seuraavat toimijat tuovat palvelunsa nykypäivän tekniikoilla saataville.
Mitä itsekin puoliammattilaisena - jos sitäkään - koodarina katselin ohjetta sovellusten porttaamiseen Android - > AndroidTV, niin eipä tuo kovin vaatvalta prosessilta vaikuta. Lähinnä tulee itsellenikin mieleen, että kyseessä on puhtaasti strateginen valinta, joka on mielestäni sellaisenakin huono.
Liigan oikeudet maksavat niin paljon, että niillä ei käsittääkseni vielä ole onnistuttu voittoa tekemään? Tätä en ihmettele lainkaan, kun huomioidaan kuinka pienellä markkina-alueella kuitenkin lopulta toimitaan. Tätä vasten peilaten en ymmärrä alkuunkaan, miksi suosiolla jätetään hyvin yleinen - ja 100% varmasti yleistyvä - geneerinen alusta/jakelukanava kokonaan hyödyntämättä. Näen tämän suuren mittaluokan strategisena virheenä.
Mitä tulee asialliseen keskusteluun, tekniikasta vastaavan tahon asiakaspalvelijalla on myös suuri vastuu antaa asiallisia ja asiantuntevia vastauksia. Ei teitä ketään varmasti yhdestäkään organisaationne (surkeasta) päätöksestä syytä, mutta niiden (surkeiden) päätösten perustelutkin pitää olla kestäviä, jos niitä tullaan syystä kriittisille asiakkaille esittämään. Nyt mielestäni ei näin ole ja siitä annettu piikikäskin kritiikki on tavallaan ihan ansaittua.
Pyritään toki moderaattoreina jatkossa muotoilemaan asiat mahdollisimman hyvin ja pysymään oikeissa termeissä. Kirjoitellaan kuitenkin päivittäin erittäin paljon viestejä ja aina ei tule kaikkia sanamuotoja harkittua ihan mahdottoman tarkasti.
Nämä teidän esittämät toiveet on toki välitetty eteenpäin meidän kehitysporukalle, joten katsotaan mitä tulevaisuudessa sitten tapahtuu.
Chromecastia ja meidän omaa digiboksia ollaan toki keskusteluissa nostettu esiin, kun nämä ei ole kaikille tuttuja systeemejä. Vaihtoehtoja Telia TV:n käyttöön kuitenkin löytyy ja kaikille ihan varmasti omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu.
Vaihtoehtoja Telia TV:n käyttöön kuitenkin löytyy ja kaikille ihan varmasti omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu.
En nyt haluaisi taas lähteä vastailemaan ilkeään sävyyn, mutta tekö sen määritätte, että nykyisessä tuoteperheessänne on jokaiselle omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu? Minulle nimittäin ei ole. Teidän tarjoamanne ratkaisut rajoittavat omaa käyttöäni vain olohuoneeseemme chromecastilla. Muissa huoneissa joutuisin kantamaan läppäriä, liittämään sen televisioon ja luottamaan, että wlan signaali kulkee monen seinän läpi. Siihen en vuonna 2018 suostu, vaan jos palveluntarjoajan valikoima on näin onneton, jätän tilaamatta. Hieman tästäkin vastauksesta taas paistoi sellainen ylimielisyys, eli te tiedätte asiakkaitanne paremmin, miten nämä haluavat lähetykset katsoa. Sitä nyt ei pääse millään kiertämään, että tuote on pahasti keskeneräinen.
@NikoNo@ kirjoitti:Pyritään toki moderaattoreina jatkossa muotoilemaan asiat mahdollisimman hyvin ja pysymään oikeissa termeissä. Kirjoitellaan kuitenkin päivittäin erittäin paljon viestejä ja aina ei tule kaikkia sanamuotoja harkittua ihan mahdottoman tarkasti.
Nämä teidän esittämät toiveet on toki välitetty eteenpäin meidän kehitysporukalle, joten katsotaan mitä tulevaisuudessa sitten tapahtuu.
Chromecastia ja meidän omaa digiboksia ollaan toki keskusteluissa nostettu esiin, kun nämä ei ole kaikille tuttuja systeemejä. Vaihtoehtoja Telia TV:n käyttöön kuitenkin löytyy ja kaikille ihan varmasti omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu.
Saadaanko siihen muuten selvää vastausta, onko AndroidTV sovellus paitsiossa ketjussa esitetystä syystä (kilapailijoiden boksit) vai onko tähän ihan joku järkeväkin selitys. Tuskin tässä ketjussa esiintyvät pari tyyppiä ovat ainoat, jotka sitä haluavat ja tilauksensa siitä riippuu...
Ihan totta puhuen itse kyllä vierastan sitäkin, että - edelleen vuonna 2018 - paperilasku on ainoa vaihtoehto.
"kaikille ihan varmasti omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu"
Ei hyvää päivää! Aivan sama sönkötys jatkuu. Joo se on nyt parempi jättää tää ketju sikseen ja keskittyä vaikka räkäpallojen kaivuuseen ens kaudeksi. Katotaa ens syksynä sit taas mitkä on tarpeeks geeneriset alustat...
@mikkooks@ kirjoitti:
Oma "kärkevä" kommentointini ainakin johtuu siitä, mitä SaJoonas tuolla edellä lässytteli. Eli keskitytään geneerisempiin alustoihin
Kommentin olisi voinut kieltämättä muotoilla fiksummin. Olen jatkossa tarkempi.
@mikkooks@ kirjoitti:
Saadaanko siihen muuten selvää vastausta, onko AndroidTV sovellus paitsiossa ketjussa esitetystä syystä (kilapailijoiden boksit) vai onko tähän ihan joku järkeväkin selitys. Tuskin tässä ketjussa esiintyvät pari tyyppiä ovat ainoat, jotka sitä haluavat ja tilauksensa siitä riippuu...
Ihan totta puhuen itse kyllä vierastan sitäkin, että - edelleen vuonna 2018 - paperilasku on ainoa vaihtoehto.
Kilpailijoiden boksit eivät ole syynä tähän, eli siitä ei ole kyse. Aihetta on käsitelty jo useampi vuosi sitten ja tuolloin on todettu että sovellus ei ole kehityslistalla. Toki nyt olemme saaneet Liigan myötä palautetta sen puuttumisesta ja toiveet on välitetty eteenpäin, joten katsotaan miten edetään sitten jatkossa.
Mitä tulee laskutukseen niin e-lasku ja sähköpostilasku ovat myös vaihtoehtona. Aivan kuten itselle parhaiten sopii.
@Merja_J@ kirjoitti:
@mikkooks@ kirjoitti:Saadaanko siihen muuten selvää vastausta, onko AndroidTV sovellus paitsiossa ketjussa esitetystä syystä (kilapailijoiden boksit) vai onko tähän ihan joku järkeväkin selitys. Tuskin tässä ketjussa esiintyvät pari tyyppiä ovat ainoat, jotka sitä haluavat ja tilauksensa siitä riippuu...
Kilpailijoiden boksit eivät ole syynä tähän, eli siitä ei ole kyse. Aihetta on käsitelty jo useampi vuosi sitten ja tuolloin on todettu että sovellus ei ole kehityslistalla. Toki nyt olemme saaneet Liigan myötä palautetta sen puuttumisesta ja toiveet on välitetty eteenpäin, joten katsotaan miten edetään sitten jatkossa.
Kertokaapa sille kehitystiimille että katselevat kotiläksynä Netflixin sovelluksen toimivuutta. Toimii joka alustalla ja kuvanlaatu maksimissaan 4K:ta ilman takkuiluja. Ja lapsikin osaa käyttää sovellusta.
@Merja_J@ kirjoitti:
@mikkooks@ kirjoitti:Saadaanko siihen muuten selvää vastausta, onko AndroidTV sovellus paitsiossa ketjussa esitetystä syystä (kilapailijoiden boksit) vai onko tähän ihan joku järkeväkin selitys. Tuskin tässä ketjussa esiintyvät pari tyyppiä ovat ainoat, jotka sitä haluavat ja tilauksensa siitä riippuu...
Ihan totta puhuen itse kyllä vierastan sitäkin, että - edelleen vuonna 2018 - paperilasku on ainoa vaihtoehto.
Kilpailijoiden boksit eivät ole syynä tähän, eli siitä ei ole kyse. Aihetta on käsitelty jo useampi vuosi sitten ja tuolloin on todettu että sovellus ei ole kehityslistalla. Toki nyt olemme saaneet Liigan myötä palautetta sen puuttumisesta ja toiveet on välitetty eteenpäin, joten katsotaan miten edetään sitten jatkossa.
Mitä tulee laskutukseen niin e-lasku ja sähköpostilasku ovat myös vaihtoehtona. Aivan kuten itselle parhaiten sopii.
Kiitos vastauksesta. Kuten mainittua, itse tilaan vasta, kun ko. sovellus on julkaistu. Pidän kuitenkin tuollaisia läppäri kiinni televisioon tai puhelin+chromecast touhuja vähän toissijaisina - enkä itse tuollaisia lähde lainkaan käyttämään, vaikka valmius yhden television osalta siis olisi. Laskutuksen osalta tuo e-lasku olikin positiivinen tieto. Olen ollut lukevinani, että paperilasku on ainoa vaihtoehto.
Ja ennen kuin ketään ehtii ylistää chromecast ym. virityksiä, niin televisioita käyttävät myös henkilöt, joille jo tv-boksin sovelluksen käyttö alkaa olla siinä rajamailla, että enempää liikkuvia osia ei kyllä tarvita.
@mikkooks@ kirjoitti:
@NikoNo@ kirjoitti:Pyritään toki moderaattoreina jatkossa muotoilemaan asiat mahdollisimman hyvin ja pysymään oikeissa termeissä. Kirjoitellaan kuitenkin päivittäin erittäin paljon viestejä ja aina ei tule kaikkia sanamuotoja harkittua ihan mahdottoman tarkasti.
Nämä teidän esittämät toiveet on toki välitetty eteenpäin meidän kehitysporukalle, joten katsotaan mitä tulevaisuudessa sitten tapahtuu.
Chromecastia ja meidän omaa digiboksia ollaan toki keskusteluissa nostettu esiin, kun nämä ei ole kaikille tuttuja systeemejä. Vaihtoehtoja Telia TV:n käyttöön kuitenkin löytyy ja kaikille ihan varmasti omaan tarpeeseen sopiva ratkaisu.
Saadaanko siihen muuten selvää vastausta, onko AndroidTV sovellus paitsiossa ketjussa esitetystä syystä (kilapailijoiden boksit) vai onko tähän ihan joku järkeväkin selitys. Tuskin tässä ketjussa esiintyvät pari tyyppiä ovat ainoat, jotka sitä haluavat ja tilauksensa siitä riippuu...
Ihan totta puhuen itse kyllä vierastan sitäkin, että - edelleen vuonna 2018 - paperilasku on ainoa vaihtoehto.
Etsin juuri Play kaupasta Telian Sm-liiga sovellusta Android TVlle (Mi Box), vaan eipä löytynyt. Vaan löysin tämän ketjun ja syyn, eli ilmeisesti Telian haluttomuus tehdä sovellusta Android TVlle. No eipä tarvi sitten katsella, ja en tosiaan ala streamausta puhelimella tai läppärillä harrastamaan.
@Merja_J@ kirjoitti:
Kilpailijoiden boksit eivät ole syynä tähän, eli siitä ei ole kyse. Aihetta on käsitelty jo useampi vuosi sitten ja tuolloin on todettu että sovellus ei ole kehityslistalla. Toki nyt olemme saaneet Liigan myötä palautetta sen puuttumisesta ja toiveet on välitetty eteenpäin, joten katsotaan miten edetään sitten jatkossa.
En nyt tiedä mitä tarkoittaa useampi vuosi sitten, mutta Android TV on lanseerattu 2014, niin onko tässä nyt käynnyt niin, että lanseeraus on tehty Googlen puolelta, niin Telia (TeliaSonera) on todennut huonoksi alustaksi... korjaan ei geneeriseksi. Ja se on nyt sitten kiveen kirjoitettu, kuten tää teidän Silverlight kyhäys on ollut jo kymmeniä vuosia sitten.
Ja kukaan ei ole vastanut kysymykseeni, että jos kerran saatte tehtyä Telia TV sovelluksen mobiililaitteille, niin miten ei ole mahdollista, että sitä ei tehdä uutta kehityshaaraa, joka käyttää Android TV:n alustan tuomia ominaisuuksia hyväkseen? Koska se mobiilisovellus on ihan yhtä (teidän mukaan) ei geneerinen, kuin Android TV sovellus.
Ja nyt ei oikeen kelpaa vastaukseksi näillä mennään, vai onko se tosiaan niin, että joku on joskus päättänyt näin, niin sitten kanssa näin mennään viitaten taas tohon silverlight ratkaisuun ja siinä kynsin ja hampain pysymiseen.
Niin ja vastaukset chromecastista tai tarjoamme jokaiselle sopivaa ratkaisua. Koska nämä nyt on jo huomattu, mikä niiden arvo on.
@janoz@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
Kilpailijoiden boksit eivät ole syynä tähän, eli siitä ei ole kyse. Aihetta on käsitelty jo useampi vuosi sitten ja tuolloin on todettu että sovellus ei ole kehityslistalla. Toki nyt olemme saaneet Liigan myötä palautetta sen puuttumisesta ja toiveet on välitetty eteenpäin, joten katsotaan miten edetään sitten jatkossa.En nyt tiedä mitä tarkoittaa useampi vuosi sitten, mutta Android TV on lanseerattu 2014, niin onko tässä nyt käynnyt niin, että lanseeraus on tehty Googlen puolelta, niin Telia (TeliaSonera) on todennut huonoksi alustaksi... korjaan ei geneeriseksi. Ja se on nyt sitten kiveen kirjoitettu, kuten tää teidän Silverlight kyhäys on ollut jo kymmeniä vuosia sitten.
Ja kukaan ei ole vastanut kysymykseeni, että jos kerran saatte tehtyä Telia TV sovelluksen mobiililaitteille, niin miten ei ole mahdollista, että sitä ei tehdä uutta kehityshaaraa, joka käyttää Android TV:n alustan tuomia ominaisuuksia hyväkseen? Koska se mobiilisovellus on ihan yhtä (teidän mukaan) ei geneerinen, kuin Android TV sovellus.
Ja nyt ei oikeen kelpaa vastaukseksi näillä mennään, vai onko se tosiaan niin, että joku on joskus päättänyt näin, niin sitten kanssa näin mennään viitaten taas tohon silverlight ratkaisuun ja siinä kynsin ja hampain pysymiseen.
Niin ja vastaukset chromecastista tai tarjoamme jokaiselle sopivaa ratkaisua. Koska nämä nyt on jo huomattu, mikä niiden arvo on.
Täytyy vielä itsekin tunkea lusikkani takaisin tähän soppaan... Nyt asiaa vielä pohdittuani ja syvällisemmin tuohon mobiili Android -> Android TV porttaukseen perehdyttyäni, en millään jaksa uskoa sovelluksen puutteen johtuvan vain asiakaspalvelun esille tuomasta syystä. Vaikka kysyntää ei olisi ollutkaan, tällaiset yleisimmät ja kovaa vauhtia yleistyvät alustat kuuluvat varmasti jokaisen palveluntarjoajan stragegiaan ihan jo proaktiivisestikin, ellei sen poissulkemiseen ole jotain selvää syytä. Tein pientä hakua ja jääkiekkoon keskittyvällä jatkoaika.com sivustolla on myös melko värikästä keskustelua tästä Telian puuhastelusta. Siellä on nostettu esille ongelmia myös monen laitteen sisäänrakennetun Google-/Chromecast toiminnan suhteen.
Yhteenvetona siis, vaikka asiakaspalvelijat täällä kertovat muuta, on hyvin vaikea enää uskoa selityksiä. Ja jos tässä ei pelata ihan avoimin kortein, niin saa kyllä jäädä liiga sitten osaltani katsomatta kokonaan tämän Telian sopimuskauden ajan.
@mikkooks@ kirjoitti:
Yhteenvetona siis, vaikka asiakaspalvelijat täällä kertovat muuta, on hyvin vaikea enää uskoa selityksiä. Ja jos tässä ei pelata ihan avoimin kortein, niin saa kyllä jäädä liiga sitten osaltani katsomatta kokonaan tämän Telian sopimuskauden ajan.
Siellä on nostettu esille ongelmia myös monen laitteen sisäänrakennetun Google-/Chromecast toiminnan suhteen.
Sen verran vielä tuosta sisäänrakennetusta "chromecastista" että kyseessä ei ole chromecast vaan softalla tuettu mahdollisuus jakaa sisältöä luurista google home sovelluksen kautta. Tästä syystä esim hertsien vaihto sitä käytettäessä ei ole mahdollista. Siitä vain puhutaan built-in-chromecast ettei ihmiset menis sekaisin.
Mutta miksi Telia on estänyt sen käytön onkin sitten eri juttu (lukemani mukaan ei toimi ollenkaan, omaa kokekumsta ei ole). Eli Telia harrastaa tässä taas asiakkaiden kiusaamista pakottamalla ostamaan lisää vehkeitä vaikka asiakkaalla jo olisi tarvittavat välineet lähetyksen vastaanottamiseksi. Kaapelissa näkymättömyys kuuluu samaan asiaan ja se etteivät porttaa Telia TV-sovellusta televisioihin tai Android-tikkuihin.
Hmm... Itselläni on ihan Googlen sertifioitu tv-boksi (x4) ja ymmärsin siinä tuon "chromecast built in" toimivan ihan niin kuin erillisen chromecast murkulankin. Ja mitä olen testannut, niin toimiikin. Ominaisuuksia en sen enempää ole testaillut, kun itseäni ei tosiaan tippaakaan kiinnosta puhelimella alkaa käyttää sovelluksia ja niitä sitten cc:n kautta katsella televisiosta. Ainoastaan jotain puhelimella otettuja valokuvia on joskus mukava näyttää televisiolta. Telia TV sovellusta en ole siis kokeillut lainkaan, eli siitäkään en osaa sanoa toimiiko ko. laitteella vai ei.
Kyllä se Chromecast-built-in ihan oikea Chromecast on. Google Homen kautta peilaamista täytyy käyttää ainoastaan Telia TV:n katsomiseen DNA TV-hubilla. Muilla Android TV -laitteilla Telia TV:n castaus toimii ilman Google Homea.
@ kirjoitti: Kyllä se Chromecast-built-in ihan oikea Chromecast on. Google Homen kautta peilaamista täytyy käyttää ainoastaan Telia TV:n katsomiseen DNA TV-hubilla. Muilla Android TV -laitteilla Telia TV:n castaus toimii ilman Google Homea.
Ominaisuudet eivät kuitenkaan ole samat, esimerkiksi 50/60 tilojen vaihto puuttuu eikä ole HDR tukea.
Oli miten oli ja oli tekniikka mitä tahansa, edellä esiin nostetut asiat huomioiden ja ketjun otsikon alla pysyen ongelmana säilyy se, että Telialla ei ole halua Android TV sovellusta kehittää. Tällä hetkellä en usko kyseessä olevan puhtaasti päätös luokitella Android TV "ei geneeriseksi" tai liian harvinaiseksi alustaksi, vaan tässä on jotain muutakin, jota ei kuluttajille haluta kertoa.
@mikkooks kirjoitti: vaan tässä on jotain muutakin, jota ei kuluttajille haluta kertoa.
Ei tietenkään haluta kuluttajalle kertoa että sovellusta ei tehdä siksi että haluamme myydä sinulle meidän boksin sen sijaan. Aivan sama mitä asiakaspalvelijat sanovat että tämä ei ole syynä mutta kyllä se vain on.
@Amatoori@ kirjoitti:@ kirjoitti: Kyllä se Chromecast-built-in ihan oikea Chromecast on. Google Homen kautta peilaamista täytyy käyttää ainoastaan Telia TV:n katsomiseen DNA TV-hubilla. Muilla Android TV -laitteilla Telia TV:n castaus toimii ilman Google Homea.
Ominaisuudet eivät kuitenkaan ole samat, esimerkiksi 50/60 tilojen vaihto puuttuu eikä ole HDR tukea.
Itselläni on Mi Box 3 ja sen build-in chromecast on kyllä toiminut ton Telia TV sovelluksen kautta. Itse boxin asetuksia vaitamalla juuri tosta 60>>50Hz ja boxixta löytyy asetus tohon HDR:ään myös.
Ja taas otsikon asiaan. Se miksi täällä itse huutelen ton Android TV sovelluksen perään on se, että CC on
@Amatoori@ kirjoitti:Ominaisuudet eivät kuitenkaan ole samat, esimerkiksi 50/60 tilojen vaihto puuttuu eikä ole HDR tukea.
En tiedä mistä Android TV -boksista kyseiset ominaisuudet puuttuvat, mutta ainakin omassa Nvidia Shieldissäni on tuki 4K HDR:lle ja mahdollisuus säätää hertsimäärät.
@ kirjoitti:
@Amatoori@ kirjoitti:Ominaisuudet eivät kuitenkaan ole samat, esimerkiksi 50/60 tilojen vaihto puuttuu eikä ole HDR tukea.En tiedä mistä Android TV -boksista kyseiset ominaisuudet puuttuvat, mutta ainakin omassa Nvidia Shieldissäni on tuki 4K HDR:lle ja mahdollisuus säätää hertsimäärät.
Ainakaan Android TV:ssä (Sony ja muutama muu) ei ole mahdollista säätää hertsejä eikä tukea hdr:lle. Näistä bokseista taas en tiedä mitään mutta niissä siis on enemmän ominaisuuksia kuin töllön built in castissä. Näiltä osin seison korjattuna :)
Joo, no myöskään DNA hubissa ei ole (vielä) HDR-tukea. Mutta yhtä kaikki, sovellusta odotetaan itse kukin Android TV -laitteen omistaja. Olipa kyseessä sitten televisio tai boksi.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.