Viime viikolla lakkasi toimimasta android puhelimessa sekä windows 10 koneella toimimasta telia tv app. Ei näytä ohjelmia eikä siten pysty katsomaan eikä tallentamaan ohjelmia. Missä vika?
Pääsetkö kuitenkin kirjautumaan sisään normaalisti? Suosittelen ensiksi tarkistamaan, että sinulla on yhä voimassa oleva tilaus Tallennuspalvelulle. Näet kaikki palvelusi näppärästi, kun kirjaudut sisään Telia.fi -sivustolle.
Löytyykö tiedoistasi Tallennuspalvelu, jos suuntaat "Liittymäni ja palveluni" -välilehdelle ja valitset Telia TV-sovellus -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt?
Jos sinulla on aktiivinen tilaus, mutta kanavat eivät jostain syystä ilmesty Telia TV-sovellukseen, kannattaa sinun tehdä häiriöilmoitus.
Tallennus toimii telia tv:n digiboxilla eli tallennuksessa ei ole se vika. Tallennus eikä ohjelmien katselu toimi puhelimessa eikä tietokoneella. Digiboxilla siis toimii. Olen poistanut tietokoneelta ja puhelimelta telia tv app:n ja asentanut uudelleen muutamaan kertaan mutta ei toimi edelleenkään niissä.
@Zakkeus74@ kirjoitti:Tallennus toimii telia tv:n digiboxilla eli tallennuksessa ei ole se vika. Tallennus eikä ohjelmien katselu toimi puhelimessa eikä tietokoneella. Digiboxilla siis toimii. Olen poistanut tietokoneelta ja puhelimelta telia tv app:n ja asentanut uudelleen muutamaan kertaan mutta ei toimi edelleenkään niissä.
Tarkistitko että sieltä Telia Tv -sovellustilin alta löytyy tuo tallennuspalvelu? Kyseessä on erillinen tili joka itsessään vaatii tallennuspalvelun, jotta tallennus toimii. Jos se kuitenkin sieltä löytyy eikä tallennus toimi vieläkään niin ottaisitkö yhteyttä meille niin pääsemme katsomaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.