Skip to main content

Hei

 

DV8919 boksilla ei toimi Amazon Prime. Voin katsoa ainoastaan trailereita. Boksin sisäänrakennetulla Chromecastilla sama juttu.

 

Erillisellä Chromecastilla kaikki toimii moitteetta.

 

Olen kokeillut vaihtaa Hdmi-piuhaa ja käynyt Tv:n kaikki Hdmi paikat myös läpi. Boksi on saanut viimeisimmän päivityksen ja on sammuteltu ja virtajohtoa otettu irti.

 

Onko muilla samaa ongelmaa?

 

Toinen asia tallennuksesta.

 

Onko tosiaan niin, että kanavaa katsoessa en pysty laittamaan tallennusta päälle vaan joudun menemään valikon kautta?

 

Lisäksi tallennuksen poisto on tehty hankalaksi, voin poistaa tallennuksia ainoastaan kaikki näkymästä (jos poistan jonkin tallennuksen, niin tämän jälkeen näkymä siirtyy ihan tallennusten alkuun. Tämä ei ole hyvä, jos poistan esim. saman nimisiä yksittäisiä tallennuksia, jotka listan keskellä…aika epäkäytettävä). Tallennuksen poisto ei onnistu, jos olen toistuvissa tallennuksissa (haluan poistaa esim. jonkin sarjan jakson, jonka olen juuri katsonut.)

 

Jos keskeytän tallennuksen katsomisen ja palaan siihen seuraavana päivänä, niin katsominen alkaa alusta. Mikä juttu tämä on?

 

Kolmas asia: Pidin vanhassa digiboksissa siitä, että se avautui tv-kanaviin (nyt valikkoon) sekä pystyin tekemään oman kanavalistan. En halua katsoa tai edes vilkaistakaan joitakin kanavia. Onko tähän tulossa muutosta?

 

Digiboksin yhteytenä Telian 4g.


@haddock  kirjoitti:


Hei



 



DV8919 boksilla ei toimi Amazon Prime. Voin katsoa ainoastaan trailereita. Boksin sisäänrakennetulla Chromecastilla sama juttu.



 



Erillisellä Chromecastilla kaikki toimii moitteetta.



 



Olen kokeillut vaihtaa Hdmi-piuhaa ja käynyt Tv:n kaikki Hdmi paikat myös läpi. Boksi on saanut viimeisimmän päivityksen ja on sammuteltu ja virtajohtoa otettu irti.



 



Onko muilla samaa ongelmaa?



 



Toinen asia tallennuksesta.



 



Onko tosiaan niin, että kanavaa katsoessa en pysty laittamaan tallennusta päälle vaan joudun menemään valikon kautta?



 



Lisäksi tallennuksen poisto on tehty hankalaksi, voin poistaa tallennuksia ainoastaan kaikki näkymästä (jos poistan jonkin tallennuksen, niin tämän jälkeen näkymä siirtyy ihan tallennusten alkuun. Tämä ei ole hyvä, jos poistan esim. saman nimisiä yksittäisiä tallennuksia, jotka listan keskellä…aika epäkäytettävä). Tallennuksen poisto ei onnistu, jos olen toistuvissa tallennuksissa (haluan poistaa esim. jonkin sarjan jakson, jonka olen juuri katsonut.)



 



Jos keskeytän tallennuksen katsomisen ja palaan siihen seuraavana päivänä, niin katsominen alkaa alusta. Mikä juttu tämä on?



 



Kolmas asia: Pidin vanhassa digiboksissa siitä, että se avautui tv-kanaviin (nyt valikkoon) sekä pystyin tekemään oman kanavalistan. En halua katsoa tai edes vilkaistakaan joitakin kanavia. Onko tähän tulossa muutosta?



 



Digiboksin yhteytenä Telian 4g.






Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi meidän Telia Yhteisöön! Pääset lukemaan ajankohtaisia artikkeleita mielenkiintoisista aiheista ja pystyt osallistumaan keskusteluihin.

Telia TV-palvelun uusin digiboksi on herättänyt paljon kysymyksiä ja se onkin hieman erilainen kuin edeltäjänsä (Arris ja Motorola). Palvelua kuitenkin kehitetään jatkuvasti, myös asiakkaiden palautteiden perusteella ja vein kysymyspatteristoa eteenpäin meidän kehityspoppoolle. Amazon Primen osalta korjausta tulee tämän syksyn aikana, toivomme lähiviikkoina tapahtuvaa korjausta. 


Hei

 

Syksy meni jo, ellei sitten kaukaa viisaasti ajateltu ensi syksyä.

 

Primea en voi vieläkään katsoa boksilla. Tallennusten poistaminen edelleen hankalaa. Vieläkään en pääse tallentamaan katsomaani ohjelmaa vaan joudun sen tekemään valikon kautta. En halua tietää mitä on meneillään TV7, saatika katsoa koko kanavaa. Milloin voin poistaa sen näkyvistä tai tehdä oman kanavaluettelon?

 

Yhteen asiaan on tullut parannusta, kesken jäänyt tallenteen katsominen ei ala alusta vaan alkaa siitä mihin se edellisenä kertana jäi. Mutta tämäkin toimii   puolet kerroista. Eli melkein mennään maaliin.

 

Onko uutisia näistä?


 

Primea en voi vieläkään katsoa boksilla. 

 

Totta, digiboksi siellä edelleen ilmoittaa virhekoodista kun se on kytketty HD-televisioon. Tämän suhteen meillä ei ole tiedossa korjausaikataulua. Syksy tosiaan meni jo, mutta tilanne on harmillisesti edelleen sama. 

. En halua tietää mitä on meneillään TV7, saatika katsoa koko kanavaa. Milloin voin poistaa sen näkyvistä tai tehdä oman kanavaluettelon?

 

Arris DV8919 -mallissa ei toistaiseksi ole mahdollisuutta tehdä omaa kanavaluetteloa. Toivomuslistalta kyseinen ominaisuus taitaakin löytyä, mutta vinkkaan tästä uudelleen eteenpäin että tarvetta olisi. 


DV8919 boksi tuli juuri uutena, eikä Amazon Prime toimi tällä uudellakaan boksilla. Millä Telian boksilla saan Amazon Primen näkyviin?


DV8919 boksi tuli juuri uutena, eikä Amazon Prime toimi tällä uudellakaan boksilla. Millä Telian boksilla saan Amazon Primen näkyviin?

Tätä olen aiemmin kysellyt meidän tuotekehityksen puolelta, että saisimmeko Amazon Primen toimimaan. Vastaus on, että asiaa kyllä kehitetään, mutta aikataulua korjaukselle ei tällä hetkellä valitettavasti ole antaa. Laitan kyselyä uudelleen eteenpäin kehityspuolelle. 


Primeä ei siis ole mahdollista saada toimimaan millään Telian boksilla tällä hetkellä?


Primeä ei siis ole mahdollista saada toimimaan millään Telian boksilla tällä hetkellä?


Tällä hetkellä sitä ei tosiaan saa toimimaan millään Telian boksilla. Joudutaan edelleen odottamaan korjausta. Harmillinen tilanne 😕


Ok, kiitos.


Vastaa