Tilasin Telia-TV digiboksin puhelimitse noin kolme viikkoa sitten. Asiakaspalvelija jätti parikin olellista asiaa kertomatta tilauksen yhteydessä. Hän ei maininnut, että digiboksi toimii oikein ainoastaan Telian oman reitittimen kautta, joten tilanne aiheutti ongelmia käyttöönotossa. Toinen moka oli et hän kyllä muisti mainostaa tallennus ominaisuudesta, mutta jätti kertomatta, että se maksaa. Tässäkin vaiheessa muutama ärräpää lensi suusta kun asia selvisi paljon myöhemmin.
Sain laitteet toimimaan ja halusin laajentaa kodin wifi-verkkoa. Otin yhteyttä Telian chattiin ja kysyin että toimiiko Telian reitittimen kanssa muunkin merkkiset wifi-laajentimet kun ne Telian omat. Vastaus oli että kyllä toimii. Kävin Gigantista ostamassa TP-linkin laajentimet. Noh asennuksen yhteydessä selvisi että eihän ne toimi joten taas joutui pettymään ja jouduin palauttamaan ne ja tilaamaan Telian laajentimet.
Nyt kolme viikkoa ja noin 10 yhteydenottoa asiakaspalveluun ja vihdoin kaikki laitteet toimii, mutta en voi todellakaan olla tyytyväinen Telian asiakaspalveluun ja harmittaa, että valitsin Telian enkä Elisaa. Toivottavasti jatkossa asiat sujuu paremmin!
Edit MinnaLN: muutettu otsikko kuvaavammaksi.