Skip to main content

Eilen 9.12 tv:n kuva jämähti ja tänään nyt taas täällä Turusss Puutarhakadulla. Tietskassa yhteys toimii, mutta tv-kuva ei näköjään. Olen sammuttanut niin reitintä kuin digiboksia. Menee kohta hermot🤔>



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


@Lehtira1@  kirjoitti:


Eilen 9.12 tv:n kuva jämähti ja tänään nyt taas täällä Turusss Puutarhakadulla. Tietskassa yhteys toimii, mutta tv-kuva ei näköjään. Olen sammuttanut niin reitintä kuin digiboksia. Menee kohta hermot🤔>



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi






Moikka @Lehtira1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan meidän ja muiden yhteisön jäsenten kanssa.



 



Onko digiboksin ja modeemin välinen yhteys langaton vai onko yhteys kaapelilla? Millainen reititin sinulla käytössäsi?

Digiboksille voisi kokeilla resetoinnin asetusvalikon kautta.



@AnneAn@  kirjoitti:

@Lehtira1@  kirjoitti:

Eilen 9.12 tv:n kuva jämähti ja tänään nyt taas täällä Turusss Puutarhakadulla. Tietskassa yhteys toimii, mutta tv-kuva ei näköjään. Olen sammuttanut niin reitintä kuin digiboksia. Menee kohta hermot🤔>

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


Moikka @Lehtira1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan meidän ja muiden yhteisön jäsenten kanssa.

 

Onko digiboksin ja modeemin välinen yhteys langaton vai onko yhteys kaapelilla? Millainen reititin sinulla käytössäsi?

Digiboksille voisi kokeilla resetoinnin asetusvalikon kautta.


Juu positiivista palautetta annan kyllä, kun on sen paikka. Mut tähän ongelmaan; nyt iltapäivällä alkoi taas kaikki toimimaan. Telian neuvosta kävin ostamassa kaapeliyhteyden 10 Db:n vaimentimen, jonka asennan kun seuraava pätkimisvaihe tulee. Täytyy nyt vaan odotella.



@Lehtira1@  kirjoitti:



@AnneAn@  kirjoitti:



@Lehtira1@  kirjoitti:


Eilen 9.12 tv:n kuva jämähti ja tänään nyt taas täällä Turusss Puutarhakadulla. Tietskassa yhteys toimii, mutta tv-kuva ei näköjään. Olen sammuttanut niin reitintä kuin digiboksia. Menee kohta hermot🤔>



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi






Moikka @Lehtira1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan meidän ja muiden yhteisön jäsenten kanssa.



 



Onko digiboksin ja modeemin välinen yhteys langaton vai onko yhteys kaapelilla? Millainen reititin sinulla käytössäsi?

Digiboksille voisi kokeilla resetoinnin asetusvalikon kautta.






Juu positiivista palautetta annan kyllä, kun on sen paikka. Mut tähän ongelmaan; nyt iltapäivällä alkoi taas kaikki toimimaan. Telian neuvosta kävin ostamassa kaapeliyhteyden 10 Db:n vaimentimen, jonka asennan kun seuraava pätkimisvaihe tulee. Täytyy nyt vaan odotella.






Hyvä kuulla, että kaikki toimii taas normaalisti. Jos vielä ongelmaa esiintyy niin selvitellään asiaa tarkemmin tarpeen tullen 👍>


Vastaa