Ei toimi vaikka tehty ohjeiden mukaan uudelleen käynnistäminen.
Miten saada uusi boksi tilalle?
Edit HannaMarikaL: Täsmennetty hieman otsikkoa
Ei toimi vaikka tehty ohjeiden mukaan uudelleen käynnistäminen.
Miten saada uusi boksi tilalle?
Edit HannaMarikaL: Täsmennetty hieman otsikkoa
@AnnaL90@ kirjoitti:
Ei toimi vaikka tehty ohjeiden mukaan uudelleen käynnistäminen.
Miten saada uusi boksi tilalle?
Onpa kurja kuulla, että digiboksi ei nyt pelitä vaikka uudelleenkäynnistys on tehty. Jotta voidaan tarkemmin asiaa tutkia, olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme. Sitä kautta voidaan myös tehdä vaihto uuteen boksiin. 🙂>
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.