Ymmärrän @arttu1971 tuohtuneisuutesi, kun päivitysten tarkoitus on kuitenkin helpottaa arkea eikä saada aikaan ongelmia. Ainakaan lisää niitä. Suosittelen irrottamaan virtajohdon ja kytkemään takaisin muutaman sekunnin päästä. Toimenpide on yleensä auttanut pahimpiin ongelmatapauksiin.
Katsoitko kovalevytallennukset läpi, että miltä ne näyttävät? Ovatko tallennukset siellä ajantasalla?
Ymmärrän @arttu1971 tuohtuneisuutesi, kun päivitysten tarkoitus on kuitenkin helpottaa arkea eikä saada aikaan ongelmia. Ainakaan lisää niitä. Suosittelen irrottamaan virtajohdon ja kytkemään takaisin muutaman sekunnin päästä. Toimenpide on yleensä auttanut pahimpiin ongelmatapauksiin.
Katsoitko kovalevytallennukset läpi, että miltä ne näyttävät? Ovatko tallennukset siellä ajantasalla?
@PiaJo, aika asiatonta tällainen telialaisen “teknisen asiantuntijan” kommentointi. Tallennukset tehdään siellä Telian konesaleissa/pilvessä, ei tallennusten sotkuja korjaa mikään digiboksin verkkokaapelin irroittaminen Et lainkaan vastannut aloittajan esittämään ongelmaan!
joo olen huomannut saman että kun tänne raportoi jostain ongelmasta niin vastaus on irrota töpseli..,ei ollut kovalevy onneksi korruptoitunut mutta verkkotallenteet ihan sekoja.kiinnostaisi tietää tuleeko nämä joskus kuntoon vai heivaanko toiveen katsoa pari sarjaa sarjatallennuksista jotka eivät toimi,siis alanko esittää uusintatoiveita että sarjat saa katsottua?
joo olen huomannut saman että kun tänne raportoi jostain ongelmasta niin vastaus on irrota töpseli..
En ole tekninen asiantuntija mutta töpselibootti vaan auttaa moneen. On sitten kyseessä digiboksi, reititin tai melkein mikä tahansa muu digilaite. Sillä varmistuu, että laite nollaantuu ja/tai kuten meidän digiboksin tapauksessa, että boksissa on uusin softa sisällä. Ymmärrän toki, että edistyneempiä käyttäjiä varsinkin tällainen vinkki ärsyttää. Siitä on kuitenkin hyvä useimmiten aloittaa.
En osaa ottaa kantaa tämän vinkin toimivuutta juuri tässä kohtaa, luotan kuitenkin meidän asiantuntijoihin kuin muuriin Jos miettii tallenteita, on ne sitten verkossa tai kovalevyllä, joku hakemistorakenne tai muuhan niissä aina varmasti on, voihan niissäkin jotain olla että siinä menee bitti solmuun.
Ja viimeisenä, eri asia on sitten se, että kuinka usein töpseliboottia tarvitaan. Mielellään ei koskaan. Ja siihen toki pyrimme, siitä ei ole epäilystä.
ei ollut kovalevy onneksi korruptoitunut mutta verkkotallenteet ihan sekoja.kiinnostaisi tietää tuleeko nämä joskus kuntoon vai heivaanko toiveen katsoa pari sarjaa sarjatallennuksista jotka eivät toimi,siis alanko esittää uusintatoiveita että sarjat saa katsottua?
Hyvä kuulla, että kovalevy oli kunnossa. Verkkotallenteiden ongelmia korjataan kyllä. Vieläkään emme ole saaneet tarkkaa aikataulua mutta toivottavasti mahdollisimman pian.
Sarjatallennusten ongelmissa kannattaa tarkistaa ettei yksittäinen tallenne sekoita sarjatallennusta. Yksittäisen saman sarjan talleen voi tarkistaa ja poistaa Tallennukset-yksittäiset-katso kaikki. Kun yksittäinen tallenne on poistettu, pitäisi sarjatallennusten tallenteiden tulla näkyviin sarjojen kohdalle.
uusi viikko ja uudet onglmat,nyt se töpselin vetäisy aiheutti ongelman,tallenteet kaikki hävinneet ja käytin töpseliä irti niin meni kirjautumisikkunaan ja kyselee jotain aktivointi koodia,noh soitin aspaan ja sanoi että pari min niin tulee tekstiviesti ja ohjeet,vartin olen tässä naputellut pöytää eikä viestiä ole näkynyt….
en ihan oikeasti enää jaksa tätä showta,joka perhanan vko tuossa boxissa on joku vialla ja aspan apu on tämmöistä,tekisi mieli viskata tuo loota ikkunasta mahd kauas..
uusi päivä uudet ongelmat:tuo edellinen ratkesi kun soitin aspaan uudestaan ja sanoin ettei tekstaria ole kuulunut,noh aspa kysäisi s-postiosoitteen ja sanoi henk koht laittavansa ohjeet sinne,noh niitä ei ikinä näkyny mutta kun lopetin puh-2min-tuli tekstari...:)ja tämä uusi juttu sitten:boxi ei suostu tallentamaan kovalevylle,ilmaiskanavilla rec iä painamalla lähtee tallennus pilveen mutta ei kovalevylle maksukanavilla…,ja huomasin myös että asetuksista on hävinnyt tallennus asetukset,ennen siellä oli oletustallennus/pilvi/kovalevy ja lisäajat eteen ja taakse,nyt en löydä tätä ollenkaan.kovalevy aukeaa ja vanhat tallenteet näkyvät siellä mutta uutta ei suostu tallentamaan(ja ei,tallennustila ei ole täynnä)…
oikeasti ei päivää ilmaan ongelmaa telian boxin kans,oi auvoa kun kivaa nykytekniikkaa….
(jännityksellä odotan vastataanko tähän,edelliseen ei kommentin kommenttia)
siis reciä painaessa ei tapahdu mitään maksukanavilla ja ilmaiskanavilla ei ole kuin pilvi vaihtoehto..
Samaa vikaa täälläkin. Huomasin kun ajansiirto ei toimi. Näissä tallennuksissa ollu muutenki taas koko ajan ongelmia. Laittakaa ny ****** kuntoon nää joskus!!!
--
Muokkaus: poistettu kirosana
Samaa vikaa täälläkin, ajansiirto ei toimi ym...
Viat on edelleen päällä.ei oo tapahtunu yhtään mitään.Voiskohan näitä saada kuntoon?
Samoin täällä viat päällä jo muutaman päivän. Alkaa jo kyllästyttään kysymys "oletko käyttänyt virtoja pois" jep olen ja monesti.
Kovalevytallentamisessa on havaittu häiriötä osalla asiakkasita ja häiriön korjaustoimenpiteet on aloitettu. Alustava arvio on, että muutaman tunnin kuluttua on kaikki kunnossa. Korjauksen jälkeen digiboksin voi joutua vielä käynnistämään uudelleen, joten kello 18:00 jälkeen viimeistään kannattaa kokeilla käynnistää uudelleen, mieluiten digiboksin asetuksien kautta.
Nyt tuntuisi pelaavan. Vielä kun joku tekisi pilvitallennus valikolle jotain aivan hirveän sekava käyttää, vanha oli parempi.
Jo oli aikakin,enpä paljo kiittele
Juu ei kannata, varmaan jo maanataihin mennessä prakaa taas.