Skip to main content

29.9 ajattelin vuokrata vuokraamosta elokuvan, en muistanut PIN-koodia ja tilasin omien sivujen kautta uuden. Ei toiminut tälläkään PIN-koodilla. Resetoin modeemin ja digiboxin, tämän jälkeen ilmoitti väärästä käyttäjätunnuksesta/salasanasta. Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat, että resetoivat koko tunnuksen. Sain uuden salasanan, mutta käyttäjätunnus pysyi samana. Ei päässyt näilläkään sisään. Tilasin vielä omilta sivuilta uuden salasanan, edelleen ilmoittaa vääristä tunnuksista. Katsoin elokuvan sitten tietokoneelta nettiselaimella, jossa Telia TV toimi. Tilanne on nyt se, että digiboxi ei ole toiminut lauantain jälkeen. Olen resetoinut kaiken useampaan kertaan ja nyt loppuu keinot. Kaapeli-tv signaali on niin huono meillä, että digiboxi on pakollinen, jos meinaa katsoa muitakin kuin peruskanavia tv:stä.

Hei @Hage6 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Tunnustesi tilanne olisi hyvä tarkistaa Telian häiriöilmoitusten toimesta. Meihin saat yhteyden esim. Telian etusivun chatissä 


Moi, sain avun chatistä ja tunnus resetoitiin jälleen kerran. Nyt pääsi kirjautumaan onnistuneesti. Mystistä, mutta asia ratkaistu:smileyhappy:


Vastaa