Skip to main content

Äskettäin pyrkiessäni katsomaan Telia TV:tä selaimessa sain ilmoituksen lisäosan päivityksestä (Telia TV -laajennus v1.9.3). Tämän tehtyäni Telia TV ei enää toiminutkaan, vaan jäi ikuisesti latautumaan. Laajennuksen poistaminen ja uudelleen asennus tai selaimen uudelleen käynnistys eivät auttaneet. Ilmeisesti Telia on jälleen laskenut liikkeelle uuden version laajennuksesta testaamatta sitä ensin. Päivittäkääpä laajennus pikaisesti, toimivaan versioon. Chrome v70.0, Windows 10 Home.

Tästä päivityksestä tuli meidänkin testilaitteisiin päivitys samoilla versioilla ja homma pyörii OK. Selaimen uudelleenasennus kannattaa vielä kokeilla jos pelkkä laajennuksen poisto/asennus ongelmaa korjaa.

Ps. Windows 10-järjestelmään suositellaan Telia TV-sovellusta käyttöön tuon chromen sijasta, voin itsekin tuolle kyllä suosituksen antaa.






Voin suositella tuota Windowsin sovellusta ainakin kokeilemaan! :smileyhappy:



 



Jos käytät Google Chromecastia @ericrose, niin Windowsin Telia TV -sovelluksessa se ei ole mahdollista. Windowsin puhelimessa kuin tietokoneellakaan ei castaus onnistu Chromecastille vaan ainoastaan Chrome-selaimella. Tämä johtuu Googlesta, joka tarjoaa Google Castin ohjelmointirajapinnan vain Android- ja iOS-laitteille sekä tuohon Googlen omaan Chrome-selaimeen. Elämyksellisiä hetkiä viihteen parissa sinne!



 





 



 



 



 



 



 


Kyse ei missään tapauksessa ole minkäänlaisesta Chromecastista! AIVAN TAVALLISESTA SELAIMESTA NIMELTÄ GOOGLE CHROME. Toivoisin, että viesti luetaan ennen vastaamista. Telian lisäosan päivityksen jälkeen Telia TV (siis osoitteessa https://tv.telia.fi/ ) ei toimi selaimessa. 



@ericrose@  kirjoitti:


Kyse ei missään tapauksessa ole minkäänlaisesta Chromecastista! AIVAN TAVALLISESTA SELAIMESTA NIMELTÄ GOOGLE CHROME. Toivoisin, että viesti luetaan ennen vastaamista. Telian lisäosan päivityksen jälkeen Telia TV (siis osoitteessa https://tv.telia.fi/ ) ei toimi selaimessa. 






Pahoitteluni. Tarkoituksenani oli vain antaa vinkki liittyen tuohon Windowsin Telia TV -sovellukseen vaikka se ei liittynyt itse kysymykseesi. Tämä tieto myös auttaa muita Yhteisön käyttäjiä, joilla kenties sattuisi olemaan Chromecast :smileyhappy:



 



Telian asiantuntija @LiAntti oli vastannut kysymykseesi eli oletko jo kokeillut Chrome-selaimen uudelleenasentamista? Se voisi ratkaista tämän ongelman. Testasin itsekin hetki sitten tv.telia.fi-sivuston Chrome-selaimellani enkä huomannut ongelmia sivustolla.



 



 


Saanko kysyä, mikset käytä Telia TV:tä windowsin omalla sovelluksella? Käyttökokemus olisi sillä varmasti parempi ja toiminta luotettavampaa.


Juu, tilasin ja ostin tänään Telia TV:n. Ei toimi IOS-laitteessa millään selaimella! Aikaa montaa palvelua olen tilannut ja käyttänyt, mutta tällaista *******aa en muista nähneeni vuosikemmenneen.....

Koko tämä Telian prosessi tunnistaumisen ja käyttäjätunnusten hallinnan osalta on niin käsittämätön sotku, että ei mitään rajaa. Miten tällaista roskaa saada edes myydä



@FrankAndersson@  kirjoitti:


Juu, tilasin ja ostin tänään Telia TV:n. Ei toimi IOS-laitteessa millään selaimella! Aikaa montaa palvelua olen tilannut ja käyttänyt, mutta tällaista *******aa en muista nähneeni vuosikemmenneen.....



Koko tämä Telian prosessi tunnistaumisen ja käyttäjätunnusten hallinnan osalta on niin käsittämätön sotku, että ei mitään rajaa. Miten tällaista roskaa saada edes myydä






Ikävä kuulla, että käyttökokemus on ollut heikko. Selaintukeen ollaan tekemässä parannuksia, joten se puoli on huomioitu ehdottomasti. Myös tilausprosessiin tullaan tekemään parannuksia tulevaisuudessa. Vai tarkoititko jotain muuta tuolla tunnistautumisella ja käyttäjätunnusten hallinnalla?



@JoonasLam@  kirjoitti:

@FrankAndersson@  kirjoitti:

Juu, tilasin ja ostin tänään Telia TV:n. Ei toimi IOS-laitteessa millään selaimella! Aikaa montaa palvelua olen tilannut ja käyttänyt, mutta tällaista *******aa en muista nähneeni vuosikemmenneen.....

Koko tämä Telian prosessi tunnistaumisen ja käyttäjätunnusten hallinnan osalta on niin käsittämätön sotku, että ei mitään rajaa. Miten tällaista roskaa saada edes myydä


Ikävä kuulla, että käyttökokemus on ollut heikko. Selaintukeen ollaan tekemässä parannuksia, joten se puoli on huomioitu ehdottomasti. Myös tilausprosessiin tullaan tekemään parannuksia tulevaisuudessa. Vai tarkoititko jotain muuta tuolla tunnistautumisella ja käyttäjätunnusten hallinnalla?


IOS-laitteissahan tosiaan ainakin Safari vaatii ja avaa Telia TV sovelluksen toimiakseen. Itse käytän ihan puhtaasti sovellusta.


Vastaa