Hei @Mediapupu ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Millä laitteella katsot Telia TV:tä? Jos katsot tietokoneen selaimen kautta, oletko kokeillut toista selainta?
Käytössä Win10 ja TeliaTV -sovellus. Liiga näkyy OK, joten itse asennuksissa tai ohjelmassa ei pitäisi olla vikaa. Muutenhan se ei toimisi ollenkaan. Kokeilin IE11 selaimella, millä aiemmin katselin Liigaakin. Se on huono vaihtoehto, koska ei minkään koneen tehot riitä käyttämään selaimella tuota. Sama toiminta (tai toimimattomuus) kuitenkin: Liiga avautui heti, mutta vuokrattu elokuva antoi virheen (eri).
Kiva jos tuo vuokraus toimisi, Makuuniakaan kun ei enää ole ja valikoima on runsaamman näköinen kuin muualla. Toisaalta Liiga on tärkein että näkyy, muuten pitää tyytyä perinteisiin menetelmiin: Blu-ray / dvd -tarjontaan.
Kiitos lisätiedoista @Mediapupu. Win10 ja TeliaTV-sovellus ovat juuri oikea valinta käyttää TeliaTV:tä. Vaikuttaa että kyse on jostain muusta kuin laitteistosi ongelmasta. Laittaisitko meille häiriöilmoituksen vaikkapa tämän lomakkeen kautta niin laitetaan ongelma tutkintaan. Voit myös linkata tämän keskustelun häiriöilmoitukseen.