Alueellinnen vika joka alkoi 1.8. Onkohan tästä mitään lisätietoa. Ei ainakaan häiriötiedotteissa ole mainintaa..
@Eekix Ei ole tietoon tullut mitään yleistä Porvoon suunnalla TeliaTV:n toimimattomuuden puolelta. Onko vikatilanne minkälainen kohdallasi? Oletko uudelleenkäynnistänyt ja tarvittaessa resetoinut laitteet palvelureitittimestä lähtien?
Digiboxin töpseli kannattaa ottaa vielä vaikka seinästä pois ja laittaa takaisin muutaman minuutin kuluttua. Tapahtuuko sen jälkeen mitään muutoksia? Onko sinulla mitä laitteita siellä käytössäsi? Toimiiko netti ihan ok?
Tosiaan lähti nyt toimimaan sillä että otin virrat pois modeemista ja digiboksista vähäksi aikaa.
En lähtenyt tekemään mitään aiemmin koska ongelman korjauksesta piti tulla uusi viesti.
Netti toimi kuitenkin koko ajan.
@Eekix Oikein hyvä juttu, että lähti toimimaan :)
Tuossa on tullut muutamia tapauksia vastaan, ettei korjauskuittaus ole lähtenyt eteenpäin. Niitä tutkitaan ja todennäköisesti tässäkin on käynyt näin. Hyvä kun olit tänne meihin yhteydessä, niin saatiin selvyys asialle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.