Skip to main content

Telia tv ios vikakoodi cv12:73006 - miten tästä toivutaan

 

Ipad kirjautuu palveluun ihan OK mutta sisältö ei ala näkymään vaan tulee tuo vikakoodi.

On kokeiltu poistaa sovellus, käynnistää ipad ja asentaa uudestaan - sama tulos. Tunnarit palveluun toimivat muilla laitteilla. Ja vain yksi mobiili kirjautuneena kerrallaan. En myöskään yritä striimata telkkarille vaan vain katsoa padillä.

 

Homma toimi tällä samalla ipadilla vielä viimevuoden puolella OK

 

Telian asiakaspalvelu kertoi ettei voi auttaa. "Ongelma ei ole verkossa eikä palvelussa"

 

 

 

Hei @PeeAaaa ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Onko iPadissa päivitetty viimeisin iOS? Laitoin tästä vikakoodista viestiä Telialle, jos sieltä joku tietäisi vähän enemmän tästä :)


iOS 9.3.5.

iPad mini ohjelmistopäivitys kertoo että "iOS 9.3.5 Ohjelmisto on ajan tasalla"

 

 


@PeeAaaa, kyseessä on vika, jonka korjaamiseen tarvitaan sinun asiakastietosi. Pahoittelut ettei asia edennyt ensimmäisellä kerralla. Jätä meille häiriöilmoitus vielä täältä tai ole vaikkapa chatin kautta yhteydessä. Laita saatteeksi linkki tähän keskusteluun.


Ei onnistunut häiriöilmoitus. 

Kyllä - linkki keskusteluun oli mukana

 

Seuraava steppi on etsiä toimiva vaihtoehto.

 

Hei, Telia Tv mobiilissa oli yleistä vikaa toissa päivänä, joka aiheutti sen että sovellus toimi osalla laitteista mutta osalla ei. Tähän auttaa kun asentaa sovelluksen kokonaan uudelleen laitteiseen. Eli poistakaa sovellus kokonaan Ipadista, sen jälkeen asentakaa se uudelleen sovelluskaupasta. Terveisin,Telia häiriöilmoitukset


Koititko asentaa sovelluksen uudestaan? Sen voisit vielä kerran tehdä. Viikonloppuna näissä oli siis vikaa, mutta vika on saatu korjattua, ja suurin osa saatu tällä toimella kuntoon :)


Kyllä, asensin heti kun häiriöilmoituksen ohjeet tulivat. about klo 11

 

Ilmeisesti ticketin uudelleen avaus ja palaute täällä vaikutti johonkin...

 

Nyt toimii.

 

 


Vastaa