Skip to main content

Moi, käytän telia tv sovellutusta iphonen-chromecast kautta. Aina kun katson peliä ja jos käyn puhelimella tekemässä jotain muuta, jonka jälkeen palaan telia tv sovelutukseen niin chromecastin äänenvoimakkuus laskee yhden pykälän. Mistä mahtaa vika johtua? Puhelin on iphone x ja chromecast on uusin versio, ei ultra hd.

Moi @Kimmotors ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Onko iphonessasi uusin ohjelmisto ja onko TeliaTV:ssä viimeisin versio? Entä onko chromecast päivitetty?

 

Kun teet puhelimellasi jotain muuta niin pyöriikö chromecastissä lähetys kokoajan vai sammutatko sen välillä?


Molemmat, puhelin ja chromecast päivittyvät automaattisesti eli uusimmat ohjelmistoversiot ovat ladattu. Peli pyörii taustalla chromecastilla kun teen jotain muuta puhelimella. Sama ongelma tapahtuu kun sovellutus on puhelimessa auki ja näyttö menee pimeäksi eli näppäinlukitukseen ja kun avaan puhelimen näytön, äänenvoimakkuus putoo yhden pykälän.


Kiitos lisätiedoista. Tapahtuuko tämä äänen voimakkuuden pienentyminen myös muilla sovelluksilla Chromecastiin peilatessa? Esimerkiksi youtube tai muut tv-palvelut.


Ongelma on vain telia tv sovellutuksessa ei muissa.



@Kimmotors@  kirjoitti:

Ongelma on vain telia tv sovellutuksessa ei muissa.


Kuveilemaasi ongelmaa emme saaneet toistattua testilaitteilla. Jatketaan asian selvittelyä. Onneksi isosta vaivasta ei ole kyse, mutta eihän tuon noinkaan tulisi toimia. Kertoisitko Chromecastin, ios:in + sovelluksen nykyiset ohjelmistoversiot?


Eilen tuli uusi päivitys ios telia tv sovellutukseen 2.26.000, eipä auttanut. Chromecastin ohjelmistopäivitys on 1.37. Kokeilin myös vanhempaan chromecastiin jossa ohjelmistopäivitys 1.36, sama ongelma.



@Kimmotors@  kirjoitti:

Eilen tuli uusi päivitys ios telia tv sovellutukseen 2.26.000, eipä auttanut. Chromecastin ohjelmistopäivitys on 1.37. Kokeilin myös vanhempaan chromecastiin jossa ohjelmistopäivitys 1.36, sama ongelma.


Kirjasin häiriöilmoituksen sovellustukeen tutkittavaksi. Toivottavasti saadaan ongelma toistettua jotta päästään sitä korjaamaan. kiitos lisätiedoista!


Häiriö saatu toistettua testilaitteilla. Sovellus kehitykseen laitettu asiasta tietoa. Korjaus tulee ajan kanssa, aikataulua en uskalla luvata kuitenkaan tässä vaiheessa.


Tänään toimi telia tv hienosti, ei ollut ollenkaan ongelmia tuon äänenvoimakkuuden kanssa. On se hyvä kun antaa palautetta ja siihen tartutaan, kiitos.



@Kimmotors@  kirjoitti:


Tänään toimi telia tv hienosti, ei ollut ollenkaan ongelmia tuon äänenvoimakkuuden kanssa. On se hyvä kun antaa palautetta ja siihen tartutaan, kiitos.






Mainiota!



 



Kiitos myös sinulle, kun kerroit meille tämän palautteen. Onpa mukava kuulla, että nyt on priimaa:smileyhappy: 


Tuli ongelma takaisin. Päivitin eilen puhelimeni ohjelmistopäivityksen ios 12.2, äänenvoimakkuus muuttuu taas kun palaa käyttämään sovellutusta?


Tympeä kuulla että ongelma uusiutui kun siitä jo kerran eroon päästiin.

 

Laitetaanpas tämä siis uudelleen selvitykseen.

 


Vastaa