Skip to main content

Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.


@Jonnael@  kirjoitti:

Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.


Et ole ainoa joka tätä tilannetta ihmettelee. Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?



@Jonnael@  kirjoitti:


Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.






Moi @Jonnael ja tervetuloa mukaan Yhteisöön!




Ikävä kuulla, että se innostus meinaa lopahtaa.  Nämä kolmannen osapuolen sovellukset onkin kehityspuolella ollut pöydällä, vaan niiden saapumiseksi ei nyt ole mitään lupauksia antaa. Esimerkiksi Netflix-sovelluksesta on pidemmän aikaa käyty neuvotteluita.



Suosittelen tutustumaan ketjuun kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja. Siellä on ideoita ottamassa vastaan asiantuntija meidän Telia TV:n asiakaskokemustiimistä. Oletko muuten ollut mitä mieltä muista ominaisuuksista Telia TV -palvelussa?



 




@jarkko35@   kirjoitti:


Et ole ainoa joka tätä tilannetta ihmettelee. Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?






Oletkin tuonut aktiivisesti esille näitä kehityskohteita aikaisemmissa ketjuissa, ja kiitos sinulle siitä! Tottahan me asiakkaita halutaan ja mieluiten tyytyväisiä sellaisia. Sopimussyistä näitä kolmannen osapuolen sovelluksia ei tällä hetkellä ole meidän digiboksilla.



@MinnaLN@  kirjoitti:

@Jonnael@  kirjoitti:

Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.


Moi @Jonnael ja tervetuloa mukaan Yhteisöön!


Ikävä kuulla, että se innostus meinaa lopahtaa.  Nämä kolmannen osapuolen sovellukset onkin kehityspuolella ollut pöydällä, vaan niiden saapumiseksi ei nyt ole mitään lupauksia antaa. Esimerkiksi Netflix-sovelluksesta on pidemmän aikaa käyty neuvotteluita.

Suosittelen tutustumaan ketjuun kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja. Siellä on ideoita ottamassa vastaan asiantuntija meidän Telia TV:n asiakaskokemustiimistä. Oletko muuten ollut mitä mieltä muista ominaisuuksista Telia TV -palvelussa?

 


@jarkko35@   kirjoitti:

Et ole ainoa joka tätä tilannetta ihmettelee. Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Oletkin tuonut aktiivisesti esille näitä kehityskohteita aikaisemmissa ketjuissa, ja se on hieno homma! Tottahan me asiakkaita halutaan ja mieluiten tyytyväisiä sellaisia. Sopimussyistä näitä kolmannenosapuolen sovelluksia ei tällä hetkellä ole meidän digiboksilla.


Pakko ihmetellä miten Telia voi olla niin onnettoman huono neuvottelija ettei saa sovelluksia boksilleen? Miten Elisa ja Dna onnistuvat saamaan kymmeniä sovelluksia omille digibokseilleen? Teliasta ei taideta pahemmin tykätä kun sopimuksiin ei päästä.



@jarkko35@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Jonnael@  kirjoitti:

Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.


Moi @Jonnael ja tervetuloa mukaan Yhteisöön!


Ikävä kuulla, että se innostus meinaa lopahtaa.  Nämä kolmannen osapuolen sovellukset onkin kehityspuolella ollut pöydällä, vaan niiden saapumiseksi ei nyt ole mitään lupauksia antaa. Esimerkiksi Netflix-sovelluksesta on pidemmän aikaa käyty neuvotteluita.

Suosittelen tutustumaan ketjuun kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja. Siellä on ideoita ottamassa vastaan asiantuntija meidän Telia TV:n asiakaskokemustiimistä. Oletko muuten ollut mitä mieltä muista ominaisuuksista Telia TV -palvelussa?

 


@jarkko35@   kirjoitti:

Et ole ainoa joka tätä tilannetta ihmettelee. Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Oletkin tuonut aktiivisesti esille näitä kehityskohteita aikaisemmissa ketjuissa, ja se on hieno homma! Tottahan me asiakkaita halutaan ja mieluiten tyytyväisiä sellaisia. Sopimussyistä näitä kolmannenosapuolen sovelluksia ei tällä hetkellä ole meidän digiboksilla.


Pakko ihmetellä miten Telia voi olla niin onnettoman huono neuvottelija ettei saa sovelluksia boksilleen? Miten Elisa ja Dna onnistuvat saamaan kymmeniä sovelluksia omille digibokseilleen? Teliasta ei taideta pahemmin tykätä kun sopimuksiin ei päästä.


Totuus taitaa kuitenki olla se että mitään neuvotteluita ei ole olemassa. Jos olisin sinun tilanteessa niin yrittäisin päästä tästä Telia-Tv palvelusta irti ja hankkia se sellaiselta operaattorilta jolla on jotain tarjottavaa (mikä muu tahansa, suosittelen Elisa Viihdettä). Tämä Telia-TV on täysi vitsi. Jos selailet ketujuja niin huomaat että noita sopimus "neuvotteluja" on käyty ijät ja ajat eikä mitään ole saatu aikaiseksi, ei mitkään neuvottelut kestä vuosikausia.



@Eeros@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Jonnael@  kirjoitti:

Moikka kaikille! Olen juuri ottanut käyttöön Telia TV:n digiboksilla ja laajakaistalla. Olen odottanut tätä päivää innoissani jo melkein kaksi kuukautta, koska olin iloinen, että pääsen vihdoin eroon DNA:n Hubista 2 vuoden jälkeen, jonka luulin olevan surkea... Olen käyttänyt Telia TV:n digiboksia nyt noin tunnin, ja täytyy sanoa, että on aika hölmistynyt olo. Miten voi olla kertakaikkiaan mahdollista, että palvelussa ei ole suoratoistopalveluista kuin C More, YouTube ja HBO Nordic?!?! Missä on 4 Ruutu, YleAreena, Netflix ja Viaplay?! Voisi kyllä olettaa, että 40 euron kuukausihinnalla nykypäivänä saisi kaikki yleisimmät suoratoistopalvelut, ei vain TV-kanavia, tallennusta ja elokuvavuokraamoa! Kadun jo nyt hankintaani, vaikka olen 2 vuotta kironnut DNA Hubia! En todellakaan ymmärrä, mistä tässä palvelussa oikein maksetaan. Innostukseni Telia TV:tä kohtaan loppui kuin klassisesti kanan lento ladon seinään.


Moi @Jonnael ja tervetuloa mukaan Yhteisöön!


Ikävä kuulla, että se innostus meinaa lopahtaa.  Nämä kolmannen osapuolen sovellukset onkin kehityspuolella ollut pöydällä, vaan niiden saapumiseksi ei nyt ole mitään lupauksia antaa. Esimerkiksi Netflix-sovelluksesta on pidemmän aikaa käyty neuvotteluita.

Suosittelen tutustumaan ketjuun kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja. Siellä on ideoita ottamassa vastaan asiantuntija meidän Telia TV:n asiakaskokemustiimistä. Oletko muuten ollut mitä mieltä muista ominaisuuksista Telia TV -palvelussa?

 


@jarkko35@   kirjoitti:

Et ole ainoa joka tätä tilannetta ihmettelee. Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Oletkin tuonut aktiivisesti esille näitä kehityskohteita aikaisemmissa ketjuissa, ja se on hieno homma! Tottahan me asiakkaita halutaan ja mieluiten tyytyväisiä sellaisia. Sopimussyistä näitä kolmannenosapuolen sovelluksia ei tällä hetkellä ole meidän digiboksilla.


Pakko ihmetellä miten Telia voi olla niin onnettoman huono neuvottelija ettei saa sovelluksia boksilleen? Miten Elisa ja Dna onnistuvat saamaan kymmeniä sovelluksia omille digibokseilleen? Teliasta ei taideta pahemmin tykätä kun sopimuksiin ei päästä.


Totuus taitaa kuitenki olla se että mitään neuvotteluita ei ole olemassa. Jos olisin sinun tilanteessa niin yrittäisin päästä tästä Telia-Tv palvelusta irti ja hankkia se sellaiselta operaattorilta jolla on jotain tarjottavaa (mikä muu tahansa, suosittelen Elisa Viihdettä). Tämä Telia-TV on täysi vitsi. Jos selailet ketujuja niin huomaat että noita sopimus "neuvotteluja" on käyty ijät ja ajat eikä mitään ole saatu aikaiseksi, ei mitkään neuvottelut kestä vuosikausia.


Joo, en minäkään usko, että Telia neuvottelee sovelluksien saamisesta boksilleen. Asiakkaat ja heidän toiveensa ei heitä kiinnosta. En vain ymmärrä millä perusteella Telia nosti digiboksin kuukausimaksua 10 eurosta ylöspäin, kun boksin tarjonta ei kehity, vaan kaikki on vain sitä samaa mitä ennenkin. Todella ankea ja tylsä tv- palvelu.


 

Kerrankin oli järkevä tarjous Telialta. Heinäkuussa ainakin tarvii ottaa ilmanen netti Elisalta. Ja sit miettiä jatkaako noita muita härpäkkeitä.

Mites alottajalla 40e maksaa koko köntti? 😱>

 



@Glasier@  kirjoitti:




 



Kerrankin oli järkevä tarjous Telialta. Heinäkuussa ainakin tarvii ottaa ilmanen netti Elisalta. Ja sit miettiä jatkaako noita muita härpäkkeitä.



Mites alottajalla 40e maksaa koko köntti? 😱>






Tuo etu näyttää olevan kiinteistösopimuskohteisiin tai poistuviin sellaisiin. Hinta on korkeampi silloin, kun taloyhtiössä ei ole meidän kiinteistösopparia. 

Näin yleisesti tähän ketjuun: olemme avanneet erillisen Telia TV:n kehitystä koskevan keskusteluketjun, jossa meidän tuotekehitys vastailee kysymyksiin, jotka koskevat Telia TV -palvelua. Kyseiseen ketjuun kannattaa siis laittaa kysymykset esimerkiksi näitä Telia TV:n applikaatioita ja niiden tulevaisuuden näkymiä koskien.



@SaJoonas@  kirjoitti:

@Glasier@  kirjoitti:

 

Kerrankin oli järkevä tarjous Telialta. Heinäkuussa ainakin tarvii ottaa ilmanen netti Elisalta. Ja sit miettiä jatkaako noita muita härpäkkeitä.

Mites alottajalla 40e maksaa koko köntti? 😱>


Tuo etu näyttää olevan kiinteistösopimuskohteisiin tai poistuviin sellaisiin. Hinta on korkeampi silloin, kun taloyhtiössä ei ole meidän kiinteistösopparia. 

Näin yleisesti tähän ketjuun: olemme avanneet erillisen Telia TV:n kehitystä koskevan keskusteluketjun, jossa meidän tuotekehitys vastailee kysymyksiin, jotka koskevat Telia TV -palvelua. Kyseiseen ketjuun kannattaa siis laittaa kysymykset esimerkiksi näitä Telia TV:n applikaatioita ja niiden tulevaisuuden näkymiä koskien.


Poistuvaan oli juu... ja just olin hankkinut Telialta kanavakortin+kanavapaketin+kortinlukijan (69e) 😬> 

Uudesta elisan viihde premiumista ei mitään hajua, mut siitä vanhasta oli ihan järkyttävät käyttö kokemukset ja sen pelossa arvellutti ottaa Telian boxi. Mut turhaan olin skeptinen asian suhteen 👍> Ollut tosi tyytyväinen kaikin puolin.

 

Onx nää ihmiset käsittänyt väärin tän boxin käyttötarkoituksen? Itse kyllä katselen chromecastilla mitä tarvii.



@Glasier@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Glasier@  kirjoitti:

 

Kerrankin oli järkevä tarjous Telialta. Heinäkuussa ainakin tarvii ottaa ilmanen netti Elisalta. Ja sit miettiä jatkaako noita muita härpäkkeitä.

Mites alottajalla 40e maksaa koko köntti? 😱>


Tuo etu näyttää olevan kiinteistösopimuskohteisiin tai poistuviin sellaisiin. Hinta on korkeampi silloin, kun taloyhtiössä ei ole meidän kiinteistösopparia. 

Näin yleisesti tähän ketjuun: olemme avanneet erillisen Telia TV:n kehitystä koskevan keskusteluketjun, jossa meidän tuotekehitys vastailee kysymyksiin, jotka koskevat Telia TV -palvelua. Kyseiseen ketjuun kannattaa siis laittaa kysymykset esimerkiksi näitä Telia TV:n applikaatioita ja niiden tulevaisuuden näkymiä koskien.


Poistuvaan oli juu... ja just olin hankkinut Telialta kanavakortin+kanavapaketin+kortinlukijan (69e) 😬> 

Uudesta elisan viihde premiumista ei mitään hajua, mut siitä vanhasta oli ihan järkyttävät käyttö kokemukset ja sen pelossa arvellutti ottaa Telian boxi. Mut turhaan olin skeptinen asian suhteen 👍> Ollut tosi tyytyväinen kaikin puolin.

 

Onx nää ihmiset käsittänyt väärin tän boxin käyttötarkoituksen? Itse kyllä katselen chromecastilla mitä tarvii.


No mihin sitten tavitset tuota boxia?



@Eeros@  kirjoitti:

@Glasier@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Glasier@  kirjoitti:

 

Kerrankin oli järkevä tarjous Telialta. Heinäkuussa ainakin tarvii ottaa ilmanen netti Elisalta. Ja sit miettiä jatkaako noita muita härpäkkeitä.

Mites alottajalla 40e maksaa koko köntti? 😱>


Tuo etu näyttää olevan kiinteistösopimuskohteisiin tai poistuviin sellaisiin. Hinta on korkeampi silloin, kun taloyhtiössä ei ole meidän kiinteistösopparia. 

Näin yleisesti tähän ketjuun: olemme avanneet erillisen Telia TV:n kehitystä koskevan keskusteluketjun, jossa meidän tuotekehitys vastailee kysymyksiin, jotka koskevat Telia TV -palvelua. Kyseiseen ketjuun kannattaa siis laittaa kysymykset esimerkiksi näitä Telia TV:n applikaatioita ja niiden tulevaisuuden näkymiä koskien.


Poistuvaan oli juu... ja just olin hankkinut Telialta kanavakortin+kanavapaketin+kortinlukijan (69e) 😬> 

Uudesta elisan viihde premiumista ei mitään hajua, mut siitä vanhasta oli ihan järkyttävät käyttö kokemukset ja sen pelossa arvellutti ottaa Telian boxi. Mut turhaan olin skeptinen asian suhteen 👍> Ollut tosi tyytyväinen kaikin puolin.

 

Onx nää ihmiset käsittänyt väärin tän boxin käyttötarkoituksen? Itse kyllä katselen chromecastilla mitä tarvii.


No mihin sitten tavitset tuota boxia?


Maksukanaviin, joita on helppo selailla kaukosäätimellä.


Vastaa