Siihen Arris 4302 ei Spotifyä vielä saa, mutta Spofifyä voi kuunnella monilla eri laitteilla. Useisiin smart telkkuihin on saatavissa appi, kuten ps4 ja älypuhelimelle. Myös Tivoli audion osassa malleissa on spotify. Vaihtoehtoja on siis kyllä musan kuunteluun myös telkkarin kajareilla.
@tilasto kirjoitti:
Siihen Arris 4302 ei Spotifyä vielä saa, mutta Spofifyä voi kuunnella monilla eri laitteilla. Useisiin smart telkkuihin on saatavissa appi, kuten ps4 ja älypuhelimelle. Myös Tivoli audion osassa malleissa on spotify. Vaihtoehtoja on siis kyllä musan kuunteluun myös telkkarin kajareilla.
Hei! (käyttäjätunnukseni (*************) Sain Telia-TV-palvelusta kehotuksen ladata uuden ohjelmaversion tv-palveluun. Sonera vaihtui Telia-TV:ksi keväällä, ja silloin ilmoitettiin ettei vaihdos aiheuta mitään muutoksia aiempaan verrattuna. En silloin halunnut vaihtaa hyvin toimivaa, Soneran toimittamaa digiboksiani Arris Vip 4302. Viime viikolla palvelu ilmoitti, että Spotify lakkaa toimimasta digiboksissani/televisiossani 30.9.-17. Nyt Telia-Tvn ojelmapäivitykseni jälkeen myös tallennus digiboksiini on loppunut. Saan kehotuksen virhekoodin 704 saattlemana olemaan yhteydessä palveluntarhoajaan. Tähän digiboksiin ei voi enää tallentaa, koska se ominaisuus poistui ohjelmapäivitykseni jälkeen.
Mikä neuvoksi ? Televisiossa on joitakin ohjelmia, joiden soisin säilyvän käytettävissäni kauemmin, kuin verkkotallennuksen 3 kk ja siksi tätä nyt kyselen. Mitä lisäkustannuksia digiboksitallenus-ominaisuuden palauttaminen aiheuttaa pelkkään verkkotallennusominaisuuteen verrattuna? Pitääkö Telia-TV-palvelusopimukseni vaihtaa ?
Mau1939An
EDIT: piilotettu käyttäjätunnus // TuizeKoo
Sulla siis ollut kovalevy tossa boksissa? Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun asiasta, ja tiedustella kuinka saat kovalevyn uuteenkin boksiin toimimaan.
Minulla on tuo Arris vip4302 boksi jossa on valmikna YouTube. Pystyykö youtubea jotenkin estämään/lukitsemaan kun lapset ovat oppineet laittamaan sen päälle, ja sieltä pompsahtaa välillä mitä sattuu ei lapsille sopivaa ohjelmaa.
Hei @jannel84!
Jos teet asetukset YouTube tilillesi näin : https://support.google.com/youtube/answer/174084
Niin luulisin sen näkyvän samanlailla Arriksessa.