Olen resetoinut modeemin ja digiboksin, tarkistanut piuhat ja digiboksi ei vain löydä kanavia vaan pyörittää samaa inforuutua sammuen välillä. Tätä on jatkunut jo useamman päivän ajan. Hermot hiukan kireällä.
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu.
Sivu 1 / 1
Moikka @jadetar!
Tervetuloa Telia Yhteisöön. Eli ymmärsinkö oikein otsikon perusteella, että olet juuri muuttanut ja Telia TV ei nyt lähde uudessa osoitteessa toimimaan, vaikka olet muutoksen meille ilmoittanut? Toimiiko nettiyhteys kuitenkin?
Mikäli nettiyhteys toimii, kannattaa kokeilla digiboksin resetointi täältä löytyvillä ohjeilla.
Mikäli yllä olevilla konsteilla homma ei toimi, niin olethan yhteydessä Asiakaspalveluun jotta voimme tarkistella tilannetta vielä tarkemmin. :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.