Skip to main content

Hei!

 

Onko muilla sama juttu, että useamman kerran viikossa Telia tv:n digiboksin Jatka katsomista-lista häviää? Sitten joutuu käynnistämään digiboksin uudestaan, joskus jopa useamman kerran ennenkuin lista on taas näkyvissä. Ärsyttävää! Eikö tätäkään osata tehdä toimivaksi palveluksi?! Telia on niin huono.


@jarkko35 kirjoitti:

Hei!

 

Onko muilla sama juttu, että useamman kerran viikossa Telia tv:n digiboksin Jatka katsomista-lista häviää? Sitten joutuu käynnistämään digiboksin uudestaan, joskus jopa useamman kerran ennenkuin lista on taas näkyvissä. Ärsyttävää! Eikö tätäkään osata tehdä toimivaksi palveluksi?! Telia on niin huono.


Millä laitteella (Digiboksi, tietokone, mobiililaitteet, Apple Tv, usemmalla tai kaikillä näistä) käytät Telia TV -palvelua. Ilmeneekö ongelma yhdellä vai useammalla laitteella?


Telia tv:n palvelua tulee käytettyä sekä digiboksin että mobiilin kautta. Tätä "jatka katsomista"-listan häviämistä tapahtuu enimmäkseen digiboksilla. Viimeksi tänään lista oli hävinnyt, ja digiboksin buuttaamisen jälkeen se tuli jälleen näkyviin. Että sellanen bugi palvelussa.


Tiedossa olevaa bugia tuossa palvelussa ei ole, mutta tässä tulee mieleen, että saakohan digiboksi kunnolla yhteyttä. Kokeilitko jo modeemin uudelleenkäynnistämistä? Jos se ei auta, niin modeemille voisi tehdä ihan tehdasasetusten palautuksen. Modeemin merkin ja mallin perusteella voimme kaivaa tuohon ohjeen, mutta laitekohtaisia ohjeita löytyy myös täältä: http://bit.ly/2tIJ1a2

 

Jos nämä ei auta, niin seuraava askel on tehdä digiboksille tehdasasetusten palautus ja ohjelmiston poisto. Näihin saamme annettua ohjeet niin ikään laitteen merkin ja mallin perusteella. :)


Vastaa