Tervetuloa @Jari1000 Telia Yhteisöömme keskustelemaan kanssamme! Mukava kun löysit meidät täältä kautta :smileyhappy:
Kokeilimme täällä ja todettiin ettei palvelussa ole yleisesti häiriötilannetta (tehty kanavalista ilman yhtään kanavaa ja antoi tallentaa) - onko ohjelmisto kenties jumissa? Kokeilepas tehdä niin, että ota digiboxi pois seinästä 5sek töpselistä ja kytke takaisin. Kokeile uudelleen sen jälkeen. Jos tämäkään ei auta, niin kannattaa kokeilla tehdasasetusten palautusta digiboxille
Minulla ilmeni sama ongelma tänään. Kokeilin kaikki konstit, myös tehdasasetusten palautuksen, mutta kanavalistaa ei silti saa luotua. Mulla ollut tuo boksi jo kauan ja nyt vasta tuli vastaan tuo ongelma kun koitin tehdä muutoksia aiempaan listaan.
@cacca@ kirjoitti:
Minulla ilmeni sama ongelma tänään. Kokeilin kaikki konstit, myös tehdasasetusten palautuksen, mutta kanavalistaa ei silti saa luotua. Mulla ollut tuo boksi jo kauan ja nyt vasta tuli vastaan tuo ongelma kun koitin tehdä muutoksia aiempaan listaan.
Kokeilitko myös palvelureitittimen käynnistyksen /resetoinnin? Eli oletko kokeillut siten, että digiboxi pois seinästä ja buuttaa palvelureititin. Sen jälkeen kun reititin palautuu ns. valmiusasemiin, niin laita digiboxi takaisin seinään kiinni. Onnistuuko senkään jälkeen?
Tehdasasetusten palauttaminen auttoi, mutta kun kokeilin linkin ohjeen
mukaista resetointia, niin se ei auttanut (ohje jättää factory reset kohdan kokonaan pois). Resetoin uudestaan ja remowe software kohdan jälkeen valitsin myös factory reset kohdan ja vasta sen jälkeen jatkoin exit kohtaan. Sen jälkeen kanavalistan luominen onnistui normaalisti.