Skip to main content





Hei onko Telia TV sovelluksessa jokin vika päällä, kun useammassa puhelimen sovelluksessa ei näy kanavia/ohjelmia ollenkaan? Tallenteet näkyy ja etusivu. Kirjauduin uusiksi yhdellä laitteella, mutta siltikään ei näy kanavia ja käynnistin uusiksi 🤔>



Edit. Vaikka latasin sovelluksen uusiksi, niin kanavat eivät näy siltikään ja minulla on tallennuspalvelu käytössä.



 



Edit ReOlivia: Siirretty uudeksi aloitukseksi

Onko @kiisseli67 sinulla käytössäsi mitä laitteita (Android/Apple?) Oletko sovelluksen uudelleenasentamisen jälkeen käynnistänyt puhelimen uudelleen? 



@PiaJo  kirjoitti:

Onko @kiisseli67 sinulla käytössäsi mitä laitteita (Android/Apple?) Oletko sovelluksen uudelleenasentamisen jälkeen käynnistänyt puhelimen uudelleen? 


Olen käynnistänyt uudelleen, juuri äsken huomasin että Apple laitteessa Telia TV sovellus on uudistunut ja siellä toimii.

 

Aamulla toimi vielä Android laitteissakin 🤔>



@kiisseli67  kirjoitti:

@PiaJo  kirjoitti:

Onko @kiisseli67 sinulla käytössäsi mitä laitteita (Android/Apple?) Oletko sovelluksen uudelleenasentamisen jälkeen käynnistänyt puhelimen uudelleen? 


Olen käynnistänyt uudelleen, juuri äsken huomasin että Apple laitteessa Telia TV sovellus on uudistunut ja siellä toimii. Aamulla toimi vielä Android laitteissakin 🤔>


Voisiko joku muukin kokeilla Android laitteella, että toimiiko?


Palvelussa havaittiin ongelma Android -laitteilla ja sitä korjataan parhaillaan. Pian alkavia Liiga -lähetyksiä voi katsoa Liiga -valikon kautta.



@AnneAn  kirjoitti:

Palvelussa havaittiin ongelma Android -laitteilla ja sitä korjataan parhaillaan. Pian alkavia Liiga -lähetyksiä voi katsoa Liiga -valikon kautta.


Hyvä että vika löytyi ja toivottavasti kohta korjauskin onnistuu. Android laitteilla oleva sovellus päivitetty viimeksi joulukuussa.


Nyt näkyy taas kanavat Androidissakin 👍>


Vastaa