Skip to main content

aika huonosti tämä telia Tv toimii nyt 3 kertaa poikki kuuden kuukauden sisällä



ylensää  se tule takaisin vuorokauden sisällä.ja sitten se vaati kaikki tunnukset uudestan



onneksi saan kuitenkin maksaa sama kuukausi maksu täytyy tarkista jos elisalta tai dnalta



saan parempi liitymä 



 



EDIT katjane: muokattu otsikkoa


@vilhelm66@  kirjoitti:


aika huonosti tämä telia Tv toimii nyt 3 kertaa poikki kuuden kuukauden sisällä



ylensää  se tule takaisin vuorokauden sisällä.ja sitten se vaati kaikki tunnukset uudestan



onneksi saan kuitenkin maksaa sama kuukausi maksu täytyy tarkista jos elisalta tai dnalta



saan parempi liitymä 



 



EDIT katjane: muokattu otsikkoa






Normaalisti digiboksi ei kysele tunnuksia, kuin sen yhden kerran ottaessasi Telia TV-palvelua käyttöön. Eli silloin joko aktivointitunnuksesi on sähköposti tai oma tekemä tunnuksesti tai sitten numeraalinen tunnus, mikä tarkoittaa sitä että sinulla on Telia TV-digiboksi laajakaistalla-palvelu. 



 



Oletko käyttänyt yhteyttä nettikaapelin kanssa vai pelkästään langattomasti? 


Vastaa