Skip to main content

 

Tein haun Telia TV + laajakaista palveluista. Tulokseksi tuli 29,90 euron kuukausihintainen paketti, missä oli turhaa sälää.

Puhelimitse tiedustellessani asiakaspalvelija tarjosi osoitteeseeni 19,90 euron hintaista pakettia missä oli haluamani vain peruspalvelut.  siinä oli saatavuuskysely nimenomaan tästä tuotepaketista. kun sen tein niin sitä ei tullut tulokseksi. mutta puhelimessa väitti että se olisi toimitettavissa. Mihin tähän täytyisi uskoa?

sitten kun on tallennepalveluista, niin kun on kerrottu mm. "Telia TV digiboxilla voit tallentaa

myös maksukanavia erikseen tilattavalle kovalevylle".

 

Niin voiko siis Telia TV palvelusta tallentaa omalle ulkoiselle kovalevylle, kun noi tallenteet ei muuten säily kun vaivaiset 3 kk.

 

Mistään maksukavavista en ole kiinnostunut, mutta normikanavien tallennusmahdollisuudesta siirrettäville tallennusvälineille (miksi ulkoinen kovalevykin laskettaneen)

Muuten  tuo normi tallennushinta 6,50 e/kk on luvalla sanoen järkeä vaille.

 


@  kirjoitti:


 



Tein haun Telia TV + laajakaista palveluista. Tulokseksi tuli 29,90 euron kuukausihintainen paketti, missä oli turhaa sälää.



Puhelimitse tiedustellessani asiakaspalvelija tarjosi osoitteeseeni 19,90 euron hintaista pakettia missä oli haluamani vain peruspalvelut.  siinä oli saatavuuskysely nimenomaan tästä tuotepaketista. kun sen tein niin sitä ei tullut tulokseksi. mutta puhelimessa väitti että se olisi toimitettavissa. Mihin tähän täytyisi uskoa?







Paketit ja hinnat pitäisi olla samat sekä netissä, että asiakaspalvelussa. Näin julkisen keskustelupalstan kautta emme pääse tarvittaviin tietoihin käsiksi ja ilman tarkkaa osoitetta on vaikea selvittää asiaa tarkemmin. Mutta varmasti tuo asiakaspalvelussa tarjottu paketti on sinulle saatavissa, jos niin on sieltä kerrottu.



 





sitten kun on tallennepalveluista, niin kun on kerrottu mm. "Telia TV digiboxilla voit tallentaa



myös maksukanavia erikseen tilattavalle kovalevylle".



 



Niin voiko siis Telia TV palvelusta tallentaa omalle ulkoiselle kovalevylle, kun noi tallenteet ei muuten säily kun vaivaiset 3 kk.



 



Mistään maksukavavista en ole kiinnostunut, mutta normikanavien tallennusmahdollisuudesta siirrettäville tallennusvälineille (miksi ulkoinen kovalevykin laskettaneen)



Muuten  tuo normi tallennushinta 6,50 e/kk on luvalla sanoen järkeä vaille.





Voit tilata digiboksiisi kovalevyn ja tallentaa ohjelmat sinne. Muut ulkoiset kovalevyt eivät valitettavasti ole yhteensopivia Telia TV:n kanssa.

Verkkotallennuksen hinnasta suuri osa menee tekijänoikeusjärjestöille. Tämä perustuu siis muutama vuosi sitten voimaan tulleeseen tekijänoikeuslakiin, jonka tarkoitus on turvata tekijöille heille kuuluva korvaus sisältöjen katsomisesta.


Joo kiitos ei kiinnosta enää.

Ne rajoitukset joihin vedotaan "tekijänoikeus" asioilla, niin on kumma kun ei ole kuitenkaan kaikilla operaattoreilla yhtäpitävät.

 

Sain muulta operaattorilta edullisen sopimuksen, joka on edullisempi ja laajempi. Eikä TV viihde palveluista tarvitse maksaa ensin yhdessä (esim. 29,90 e) ja sitten tähän palveluun sisältyvistä osista vielä erikseen (esim. tallennuspalvelu 6,50 - tallenteet kuitenkin vain 3 kk.), digiboxi 10 e/kk. ym...
Tietoturvastakaan ei tarvitse maksaa 25 lisenssistä - kun on käyttöä vain yhdelle. saa kahden lisenssin puolella hinnalla siitä mitä teillä on edes aloitusetuna tarjota.

Numeronsiirto matkapuhelinllittymästä nyt tapahtuu maanantaina, mutta se ei kerkiä kauaa teillä happanemaan. kun haluan että kaikki liittymät ja palvelut ovat samalla operaattorilla. siirrän sen heti ensi viikolla pois. Ehkä kerkiätte siitä viiden päivän hinnan saamaan. Vanhallekaan operaattorille en kuitenkaan enää palaa. vaikka se hinnaltaan hakkas Telian mennen tullen ja palatessa, mutta minulla on muut syyt.

 

Tulin huomaamaan vertailussa että Telia on kaikista kallein operaattori. ja kuitenkin suppeammat palvelut.

Kannattaisi teidän tehdä pientä salapoliisi työtä ja katsoa vähän mitä muut operaattorit tarjoaa - ja millä hinnalla. Ihan vaan vinkiksi.

 

Mutta aina on onneksi varaa valita.

 

Hyvät jatkot.


Harmillista kuulla, että meiltä ei nyt löytynyt sinun tarpeisiin sopivaa ratkaisua. Operaattoreiden sivujen kautta tekemäni vertailun perusteella, hintamme näyttävät oikeinkin kilpailukykyisiltä. Kampanjat ja tarjoukset tuppaavat toki vaihtelemaan ja hintoja sekä palveluita tarkistetaan jatkuvasti. Operaattoreiden kilpailu onkin kuluttajan näkökulmasta hyvä homma, pysyvät ne hinnat kohtuullisina.



 



Uuden liittymän kohdalla ensimmäisessä laskussa peritään kuukausimaksu ja liittymän avausmaksu.



 



Hyvää jatkoa myös sinulle!


Vastaa