Skip to main content

Telia-TV lakkasi toimimasta tietokoneella

  • August 1, 2019
  • 7 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käytössä iMac Late 2015 ja Mojaven ja Chromen uusimmat versiot.

 

Nuolen viereen ilmestyy ympyrä ja vino viiva sisällä "kielletty ajosuunta" -merkki. Tähän asti toiminut hyvin. Ja muut videopalvelut toimivat.

 

Telian chatti ei osannut auttaa. Missä vika? Toimii iPhonella ja television kautta kyllä.

7 kommenttia

  • Telialainen
  • August 1, 2019

@Hanniballi@  kirjoitti:

Käytössä iMac Late 2015 ja Mojaven ja Chromen uusimmat versiot.

 

Nuolen viereen ilmestyy ympyrä ja vino viiva sisällä "kielletty ajosuunta" -merkki. Tähän asti toiminut hyvin. Ja muut videopalvelut toimivat.

 

Telian chatti ei osannut auttaa. Missä vika? Toimii iPhonella ja television kautta kyllä.


Morjesta @Hanniballi ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Viittaisi äkkiseltään tuohon selaimeen mikäli tunnukset toimivat kuitenkin normaalisti muilla laitteilla. Siinä voisi kokeilla selaimen historiatietojen poistamista, sieltä selaimen asetusten kautta. Voi olla että selain pitää asentaa kokonaan uudelleen. Täältä löytyy tarkemmin tietoa, mitä selaimia sekä laitteita tuemme.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 1, 2019

On asennettu uudestaan ja historiat poistettu. Ei toimi ei.


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 1, 2019

Hei @Hanniballi 

 

Uusimmalla Chrome päivityksellä ei toimi tällähetkellä tv.telia.fi sivusto. Häiriö on tiedossamme ja korjauksessa.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 1, 2019

Kiitos vihdoin rehellisestä vastauksestanne. Tämän selvitys alkoi tänään chattinne kanssa kahdentoista aikaan. Tässä on illalla asennettu Chromeja ja Flasheja uudestaan. Oliko todella näin vaikeaa tunnustaa, että vika on jossain muualla kuin täällä kotona? Tarjottiin jopa 50€/puoli tuntia helppiä puhelimessa...


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 1, 2019

Häiriö on todistettu ja havaittu myöhemmin, kun asiaa on tutkittu tarkemmin. Pahoittelut turhasta vaivasta asentamisien kanssa. Chatissa on selvitetty asiaa tietämättä laajemmasta häiriöstä.

Jos ongelmaa ei ole voitu itse heti todistaa (testilaitteen Chrome ollut vanhalla versiolla vielä = toiminut) on tarjottu maksullista apua, jolloin selvitetään asiakkaan omien laitteiden asetuksia yhdessä, koska häiriötä ei ole tunnistettu laajemmaksi.

Suuri kiitos sinulle, kun olet asiasta meille ilmoittanut ja asia on tullut tarkempaan tutkintaan!


  • Uusi jäsen
  • August 2, 2019

Tää telia on ihan uskomattoman huono, tuskin pääsee katsomaan pitsiturnausta


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • August 3, 2019

@mikal1975@  kirjoitti:

Tää telia on ihan uskomattoman huono, tuskin pääsee katsomaan pitsiturnausta


Pitsiturnaus pyöri eilen kyllä ihan mallikkaasti! Saitko tuon itsekin toimimaan vai millainen tilanne siellä on? Mieluusti autamme jos sinulla on palveluidemme suhteen jotakin häiriötä. Täällä Yhteisössä pystymme ihan yleisellä tasolla tilanteita ratkomaan, ja asiakaspalvelun kautta pystymme sitten katsomaan myös asiakastietojen kera tarkemmin :smileyhappy: