Kuulostaapa erikoiselta. Olet siis pyytänyt Telia TV -tunnuksen irtisanomista mutta sitä ei ole saatu hoidettua? Tunnuksien irtisanominen ei ole kovinkaan vaikea operaatio, toki siinä saattaa olla pieni viive kun pyyntö tehdään. Mitä puheluissa ja chatissa on sitten keskusteltu kun tunnuksia ei ole saatu irtisanottua? Oletko saanut jotain syytä tähän tai miten asia on edennyt? Asiakaspalvelun kautta se kyllä pitäisi hoitua, olisi mielenkiintoista tietää mitä tuossa on tapahtunut.
Hei @Te_ette_osaa!
Saitko asian loppuun käsiteltyä Telian asiakaspalvelun kanssa vai vieläkö tämä on ajankohtainen? Huomioithan lisäksi ettei sitä varsinaisesti tarvitse irtisanoa, sillä sovellus ja käyttäjätunnus ovat maksuttomia.
Tervehdys!
“
Pystyisin elämään ilman pääsyä Minun Teliaan ketterästi ja pikkasen helpottuneena.
Telia TV mobiilitunnukset tunnukset raahautuvat siellä vieläkin.
“
Telia TV-tunnukset lienevät jo poistettu, mutta miten on ensimmäisen lauseen kanssa toimittu?
Selitys 2 vuoden pakollisestä tunnusten säilyttämisestä/pääsystä Minun Teliaan on aika absurdia.
Pystyisin elämään pikkasen hyvin sen tiedon kanssa, etten asioi/pääse asioimaan kanssanne.
Hyvä, että olet saanut hoidettua sen @Te_ette_osaa!
Kannattaa vilkaista Telia TV -palvelun tietosuojalausunto, jonka hyväksyit sopimuksen yhteydessä. Sivulla on kerrottu aika hyvin oleelliset asiat siihen liittyen mm. henkilötietojen säilytyksestä 2 vuoden ajan.
Muokkaus: korjattu linkki
Hyvä, että olet saanut hoidettua sen @Te_ette_osaa!
Kannattaa vilkaista Telia TV -palvelun tietosuojalausunto, jonka hyväksyit sopimuksen yhteydessä. Sivulla on kerrottu aika hyvin oleelliset asiat siihen liittyen mm. henkilötietojen säilytyksestä 2 vuoden ajan.
Muokkaus: korjattu linkki
Niin, siellä lukee:
"Säilytämme Telian oikeutetun edun perusteella käsiteltäviä henkilötietoja enintään kahden vuoden ajan asiakassuhteen päättymisestä, lukuun ottamatta asiakassuhteiden tukea sekä tilastointia ja markkinointia varten käsiteltäviä ja säilytettäviä henkilötietoja, joiden enimmäissäilytysaika on kolme vuotta asiakassuhteen päättymisestä."
Mutta myös:
"Oikeus tulla unohdetuksi: Sinulla on oikeus saada sinua koskevat henkilötiedot poistetuksi, esim. kun peruutat suostumuksesi tai olet vastustanut oikeutettuun etuun perustuvaa henkilötietojen käsittelyä ja pyyntösi on hyväksytty."
Tervehdys!
Minä puhun aidasta, te puhutte aidanseipäästä.
"
Selitys 2 vuoden pakollisestä tunnusten säilyttämisestä/pääsystä Minun Teliaan on aika absurdia.
Pystyisin elämään pikkasen hyvin sen tiedon kanssa, etten asioi/pääse asioimaan kanssanne.
"
Eli "blokatkaa" Minun Telia tilini, kiitos!
Tervehdys @Te_ette_osaa! En ole Telialainen eikä täällä Yhteisössä voi käsitellä henkilötietoja vaativia asioita ja jos haluat poistaa henkilötiedot Minun Teliasta niin sinun tulee olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Pyydät sieltä unohdetuksi tulemista tietosuojalausuntoon viitaten. He selvittävät onko siihen esteitä muutoin se on tuo 2 vuotta ennen kuin ne tiedot poistetaan automaattisesti.
Tervehdys @Te_ette_osaa! En ole Telialainen eikä täällä Yhteisössä voi käsitellä henkilötietoja vaativia asioita ja jos haluat poistaa henkilötiedot Minun Teliasta niin sinun tulee olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Pyydät sieltä unohdetuksi tulemista tietosuojalausuntoon viitaten. He selvittävät onko siihen esteitä muutoin se on tuo 2 vuotta ennen kuin ne tiedot poistetaan automaattisesti.
Näin juuri. Me muut Yhteisöläiset ja Yhteisön ylläpito yritämme auttaa täällä sen minkä me voimme. Telian asiakaspalvelu on kuitenkin se oikea kanava henkilötietoja vaativien asioiden käsittelyyn.
Tuo jo kertaalleen laittamani, vielä uudelleen tässä alla oleva tietosuojalausunnon kohta kannattaa mainita, kun olet Telian asiakaspalveluun yhteydessä. Jos tuohon oikeuteen tulla unohdetuksi ennen 2 vuoden automaattista rajaa ei ole mitään esteitä, niin toivottavasti saat sitä kautta asiasi hoidettua haluamallasi tavalla loppuun asti.
"Oikeus tulla unohdetuksi: Sinulla on oikeus saada sinua koskevat henkilötiedot poistetuksi, esim. kun peruutat suostumuksesi tai olet vastustanut oikeutettuun etuun perustuvaa henkilötietojen käsittelyä ja pyyntösi on hyväksytty."
Hyvät sauhuajat!
Jos olen oikein seurannut kehitystä, niin Minun Sonera -sivut eivät ole enää blokattavissa, kuten viestissäni pyysin tekemään.
"Eli "blokatkaa" Minun Telia tilini, kiitos!"
Olen tänäiltana pyytänyt CHAT-viestissä unohtamaan minut, Minun Sonera -tunnusten takaa.
Voitte nyt keskittyä oleellisiin asioihin, kuten miten osakekurssi vaikuttaa työmoraaliinne.
Sillä, te olette Telian organisaatiossa siinä vaikeimmassa osassa, mssä teitä ei arvosteta.