Skip to main content

Asensin toissapäivänä telia tv:n hain postista digiboksin! kaikki on laitettu oikein, mutta tänään huomasin että nelos kanava puuttuu! kyllä se kanava siellä eilen ilalla oli kun nelosen ohjelmia katselin! miten tässä digiboksissa haetaan kanavat uudestaan? 

Oiskohan kyse tuosta? https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=845012dd-7456-4d76-b7ce-5a8368a37782 Jos ei, niin sitten eteenpäin..



 



Iptv boksi päivittää kanavalistauksen bootissa aina, eli uudelleenkäynnistystä voisi kokeilla alkuun. Jos se ei auta, niin sitten resetointia alla olevan ohjeen mukaan.



 



1. Ota digiboksista virtajohto irti.
2. Paina digiboksin päällä olevaa painiketta pohjassa samalla kun digiboksin virtajohto kytketään takaisin ja pidä painike painettuna niin kauan kunnes etupaneelin valon vilkunta muuttuu vihreästä punaiseksi.
3. Kun TV ruudulle tulee kuva, paina kaukosäätimen INFO-painiketta, niin System Configuration Menu näkymä aukeaa. (INFO-painiketta voi alkaa näpsyttelemään jo sen jälkeen kun digiboksin painikkeesta on päästetty irti).
4. Valitse nuolinäppäimillä valikosta SYSTEM.
5. Valitse nuolinäppäimillä REMOVE SOFTWARE, paina OK, valitse yes ja paina OK.
6. Valitse nuolinäppäimillä FACTORY RESET, paina OK, valitse yes ja paina OK.
7. Navigoi nuolinäppäimillä EXIT-kohtaan ja paina OK.
8. Valitse EXIT OPTIONS -valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK


Kysyin asiaa telialta ja vastaus oli tämä. 

 

Moikka! Koskien palvelupyyntöänne Nelosen kanavista Telia TV -palvelussamme: Nelosen ilmaiset kanavat (Nelonen, Jim, LIV ja Hero) eivät valitettavasti ole tällä hetkellä Telia TV digiboksilla näkyvissä sopimussyistä, mutta käymme jatkuvasti keskusteluja Nelosen kanssa, jotta saisimme kanavat näkyviin palveluun. Teemme parhaamme, että saamme kanavat näkyviin mahdollisimman pian. Yllämainittuja kanavia voitte katsoa kuitenkin kaapeliTV:n kautta normaalisti! Yst. terv. Telia häiriöilmoitukset


Vastaa