Skip to main content

Telia ei näytä panostavan Telia tv-palvelun kehittämiseen. Uusia sovelluksia ei tuoda digiboksille, vaikka tätä uusinta digiboksia mainostettiin "mediadigiboksina" ja luvattiin, että uusia sovelluksia Netflixin sekä Youtuben lisäksi olisi muka myös tulossa. Eipä ole näkynyt, vaikka boksi julkaistiin jo reilu vuosi sitten. Yle Areenaa innolla odottaisin.

 

Lisäksi boksi pitää buutata monta kertaa viikossa kun "jatka katsomista" lista ammottaa tyhjyyttään yhteysvirheen takia. Luulisi, että tälläiset bugit olisi jo korjattu.

 

Telia on tietysti ruotsalainen yritys ja ehkä siksi ei haluta panostaa suomalaisiin asiakkaisiin esimerkiksi tuomalla Yle Areenaa digiboksille saataville.

 

Telian mielestä Telia tv on jo varmaan valmis. Mitään uudistuksia ei tule tapahtumaan.

Moi! Uusia ominaisuuksia ja palvelua ylipäätään kehitetään taustalla, vaikka ulospäin ei paljoa näyttäisi tapahtuvankaan 🙂 Laitetaan painavaa palautetta kehityspuolelle etenkin Yle Areenan osalta. Tuosta 'jatka katsomista' toiminteesta huolittais mielellään ilmoitus meidän häiriöpuolelle. Pääsetkö käväisemään itsepalvelussa niin otetaan ilmoitusta ylös? Joko chatin kautta tai suoraan vikailmoituksena. Pääset itsepalveluun osoitteesta www.telia.fi/kirjaudu


Vastaa