Skip to main content

02.02.2023 kävin tämmöisen keskustelun:

… eli tosiaan 26.2 piti olla viimeinen päivä - varmistin asian mielestäni suht selkokielisesti.

 

Noh kiva yllätys nyt aamulla (10.2), kun yritin katsoa aamu-uutisia niin boksi pyysi kirjautumista, ja kun tarkistin tietoni Telian sivuilta niin sieltä oli poistunut kaikki tietoni Telia TV:stä ja tilaamista kanavista. Huomasin sitten, että yön aikana oli tullut tekstiviesti jossa sanottiin että “tallennuspalvelu on nyt poistettu käytöstä”.

 

Tulkitsen tämän siten, että Telia on sulkenut tilini ennenaikaisesti ilman lupaani. Ja uskallan väittää, että laskutus menee pieleen myös ja saan siitäkin tapella sitten.

 

Toivottavasti olet ollut jo aamun aikana uudelleen yhteydessä Asiakaspalveluumme. Vaikuttaa siltä että jotain nappia on painettu hieman turhan aikaisin. Omasta puolestani olen todella pahoillani. Jospa tilanne saataisiin vielä korjattua ja laskutkin laitettua ajantasalle ilman suurempia kikkailuja. 


Toivottavasti olet ollut jo aamun aikana uudelleen yhteydessä Asiakaspalveluumme. Vaikuttaa siltä että jotain nappia on painettu hieman turhan aikaisin. Omasta puolestani olen todella pahoillani. Jospa tilanne saataisiin vielä korjattua ja laskutkin laitettua ajantasalle ilman suurempia kikkailuja. 

 

No tämä teidän toimesta tapahtunut ennen aikainen avioeromme aiheutti sen, että juoksin suoraan DNA:n syliin ja aikaistin sen sopimuksen alkamisen.

Pääsette minusta eroon kyllä ja toivon että laskutuskin menee oikein ettei minua laskuteta enää palvelusta jonka Te suljitte jo nyt - mikäli historia peilaa tulevaisuutta niin uskon, että sotkua riittää.

Tosiaan se oli hämärästi teiltä ilmoitettu, että “tallennuspalvelu on suljettu” ja sitä kautta suljettiin koko systeemi minulta.


Pääsette minusta eroon kyllä...

Ei me sinusta eroon tahdota, tästä ei ole kahta sanaa. Tärkeintä on tottakai, että olet tyytyväinen palveluihisi ja operaattoriisi ja mielelläni näkisin, että me oltaisiin tai oltaisiin oltu se kumppani myös jatkossa.

Olen todella pahoillani järjestävän seuran puolesta, että tällainen hässäkkä saatiin vielä tähän loppuun. Tätä emme olisi enää tarvinneet. Muistathan, että olemme täällä kuulolla jatkossakin, jos näyttää siltä, että voisit alkaa joskus harkitsemaan paluuta 😊


Pääsette minusta eroon kyllä...

Ei me sinusta eroon tahdota, tästä ei ole kahta sanaa. Tärkeintä on tottakai, että olet tyytyväinen palveluihisi ja operaattoriisi ja mielelläni näkisin, että me oltaisiin tai oltaisiin oltu se kumppani myös jatkossa.

Olen todella pahoillani järjestävän seuran puolesta, että tällainen hässäkkä saatiin vielä tähän loppuun. Tätä emme olisi enää tarvinneet. Muistathan, että olemme täällä kuulolla jatkossakin, jos näyttää siltä, että voisit alkaa joskus harkitsemaan paluuta 😊

 

Vilpittömästo toivon, että Te saatte systeeminne oikeasti kuntoon sillä aito kilpailu kehittää kaikkia toimijoita.

Viimeinen kysymys: minulla oli tosiaan tuo pyöreä Arris-boksi ja siihen se erillinen kovalevy: voiko tuota kovalevyä käyttää esim tietokoneessa tai vaihtoehtoisesti voiko sen antaa jollekin toiselle telialaiselle käytettäväksi?




Viimeinen kysymys: minulla oli tosiaan tuo pyöreä Arris-boksi ja siihen se erillinen kovalevy: voiko tuota kovalevyä käyttää esim tietokoneessa tai vaihtoehtoisesti voiko sen antaa jollekin toiselle telialaiselle käytettäväksi?

Kovalevyn toiminnan voimme taata vain Arris-boksilla, mihin se on tarkoitettukin. Varmistamme kuitenkin vielä palautuskuvion, eli täytyykö kovalevy palauttaa meille vai voitko pitää sen itselläsi. Informoimme sitten tänne ketjuun. 

 

edit: Kovalevy on asiakkaan omaisuutta, joten voit pitää sen tai antaa kaverille. Ihan miten itse parhaiten näet.