Skip to main content

Irtisanoin onnistuneesti Telia TV -palvelun heinäkuun 16 päivä alkaen, mutta digiboksin laskutus jäi päälle. Miten saan irtisanottua myös digiboksin, mitään ohjeita en siihen löydä? On muuten Euroopan yksi arvokkaimmista digibokseista, 10vuotta x 13€ x 12 kk = reilut 1500€ !!!



 



 



 



---



Muokkaus Se_Jesse: muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi


@Duron52  kirjoitti:


Irtisanoin onnistuneesti Telia TV -palvelun heinäkuun 16 päivä alkaen, mutta digiboksin laskutus jäi päälle. Miten saan irtisanottua myös digiboksin, mitään ohjeita en siihen löydä? On muuten Euroopan yksi arvokkaimmista digibokseista, 10vuotta x 13€ x 12 kk = reilut 1500€ !!!



 






Teitkö siis tuon irtisanomisen Telia TV -palvelulle 16. heinäkuuta, josta lähtee liikkeelle 14 vuorokauden irtisanomisaika vai olitko jo tehnyt irtisanomisen aikaisemmin ja palvelu päättyi 16. heinäkuuta? Meillä onkin käytössä jälkikäteislaskutus. Tämä tarkoittaa sitä, että saapuva lasku tulee aikaisemmin käynnissä olleelta laskutusjaksolta, eikä niin sanotusti sillä hetkellä käynnissä olevalta laskutusjaksolta. Sinun kannattaa siis vielä tarkistaa laskutettu laskutusjakso, jos se toisi ratkaisun kysymykseesi, eli onko laskulla laskutettu Telia TV -palvelu esimerkiksi irtisanomispäivään saakka. Voit myös olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, josta tilanne laskun ja Telia TV -palvelun irtisanoutumisen osalta voidaan tarkistaa asiakastietojen kera.


Palvelu päättyi 16.7. ja uusimmassa laskussa digiboksia laskutettiin 16.7 - 15.8, jolloin TV-palvelusta ei enää laskutettu. Edelleen kaipaan ohjetta siihen, miten laskutuksen saa lopetettua.



@Duron52  kirjoitti:


Palvelu päättyi 16.7. ja uusimmassa laskussa digiboksia laskutettiin 16.7 - 15.8, jolloin TV-palvelusta ei enää laskutettu. Edelleen kaipaan ohjetta siihen, miten laskutuksen saa lopetettua.






Aivan! Tarkoitatko tuolla TV-palvelun laskuttamiselle jotain kanavapakettia mikä sinulla oli käytössä? Tosiaan suosittelen sinua nyt ottamaan suoraan yhteyttä meidän asiakaspalveluun chatissa tai puhelimitse, jotta asia voidaan selvittää ja laittaa kuntoon, koska tämä tilanne vaatii nyt tuekseen asiakastietojen käsittelyä. Eli jotta laskutus saadaan lopetettua, tulee sinun nyt olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.


Chatissa vastaa vain robotti, joka ei ymmärrä ihmistä. Irtisanoin sekä kanavapaketit, että koko TV-palvelun. En millään haluaisi kuunnella jonotusääntä puolta tuntia, joten selkeä sähköinen yhteys olisi paras, kunhan saisin selkeän toimivan linkin. Näköjään olen muuttunut kyvyttömäksi Telian sivujen suhteen.


Nyt selvisi! Bottia kun tarpeeksi kiusasi, se antoi linkin ihmiselle, ja täällä chatissa asia selvisi. Boksi oli tiedoissani aktiivisena, vaikka ei pitänyt. Nyt se on ihmisvoimin poistettu. (Toivottavasti).



@Duron52  kirjoitti:


Nyt selvisi! Bottia kun tarpeeksi kiusasi, se antoi linkin ihmiselle, ja täällä chatissa asia selvisi. Boksi oli tiedoissani aktiivisena, vaikka ei pitänyt. Nyt se on ihmisvoimin poistettu. (Toivottavasti).






Jes hyvä juttu! Olinkin seuraavaksi tulossa kommentoimaan juuri sitä, että botille tarvitsee vastailla hetken aikaa, jonka jälkeen pääsee avaamaan yhteyden asiakaspalvelijan juttusille, jos botista ei ole ollut tarvittavaa apua, mutta tämä olikin jo selvinnyt sinulle. 😁> Harmi kuulla, että boksi näkyi vielä virheellisesti aktiivisena sinun tiedoissasi, mutta hyvä, että tuo saatiin nyt selvitettyä ja katsottua kuntoon.


Vastaa