Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. :)
@kimlaine@ kirjoitti:
@SalliJf@ kirjoitti:
Tänne voi kirjoitella noista puuttuvista jaksoista ja sarjoista Telia TV -sovelluksessa sekä -digiboksissa. 🙂>
Telia TV:n HBO:n Discovery of Witchesin kakkoskauden jaksot ovat sekaisin ja ilmeisesti 9. jakso puuttuu kokonaan. Kun katsoo kakkoskauden jaksoja siitä näkymästä missä ne kaikki näkyvät, ensimmäisenä on jakso 9, mikä ei kuitenkaan ole jakso 9... Ja kakkosjakso onkin ykkönen, tai jotain.. Anyway, jaksoon 8 päästiin hakemalla, mutta 9 ja nyt kun hakee, 10 myös puuttuu.
Kiitos @kimlaine kun kerroit virheestä palvelun sisällössä. Laitetaan tämä korjaukseen. Niin ja tervetuloa puolestani tänne Telia Yhteisön joukkoon!
Telia mobiilin kautta olevasta HBO Nordic kirjastosta puutuu Batwoman S2 jakso 14. Jakson nimi "And justice for all".
@Hyyry89 kirjoitti:
Telia mobiilin kautta olevasta HBO Nordic kirjastosta puutuu Batwoman S2 jakso 14. Jakson nimi "And justice for all".
Moi @Hyyry89 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂> Kiitos, kun ilmoitit, pistetäämpä tuo tutkintaan!
huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..
@arttu1971 kirjoitti:
huomasin tänään kun aioin katsoa uusimman jakson orange is new black sarjasta että koko sarja ja kaikki tallenteet ovat hävinneet jonnekkin.toistuvissa tallennuksissa oli oma kansio sarjalle ja hävisi kuin tuhka tuuleen....,hienoa..
Onko sinulla Telia TV -digiboksi käytössäsi? Kokeile vielä ensiapuna digiboksin uudelleenkäynnistystä virtajohtoa seinästä irrottelemalla tai digiboksin resetointia. Auttoiko nämä?
Jos näistä ei ollut apua, meidän olisi hyvä saada tämä tarkemmin tutkittavaksi. Voit täyttää meille häiriöilmoituksen tai olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
joo on boxi kovalevyllä(minne muualle voisin tallentaa?)käytin virtajohtoa irti eikä auttanut,kaipa minä teen sit häiriöilmoituksen..
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
miks tämä telian kanssa asiointi tuntuu aina samalta kuin raiskaisi juustoraastimen...
No kylläpä tuntuu yksikertainen asia nyt vastustavan tarpeettomasti. Minun Telian kautta vikailmoituksen jättämistä kannattaa kokeilal toisella selaimella.
Voit viasta ilmoittaa myös Minun Telian chatin kautta halutessasi.
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
@KaPetri kirjoitti:
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
kyseessä on verkkotallenteet
Edit MinnaLN: lisätty lainaus.
@arttu1971 kirjoitti:
@KaPetri kirjoitti:
@arttu1971 kirjoitti:
on tämä taas uskomatonta kakkaa,tänään yritin soittaa ja selvittää kadonneita tallenteita niin ei kolmen vartin jonotuksella päässy läpi,loppui aika kesken ku piti lähteä liikenteeseen,noh yritinpä tehdä sen häiriöilmoituksen omien sivujen kautta,aina kun painoin että tee ilmoitus tulee teksti "hups jotain meni vikaan"...
ja kaiken lisäksi huomasin että nyt on hävinnyt kaikki miehen puolikkaat tallenteet....
Ohjelmat siis ovat kovalevylle tallennettu verkkotallennuksen sijasta? Kokeilethan vielä kovalevyn irroitusta ja boksin uudelleenkäynnistystä.
Kovalevyltä kadonneita tallenteita meillä ei ole mahdollista palauttaa, mutta kovalevy/boksin vaihto onnistuu, jotta tilanne ei pääse uusiutumaan.
kyseessä on verkkotallenteet
Olemme havainneet, että osa verkkotallenteista voi poistua. Tämä häiriö on tosiaan ikävä ja tutkimme häiriön syytä koko ajan ja korjaamme sen mahdollisimman pian. Tästä kokonaisen sarjan poistumisesta kysyisin vielä, oletko sattumoisin lopettanut tai muokannut sarjatallennusta? Ne kaikki sarjatallennuksena tehdyt tallenteet voi helposti poistaa vahingossa, koska digiboksin sarjatallennusta lopettaessa se kysyy, poistetaanko kaikki jaksot myös.
En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.
hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…
@arttu1971 kirjoitti:
En muokannut tai poistanut mitään,ihan omatoimisesti katosivat.juuri tarkastin niin on hävinnyt myös automaattinen tallennus.laitoin uudestaan tallenna kaikki jaksot,saa nähdä voiko tuohon luottaa ollenkaan,eikä se varmaan tuo takaisin kadonneita.
hassua että tein häiriöilmoituksen toissapäivänä eikä ole vielä kuulunu mitään,on ihan dissattu olo,näin meillä telialla…
Uudelleen tallennuksen päälle laittaminen ei palauta aiempia tallennuksia vaan tallentaa ainoastaan tallennusajasta eteenpäin tallenuksia.
Häiriöilmoitusten käsittelyssä on pientä jonoa mutta sinuun ollaan yhteydessä, kun ilmoituksesi tulee käsittelyyn.
Oli suosikeissa tai siis on edelleenkin Gold Rush ja Gold Rush - White water, ja viimeksi tiistaina 7.12.2021 tuli uusimmat jaksot peräikkäin, ja nyt minulla on vain ilmoitus: "Gold Rush kirjastossa ei ole sisältöä tällä hetkellä" !!!!
Ja sama koskee Gold Rush - White Water jaksoja.
Ja viime viikkoina kun on kahtonut suosikki listojen jaksoja, niin kuva pikselöityy vähän väliä, tai ääni pätkii.
Edit ReOlivia: Siirretty ketjuun, jossa voi ilmoitella puuttuvista jaksoista
@Massabanaani kirjoitti:
Oli suosikeissa tai siis on edelleenkin Gold Rush ja Gold Rush - White water, ja viimeksi tiistaina 7.12.2021 tuli uusimmat jaksot peräikkäin, ja nyt minulla on vain ilmoitus: "Gold Rush kirjastossa ei ole sisältöä tällä hetkellä" !!!!
Ja sama koskee Gold Rush - White Water jaksoja.
Ja viime viikkoina kun on kahtonut suosikki listojen jaksoja, niin kuva pikselöityy vähän väliä, tai ääni pätkii.
Edit ReOlivia: Siirretty ketjuun, jossa voi ilmoitella puuttuvista jaksoista
Kiitos tästä huomiosta. Häiriö on korjauksen alla.
Taitaa olla c moressa se vika eikä teliassa?.Noissa on se että jotkut palvelut ostaa noita yksinoikeudella ja muut sitten joutuu poistamaan ne palvelustaan sitä mukaa miten sopimukset tehdän.Hyvä esimerkki on esim Star Trek Discovery joka oli netflixissä,nyt sen neloskausi on yksinomaan näkyvissä Paramount+:ssa.
@arapahoe kirjoitti:
Taitaa olla c moressa se vika eikä teliassa?.Noissa on se että jotkut palvelut ostaa noita yksinoikeudella ja muut sitten joutuu poistamaan ne palvelustaan sitä mukaa miten sopimukset tehdän.Hyvä esimerkki on esim Star Trek Discovery joka oli netflixissä,nyt sen neloskausi on yksinomaan näkyvissä Paramount+:ssa.
Tarkennatko mistä C Moren viasta tarkalleen on kyse?
Sitä ettei siellä ole jotain roban ykköskautta?.Missä muodossa kaapelimodeemin mac osoite pitää laittaa omassa teliassa kun vaihdetaan laitetta eli aabbccddee vai aacc:dd:ee?.
@arapahoe kirjoitti:
Sitä ettei siellä ole jotain roban ykköskautta?.Missä muodossa kaapelimodeemin mac osoite pitää laittaa omassa teliassa kun vaihdetaan laitetta eli aabbccddee vai aacc:dd:ee?.
Millä laitteella katsot C Morea?
Kaapelimodeemin mac-osoitteen voit laittaa muodossa aabbccddee
En tiedä kuuluuko varsinaisesti tälle osastolle, mutta kun kahtoo Fox kanavaa, niin äänenvoimakkuus seilaa vähän väliä, välillä kuuluu kovempaa, ja toisinaan hiljempaa, ja varsinkin puhe meinaa hävitä kokonaan, ja kun laittaa ääntä lisää, niin hetken kuluttua kuuluu vielä kovempaa, ja taas pienentyy.
Tekeeköhän muilla näin ? Ja tämä tapahtuu vain Fox kanavalla.
Hei @Massabanaani !
Testasin tätä äsken meidän telkkarilla, ensin Telia TV sovellusta chromecastia käyttäen ja sitten suoraan kiinteästä antennitv:stä. Ainakaan nyt ei kummassakaan vaihtoehdossa käynyt ääni seilaamaan isolle ja pienelle edestakaisin, mutta muistelen että joskus on noin käynyt. Johtuisiko sitten joistain ohjelmista vain 🤔>
@Massabanaani kirjoitti:
En tiedä kuuluuko varsinaisesti tälle osastolle, mutta kun kahtoo Fox kanavaa, niin äänenvoimakkuus seilaa vähän väliä, välillä kuuluu kovempaa, ja toisinaan hiljempaa, ja varsinkin puhe meinaa hävitä kokonaan, ja kun laittaa ääntä lisää, niin hetken kuluttua kuuluu vielä kovempaa, ja taas pienentyy.
Tekeeköhän muilla näin ? Ja tämä tapahtuu vain Fox kanavalla.
Hmmm, onpas erikoinen ongelma. Kerrotko vielä millaisella combolla katsot tuota kanavaa? Onko sinulla meidän kiinteä kaista + Telia TV digiboksi vai jonkun toisen operaattorin nettiyhteys tai joku muu yhdistelmä?
Paramount+:n uutuussarjasta Los Enviados puuttuvat jaksot numero 2, 3 ja 7.
@Mymmeli61 kirjoitti:
Paramount+:n uutuussarjasta Los Enviados puuttuvat jaksot numero 2, 3 ja 7.
Tuhannet kiitokset huomiosta. Näinpä tosiaan on että kyseiset jaksot sieltä puuttuvat. Välitin tämän tiedon eteenpäin niin saadaan homma korjaukseen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.