Skip to main content

Telia TV -sisällön poisto verkkosivujen kautta ei toimi

  • September 26, 2019
  • 2 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Yritän poistaa liittymältäni Paramount+ -palvelua, mutta kun olen klikannut kohtaa "poista palvelu", niin valinta muuttuu harmaaksi eikä mitään tapahdu. Sivuston päivittämisen jälkeen näyttää edelleen, että palvelu olisi normaalisti käytössä:

 

2 kommenttia

  • September 26, 2019

Tuossa tapauksessa irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta. Itselläni sama homma ja chatin kautta lopulta on saanut irtisanotuksi kunhan on ensin pariin kertaan selittänyt, että tuo irtisanomispainike ei toimi, kun aluksi neuvovat irtisanomaan itse juuri tuolta :D


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • September 27, 2019

Kanavapakettien irtisanominen onnistuu samalle päivälle Telia TV -sovelluksesta, mutta digiboksilta näiden poistaminen ei kaikissa tapauksissa onnistu. Lisäehtona on myös se, että paketti on ollut voimassa yli 30 vuorokautta ja ei ole määräaikainen diili kyseessä.

 

Jos kanavien hallinnoimisessa on ongelmaa, niin chatissa tai muissa asiakaspalvelukanavissa voidaan nopeasti auttaa asiassa, kuten  tuossa jo hyvin ehdottikin.