Vanha laajakaistasopimus oli loppumassa ja Telialta tarjottiin uutta sopimusta, johonka kuului mukaan Telia tv. Pari päivää sitten sain vaadittavan digiboksin Telia tv:tä varten ja nyt muutaman päivän käytön jälkeen se ei ihan vastaa odotuksia. Luulin että digiboksi tekee televisiosta älytelevisiota vastaavan ja että siinä toimisi esim yle areena. Digiboksi on myös käytössä sellaisessa paikkaa jonne on todella huono nettiyhteys ja muualla ei sille ole tarvetta. En selvästi kysynyt sopimusta tehdessä tarpeeksi tietoa palvelusta, mutta en myöskään tiennyt että se ei toimisi kunnolla sen käyttöpaikassa. Onko laajakaistasopimusta mahdollista vielä muuttaa että siihen ei kuulu tuota Telia TV palvelua jos palauttaa mukana tulleen digiboksin, kaukosäätimen yms.
Sivu 1 / 1
Hei @Sebastiaani98 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Täällä on tietoa miten voidaan palautus tehdä, mutta jos sinulla on myös kanavapaketteja tilattuna tuohon niin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun vaikka yhteydenottopyynnön kautta :
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen
https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.