Kiitos ilmoituksesta! Heti en pystynyt asiaa testaamaan, mutta laitoin tämän eteenpäin jatkoselvitykseen. Apple TV:n varmaan olet kuitenkin uudelleenkäynnistänyt?
Olen käynnistänyt Apple TV:n uudelleen.
Ongelmasta vielä sen verran, että aiemmin Axmen jaksot olivat kaikki yhtenä listana (sekä iPad:n että Apple TV:n Telia TV sovelluksessa), mutta nyt ongelman alettua, jaksot on jaettu kahteen kauteen (tosin molemmat merkitty merkinnällä "kausi 0").
Ensimmäisen kauden alla on tuo 24.5. tullut jakso (joka on siis myös katsottavissa sekä iPad:n että Apple TV:n Telia TV sovelluksella) ja toisen kauden alla ovat kaikki muut jaksot (ovat katsottavissa iPad:n Telia TV sovelluksella, mutta eivät näy / eivät ole tarjolla Apple TV:n Telia TV sovelluksella).
Voisiko ongelma kenties liittyä tähän kausi jaotteluun?
Siihen se nyt jotenkin todennäköisesti liittyy. Vika on selvityksessä ja korjauksessa parhaillaan, toivottavasti saadaan jaksot näkymään taas myös Apple TV:ssä.
@Simppa320, voitko tarkistaa, toimiiko nyt normaalisti? Sain kuittauksen, että nyt pitäisi olla ok
Toimii normaalisti, kiitos.