Skip to main content

Hei! 

Mistähän johtuu, että kun kirjaudun sisälle Telia TV -sovellukseen, sovellus sanoo, ettei millään kanavalla ole mitään ohjelmaa ja kehottaa siirtymään kirjastoon? Ja eikö sitä kautta pitäisi voida katsoa myös omia tallennuksia? En tajua missä ne siellä ovat.

Hei @OuskaKo!



Näkyykö sovelluksessa kolmea viivaa päällekkäin vasemmassa yläkulmassa josta saisi valikon vedettyä esiin?



Sieltä pitäisi löytyä tallenteet kohta.



 



 



 



 


Hei.

 

Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.

 

Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.



@OuskaKo@  kirjoitti:


Hei.



 



Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.



 



Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.






Tervehdys, @OuskaKo!



 



Voi hyvinkin olla mahdollista, että sinulta puuttuu "Tallennuspalvelu (6,50 €/kk)". Muutoin et pääse katsomaan TV-kanavia. Suosittelen lämpimästi kääntymään Telian asiakaspalveluun esim. Omien Sivujen 24/7 chat, niin saatte yhdessä katsottua palvelun kerralla kuntoon :smileyhappy:



 



 



Lisätiedot: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/tallenna


Hei,

 

kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.



@OuskaKo@  kirjoitti:


Hei,



 



kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.






Jos Telia TV -mobiilisovelluksen valikossa ei ole "Tallenteet"-osiota eikä asetusvalikossa näy "Omat tallennukset" kohtaa, niin silloin lisäpalvelu ei ole aktiivinen. Sen voi käydä tarkistamassa ja tarvittaessa tilaamassa Omilta Sivuilta. Jos kaikki siellä tilatut palvelut kunnossa, niin seuraavaksi suosittelen poistamaan sovelluksen ja asentamaan sen laitteeseen uudelleen :smileyhappy:



 




Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.

 

Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.



@OuskaKo@  kirjoitti:


Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.



 



Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.






Sinuna kääntyisin nyt Telian aspan puoleen. Ilta-aikaan chatissa on vain perustason aspa, mutta sieltäkin jelppiä saanee ja ainakin asian vireille. Häriöilmotukset ovat chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30, jolloin ihan tuolta tekniseltä puolelta pääsevät paremmin tutkimaan tilannetta. Kuullostaa vaan jotenkin siltä, että jossain jokin namiska on väärässä asennossa ja se on tosiaan syytä selvittää.


Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. 🙂 Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. :) 



@OuskaKo@  kirjoitti:


Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. 🙂 Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. :) 






Jep! Mielestäni olet tehnyt kaiken mitä oikeastaan voi, eli tarkistanut, että palvelu on tilattu ja sovellus on uudelleenasennettu yms.



 



 



Mutta, tuli vielä mieleen, että olethan tilannut nuo kanavapaketit myös mobiiliin? Sillä jos ja kun sinulla on kanavapaketteja, niin tulee ne käydä tilaamassa tosiaan myös mobiiliin, ja ohjeet siihen löytyvät täältä:



https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/katso-mobiilissa . Tuo voisi nyt olla yksi syy, miksi mitään ei tuolla näy.



 



Ja jos on mahdollista testata tuota Telia TV -mobiilia jollain toisella laitteella, niin se voisi auttaa rajaamaan ongelman päätelaitteeseen/laitteen ulkopuolelle.¨¨



 



Toivotaan, että ongelma ratkeaa pikimmiten!


Ei mulla oo mitään kanavapaketteja etes tilattuna, ihan perus tv-kanavat vain ja niiden tallentaminen. Mutta ei tosiaan toimi sovelluksessa ne.

 

Mutta kiitos, katsotaan mistä ratkaisu löytyy. :) 



@OuskaKo@  kirjoitti:


Ei mulla oo mitään kanavapaketteja etes tilattuna, ihan perus tv-kanavat vain ja niiden tallentaminen. Mutta ei tosiaan toimi sovelluksessa ne.



 



Mutta kiitos, katsotaan mistä ratkaisu löytyy. :) 






Hei! Olitko yhteydessä aspaan ja selvisikö miksi peruskanavat eivät sovelluksessa näy?


Hei,

en oo vielä ehtiny olla yhteydessä aspaan. 


Sama ongelma täällä. Olis ollu nätti katsoa WPG-FLA peliä, mutta jäi haaveeksi.

 

Elisan apilla pelas.


OuskaKo ei ne tietyt kanavat näy Telia tv sovelluksen kautta jos wifin kautta katsoo aspasta on mulle sanottu et ei ole jakeluoikeuksia  mut jos on älytelkkari kiinni langallisesti boxsissa niin näkyy kaikki kanavat ja pystyy tallenuksen tekemään .

Mulla esimerkiksi kun katson tabletilla niin osa kanavista puuttuu kokonaan , mut jos katsoo suoraa telvisiosta telia tv sovelluksella niin kaikki kanavat näkyy HD kanavina 


Vastaa