Skip to main content

Telia TV -sovellus Google TV:lle

  • September 21, 2022
  • 6 kommenttia
  • 225 katselukertaa

Vihdoinkin Telia TV sovellus myös suoraan Google TV:lle! Mahtavaa. Toimii mainiosti ainakin minun Sony telkkarissa. 
Mutta: miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!

 

------

Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 

6 kommenttia

AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 22, 2022

@Makke66  kirjoitti:

miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!

 

------

Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 


 

Tämä on aikalailla puhdas sopimustekninen tilanne. Onko sinulla erikseen tilattuna laajakaista ja Telia TV meiltä? Se osaltaan selittäisi tuota tilannettasi. 

Löydät lisää tietoa tästä kuviosta meidän asiakastukisivuiltamme


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • September 22, 2022

On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.

Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • September 23, 2022

@Makke66  kirjoitti:

On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.

Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 


Sopimus syyt löydät linkin takaa. Kanavat näkyvät tosiaan siis ainoastaan digiboksilla, jossa on Telian laajakaistayhteys käytössä.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • September 23, 2022

Arvasin. Eli huonon sopimuksen olette tehneet. Onneksi ne voi aina neuvotella uusiksi, joten terveisiä eteenpäin!


  • Savumerkittäjä
  • September 24, 2022

Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?

Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 

Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista

Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 


VeraEk
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • September 24, 2022

@TickaMummu  kirjoitti:

Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?

Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 

Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista

Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 


Käytätkö siis Arris digiboksia normaalisti niin kuin aikaisemminkin, vai tarkoitatko että käytät Telia TV sovellusta televisiollasi? Tarkentaisitko millä lailla kaukosäätimesi ei toimi enää samalla lailla?