@Makke66 kirjoitti:
miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!
------
Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa
Tämä on aikalailla puhdas sopimustekninen tilanne. Onko sinulla erikseen tilattuna laajakaista ja Telia TV meiltä? Se osaltaan selittäisi tuota tilannettasi.
Löydät lisää tietoa tästä kuviosta meidän asiakastukisivuiltamme.
On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti. Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.
Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa.
@Makke66 kirjoitti:
On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti. Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.
Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa.
Sopimus syyt löydät linkin takaa. Kanavat näkyvät tosiaan siis ainoastaan digiboksilla, jossa on Telian laajakaistayhteys käytössä.
Arvasin. Eli huonon sopimuksen olette tehneet. Onneksi ne voi aina neuvotella uusiksi, joten terveisiä eteenpäin!
Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?
Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta.
Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista
Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta.
@TickaMummu kirjoitti:
Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?
Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta.
Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista
Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta.
Käytätkö siis Arris digiboksia normaalisti niin kuin aikaisemminkin, vai tarkoitatko että käytät Telia TV sovellusta televisiollasi? Tarkentaisitko millä lailla kaukosäätimesi ei toimi enää samalla lailla?