Skip to main content

Vihdoinkin Telia TV sovellus myös suoraan Google TV:lle! Mahtavaa. Toimii mainiosti ainakin minun Sony telkkarissa. 
Mutta: miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!



 



------



Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 


@Makke66  kirjoitti:


miksi ihmeessä pitää tietyt kanavat tallentaa katsomista varten? Käytössä kuitenkin Telian laajakaista. Tämä ominaisuus tulisi korjata mitä pikimmin. Hurjan kätevää elämää ilman erillistä boksia ja kakea!



 



------



Muokkaaja katjane: muokattu hieman otsikkoa 






 



Tämä on aikalailla puhdas sopimustekninen tilanne. Onko sinulla erikseen tilattuna laajakaista ja Telia TV meiltä? Se osaltaan selittäisi tuota tilannettasi. 

Löydät lisää tietoa tästä kuviosta meidän asiakastukisivuiltamme


On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.

Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 



@Makke66  kirjoitti:


On molemmat tilattu yhtä aikaa. Talosta löytyy myös ”oikea” digiboxi jossa kaikki pelaa mainiosti.  Tämä ongelma koskee myös esim. Maikkarin kanavia.



Ja niin, samaa häiriötä esiintyy myös Apple TV:llä, samassa talossa, samassa verkossa. 






Sopimus syyt löydät linkin takaa. Kanavat näkyvät tosiaan siis ainoastaan digiboksilla, jossa on Telian laajakaistayhteys käytössä.


Arvasin. Eli huonon sopimuksen olette tehneet. Onneksi ne voi aina neuvotella uusiksi, joten terveisiä eteenpäin!


Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?

Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 

Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista

Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 



@TickaMummu  kirjoitti:


Onko tämä Googleen liittyminen hukannut minun tallennuksistani suurimman osan eikä esim tallentanut ohjelmien uusia jaksoja esim eilen?



Koko sivu on muuttunut suurimmaksi osaksi näyttään vain maksukanavien asioita mitkä ei kiinnosta. 



Kaukosäädinkään ei toimi samalla tavalla kun aiemmin. Boxini on Arris VIP 5305 ja taloyhtiönlaajakaista



Otin chatillä myös yhteyttä asiasta ja neuvoja ei edes kertonut tällaisesta muutoksesta. 






Käytätkö siis Arris digiboksia normaalisti niin kuin aikaisemminkin, vai tarkoitatko että käytät Telia TV sovellusta televisiollasi? Tarkentaisitko millä lailla kaukosäätimesi ei toimi enää samalla lailla? 


Vastaa