@ericrose@ kirjoitti:
Luokitteleeko Telia siis jokaisen selaimen samassa PC-laitteessa (Chrome, Firefox, Opera, Edge jne.) kunkin eri laitteeksi? Hyvin erikoista - muita suoratoistimia (esim. Netflix) pystyn kyllä käyttämään millä tahansa selaimella. En siis tarkoita yhtäaikaista käyttöä - eikä käytössäni ole muita laitteita kuin tämä kiinteä PC.
Näin tosiaan tuo menee! Eli eri selaimet luokittuvat eri laitteiksi, ja eri laitteita voi olla kerrallaan viisi.
Jos tuo määrä ylittyy, niin laitetiedot nollautuvat kyllä automaattisesti aina 24 tunnin kuluessa.
Yhtäaikainen katselu onnistuu kahdella eri laitteella/selaimella.
Kiitoksia vastauksesta! Hyvin erikoinen tämä Telian ratkaisu; kuten sanoin, minkään muun vastaavan palvelun kohdalla en ole moista havainnut (esim Netflixiä, Amazonia ym. saa testata kaikilla selaimilla, millä ne vain toimivat). Lisäksi en edes ymmärrä, mistä tuo "viisi laitetta" koostuu; olen nyt testannut Slimjetillä (eräs Chrome-versio), Firefox Nightlyllä ja Edgellä - jossa, kuten aiemmin totesin sovellus ei toimi, vain jää latautumaan). Näitten lisäksi siis tuo lopetettava Win 10 sovellus. En siis saa yksinkertaisella matematiikalla kuin neljä "laitetta", joista käytettäviä siis kaksi. Operaa kokeillessani sain tuon "viiden laitteen" hälytyksen. jokin Telian aritmetiikassa siis siltikin pettää. On ikävää, ettei Telia edes salli kokeilla, millä selaimella sovellus parhaiten toimisi.
@ericrose@ kirjoitti:
Lisäksi en edes ymmärrä, mistä tuo "viisi laitetta" koostuu; olen nyt testannut Slimjetillä (eräs Chrome-versio), Firefox Nightlyllä ja Edgellä - jossa, kuten aiemmin totesin sovellus ei toimi, vain jää latautumaan). Näitten lisäksi siis tuo lopetettava Win 10 sovellus. En siis saa yksinkertaisella matematiikalla kuin neljä "laitetta", joista käytettäviä siis kaksi. Operaa kokeillessani sain tuon "viiden laitteen" hälytyksen. jokin Telian aritmetiikassa siis siltikin pettää. On ikävää, ettei Telia edes salli kokeilla, millä selaimella sovellus parhaiten toimisi.
Hmm.. ei tuossa listassasi tosiaan omien laskujenikaan perusteella olisi kuin neljä laitetta. Voiskohan sinulla olla siellä lisäksi puhelin tai tabletti kirjautuneena sovellukseen?
Tarvittaessa häiriöpalvelumme voi myös laitetiedot nollata pikaisestikin, jotta pääset jatkamaan testailua. Paikalla olemme esimerkiksi asiakassivujen chatin kautta, tai sitten Facebookin yksityisviesteissä.
Välitän kuitenkin palautteesi eteenpäin tuosta sallitusta laitemäärästä, se on ollut meillä tosiaan käytössä koko Telia TV -sovelluksen toiminnan ajan. Toki laitteet tulevat nyt varmasti nopeammin täyteen selaimia testaillessa, jonka johdosta otimme juuri käyttöön tuon automaattisen nollaantumisen.