Skip to main content

Telia TV digiboxilla (IPTV) on hukannut kaikki nykyiset tallennukset ja tulevien tallennusten ajastukset. Sovelluksella tallennukset kuitenkin löytyvät. Luulen että liittyy tuohon häiriötiedotteessa kerrottuun vikaan vaikka sen mukaan ongelmia olisi sovelluksen kautta käytettynä?

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_361700292&lang=fi

 

Toivottavasti vika korjataan pikaisesti 🙂>

TeliaTV tallenteissa oli eilen häiriö. Häiriötiedotetta päivitettiin vielä viestin laittamisesi jälkeen koskemaan uudelleen myös digiboksia. Häiriö saatiin korjattua puoli seitsemän jälkeen. Jos tallenteissa vielä esiintyy häiriöitä, kannattaa digiboksi käynnistää uudelleen käyttämällä virtajohto irti.


Ohjelmaoppaassa määritetyt jatkuvat tallennukset verkkoon toimivat vain satunnaisesti, useimmiten jäävät tallettumatta. Tätä on jatkunut viikkoja. Digiboksin kylmäkäynnistys ei auta.


Olemme havainneet ongelmatilanteita, jos asettaa tallennuksen nettisivujemme ohjelmaoppaan kautta. Silloin kaikki tallenteet ei välttämättä löydy digiboksilta. Pahoittelut tästä häiriöstä, se on tosiaan kestänyt jo pidemmän aikaa.

Suosittelen käyttämään uutta tv.telia.fi -sivustoa tallenteiden asettamiseksi, se on toiminut hyvin ja sen tallennusominaisuuksia tullaa vielä päivittämään.


Vastaa