Skip to main content

Telia TV - Toisto epäonnistui, yritä uudelleen.

  • May 18, 2018
  • 2 kommenttia
  • 82 katselukertaa

Apple TV:n kautta tässä yritetään katsella, mutta kaikkien kanavien ja jo vanhojen tallennustenkin kohdalla antaa vain virheilmoituksen "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen". On yritetty uudelleen moneen kertaan ja monella eri tavalla. Muun muassa poistettu koko sovellus ja asennettu uudelleen. Vika lienee muualla kuin meillä?

 

Ylipäätään melko paljon parannettavaa sovelluksen toimintavarmuudessa! Vastaavaa ongelmaa, mutta pienemmässä laajuudessa on ollut ennenkin, ja ohjelmia katsellessa toisto usein tökkii ja hyppii taaksepäin. Nettiyhteydessä ei ole vikaa ja kaistaa on.

2 kommenttia

  • Morsettaja
  • May 18, 2018

@Mauno12@  kirjoitti:

Apple TV:n kautta tässä yritetään katsella, mutta kaikkien kanavien ja jo vanhojen tallennustenkin kohdalla antaa vain virheilmoituksen "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen". On yritetty uudelleen moneen kertaan ja monella eri tavalla. Muun muassa poistettu koko sovellus ja asennettu uudelleen. Vika lienee muualla kuin meillä?

 

Ylipäätään melko paljon parannettavaa sovelluksen toimintavarmuudessa! Vastaavaa ongelmaa, mutta pienemmässä laajuudessa on ollut ennenkin, ja ohjelmia katsellessa toisto usein tökkii ja hyppii taaksepäin. Nettiyhteydessä ei ole vikaa ja kaistaa on.


Jaa-a. Tuskin mitään yleistä vikaa liikkeellä. Kaverilla juuri olen ja Apple Tv(4k) ainakin toimii normaalisti.


  • Ex-telialainen
  • May 21, 2018

Moro Mauno12 ja tervetuloa yhteisöön :smileyhappy:

 

Yleistä vikaa tuon Apple tv:n suhteen ei ole. Onko sinulla mikä versio Apple tv:stä ja mikä ohjelmistoversio siinä?

Toimiiko tili millään muulla laitteella ja ongelma ainostaan tuossa Apple tv:ssä?