Skip to main content

Mikähän tähän auttaisi, kaikkia sisältöjä kokeiltaessa antaa otsikon mukaisen virhekoodin?


@Iron5@  kirjoitti:


Mikähän tähän auttaisi, kaikkia sisältöjä kokeiltaessa antaa otsikon mukaisen virhekoodin?






Moi @Iron5 ja tervetuloa Yhteisöön! Voisit ensiapuna poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen. Olisiko tästä apua?


Ei auttanut uudelleenasennus.


Hei @Iron5!



 



Jos palvelu käynnistyy mutta tallenteissa on ongelmaa, ovat virhekoodit aina 5xx-alkuisia.



- Suositeltavia toimenpiteitä: Digiboksin uudelleenkäynnistys, modeemin ja digiboksin resetoiminen.



 



Digiboksin resetointiohjeet löytyvät : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv


En ymmärrä tätä ohjetta. Läppärillä win10 Telia TV sovellus, joka kertaalleen poistettu ja asennettu uudelleen. Turhaan.


Jos mikään toisto ei onnistu tuolla sovelluksella eikä uudelleenasennus auta, voi ongelma mielestäni jäädä oikeastaan enää kahteen paikkaan.

 

1. Järjestelmän ajurit ja tarkemmin sanottuna näytönohjaimen ajurit, configuraatio väärin tai korruptoitunut asennus. Tarkista uusimmat päivitykset ja/tai asenna ajurit tarvittaessa uudestaan.

2. Windows Media Feature Pack -asennus rikki tai puutteellinen. Windows 10:lle voi sen ladata ja asentaa Tästä.


Vastaa