Skip to main content

Telia TV virhekoodi Cb17:50004?

  • December 18, 2018
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Mikähän tähän auttaisi, kaikkia sisältöjä kokeiltaessa antaa otsikon mukaisen virhekoodin?

5 kommenttia

IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • December 18, 2018

@Iron5@  kirjoitti:

Mikähän tähän auttaisi, kaikkia sisältöjä kokeiltaessa antaa otsikon mukaisen virhekoodin?


Moi @Iron5 ja tervetuloa Yhteisöön! Voisit ensiapuna poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen. Olisiko tästä apua?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 18, 2018

Ei auttanut uudelleenasennus.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • December 18, 2018

Hei @Iron5!

 

Jos palvelu käynnistyy mutta tallenteissa on ongelmaa, ovat virhekoodit aina 5xx-alkuisia.

- Suositeltavia toimenpiteitä: Digiboksin uudelleenkäynnistys, modeemin ja digiboksin resetoiminen.

 

Digiboksin resetointiohjeet löytyvät : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 18, 2018

En ymmärrä tätä ohjetta. Läppärillä win10 Telia TV sovellus, joka kertaalleen poistettu ja asennettu uudelleen. Turhaan.


  • Ex-telialainen
  • December 19, 2018

Jos mikään toisto ei onnistu tuolla sovelluksella eikä uudelleenasennus auta, voi ongelma mielestäni jäädä oikeastaan enää kahteen paikkaan.

 

1. Järjestelmän ajurit ja tarkemmin sanottuna näytönohjaimen ajurit, configuraatio väärin tai korruptoitunut asennus. Tarkista uusimmat päivitykset ja/tai asenna ajurit tarvittaessa uudestaan.

2. Windows Media Feature Pack -asennus rikki tai puutteellinen. Windows 10:lle voi sen ladata ja asentaa Tästä.