Olitko siis jo koittanut myös poistaa laajennuksen ja sen jälkeen ladata/asentaa sen kokonaan uudelleen? Jos Kaspersky on vielä asennettuna niin sieltä voisi käydä katsomassa, että onko siellä joku esto päällä laajennukselle/selaimelle.
Windows 10:lle on saatavilla myös oma maksuton Telia TV -sovellus windowsin Microsoft Storesta.
Olen kyllä ladannut sovelluksen uudelleen, ei apua. Vika jatkuu myös vaihdettuani Kasperskyn edelliseen virussuojaani.
Sivuston tv.telia.fi tiedoista Inspect > Console löytyi seuraavaa:
Failed to load resource: net::ERR_BLOCKED_BY_CLIENT https://tv.telia.fi/src/core-e31dcd8/telia-core-fw/plugins/Intercept.js
Uncaught Error: Script error for "intercept", needed by: resolve https://tv.telia.fi/logic.2.15.2.211.js
http://requirejs.org/docs/errors.html#scripterror
at makeError (logic.2.15.2.211.js:18)
at HTMLScriptElement.onScriptError (logic.2.15.2.211.js:18)
Kenties tästä on apua, kenties ei; en itse ole kovinkaan perillä ohjelmoinnista.
@ericrose kirjoitti:
Olen kyllä ladannut sovelluksen uudelleen, ei apua. Vika jatkuu myös vaihdettuani Kasperskyn edelliseen virussuojaani.
Eikö Telia TV toimi siis kummallakaan, ei Windows Storesta saatavalla sovelluksella eikä Chromella? Noilla kun ei ole mitään tekemistä keskenään... Nettiselainversio laajennuksineen on ihan oma juttunsa, Windows 10 koneilla Telia TV:tä kannattaa katsoa sen omalla sovelluksella, joka toimii paremmin kuin nettiselainversio.
Linkki: https://www.microsoft.com/fi-fi/store/p/telia-tv-finland/9nblggh07zk1
Jos Chrome- selaimen asennuksen poistaminen ja uudelleenasennus (sekä lisäosan uudelleenasennus) ei auta, niin kannattaa kokeilla palvelun käyttämistä Windowsin sovelluskaupasta saatavan Telia TV- sovelluksen kautta, kuten tuossa aiemmin jo mainittiin.
Myös Internet Explorer 10 on vielä tuettujen selaimien joukossa. Sovelluksen käyttäminen on kuitenkin suositeltavampaa.
Viimeiisimmässä skannauksessa Kaspersky ilmeisesti poisti jälleen joitain Telia TV:n tiedostoja, tällä kertaa vakavammin: myös Win app tuli täysin käyttökelvottomaksi, edes poisto, koneen uudelleenkäynnistys sekä täyssiivous CCleanerilla sekä Telia Win appsin uudelleenasennus eivät auttaneet: mikään versioista, appsi, selainv. ei toimi. Kaikissa ilmoitus: Järjestelmävirhe, yritä uudelleen. Virhekoodi: S: 1. Toivoisin pikaista apua, miten toimia; appsi on itselleni varsin tärkeä.
Peruutus: poistettuani Kasperskyn Telia TV ryhtyi jälleen toimimaan, syy jäi kylläkin epäselväksi, mutta hyvä näinkin.
Muutama F1 kisa sitten, taisi olla kesätauon jälkeen, Chromen kautta katselu on käyttökelvotonta. Extension kaatuu kesken katselun. Olisi mukavaa, että tämä korjattaisiin.
Nyt kun laitan nämä seuraavat infot, niin toivon kovasti että ei lähdetä viemään keskustelua suuntaan "oletko tyhjentänyt keksit". Alla kopioi+liimaa infot tältä päivältä:
Chromen virhekoodi on Vo:10:A2.
Windowsin event logien dump on:
Faulting application name: BrowserPluginHelper.exe, version: 3.24.0.10268, time stamp: 0x59a69e87
Faulting module name: ntdll.dll, version: 10.0.17017.1000, time stamp: 0x7e9936e5
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00058f78
Faulting process id: 0x3c34
Faulting application start time: 0x01d34b172dc77789
Faulting application path: C:ProgramDataTelia CompanyOTTChromeBrowserPluginHelperBrowserPluginHelper.exe
Faulting module path: C:WINDOWSSYSTEM32
tdll.dll
Report Id: 37bf7b5d-ba6e-4e70-a8e1-6c551c20aa03
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
//H
EDIT: diagnostiikkaa, toivomus keskustelun suunnalle