Oli katkos telia viihteessä ja kun se alkoitoimiin niin digiboksi pyytää kirjautumaan. Kun laitan tunnukset saan ilmoituksen, että tuunus tai salasana on väärä. Tilasin uuden salasanakin, mutta ei auttanut. Mikä neuvoksi?
Hei @masaka8 !
Jos olet toiminut seuraavan mukaan ja et pääse vieläkään kirjautumaan Telia viihteeseen /Telia TV:seen niin ota yhteyttä asiakaspalveluun :
Voit vaihtaa digiboksin salasanan menemällä Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi.
Valitse Kirjaudu > Unohditko tunnuksesi tai Kirjaudu > Unohditko salasanasi. Unohtunut käyttäjätunnus palautetaan tiliin liitettyyn sähköpostiin. Unohtuneen salasanan voit puolestaan vaihtaa tilaamalla salasanan vaihtolinkin Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiin.
Jos olet määrittänyt PIN1-koodin Vuokraamoon, sen palautus onnistuu kirjautumalla Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi ja valitsemalla Asetukset. PIN-koodia ei vaadita vuokrausten tekemiseen.
Mikäli et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Ratkaistu! Vika oli Telian päässä, digiboksi latas värän ohjelman ja siksi tunnukset ei kelvanneet. Nyt asia on korjattu piti digiboksi resetoita niin se latas oikian ohjelman ja nyt toimii!
@kiisseli67@ kirjoitti:Hei @masaka8 !
Jos olet toiminut seuraavan mukaan ja et pääse vieläkään kirjautumaan Telia viihteeseen /Telia TV:seen niin ota yhteyttä asiakaspalveluun :
Voit vaihtaa digiboksin salasanan menemällä Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi.
Valitse Kirjaudu > Unohditko tunnuksesi tai Kirjaudu > Unohditko salasanasi. Unohtunut käyttäjätunnus palautetaan tiliin liitettyyn sähköpostiin. Unohtuneen salasanan voit puolestaan vaihtaa tilaamalla salasanan vaihtolinkin Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiin.
Jos olet määrittänyt PIN1-koodin Vuokraamoon, sen palautus onnistuu kirjautumalla Telia TV sovellukseen tai tietokoneella osoitteeseen tv.telia.fi ja valitsemalla Asetukset. PIN-koodia ei vaadita vuokrausten tekemiseen.
Mikäli et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
En ole saanut aktivointi tunnusta enkä salasanaa
En ole saanut aktivointi tunnusta enkä salasanaa
@Anska72 vastailinkin sinulle toiseen ketjuun tarkemmin ja annoin pari linkkiä, joista löytyy lisätietoa😁>
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.