Skip to main content

Telian Omat sivut

  • May 3, 2018
  • 3 kommenttia
  • 84 katselukertaa

Hei! Jälleen tämä usein toistuva ilmiö: Omille sivuille ei pääse kirjautumaan. Pankaapas jälleen kerran korjaten, mieluimmin piakkoin!

Tarkennuksena: Pääsee etusivulle, mutta sitten väitetään: Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä. - mikä siis ei pidä lainkaan paikkaansa.

3 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • May 3, 2018

@ericrose@  kirjoitti:

Hei! Jälleen tämä usein toistuva ilmiö: Omille sivuille ei pääse kirjautumaan. Pankaapas jälleen kerran korjaten, mieluimmin piakkoin!

Tarkennuksena: Pääsee etusivulle, mutta sitten väitetään: Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä. - mikä siis ei pidä lainkaan paikkaansa.


Minulla ainakin toimii ?

Chrome selaimella Telia tunnuksilla sekä puhelinnumerolla onnistuu kirjautuminen ja näkyy liittymät.


  • Ex-telialainen
  • May 3, 2018

Ilmeneekö ongelma nyt telia-tunnuksella vai jollain muulla tunnistumistavalla? Itse ainakin pääsen normaalisti firefoxin kanssa kirjautumaan telia tunnarilla sisään ja kaikki tutut tuotteet sieltä näkyy nimissäni OK. Toimiiko kirjautuminen toisella selaimella jos kokeilee?


Forum|alt.badge.img+1
  • Faxaaja
  • May 3, 2018

Latasin sen uuden windows 1803 päivityksen. InPrivatella ilmoittaa Nordean sivulle mennessä istunto on päättynyt aika ylitetty tai evästeet on kytketty pois. Kumpikaan ei pidä paikkaansa, ja normaalilla ilman InPrivatetta toimii ja pääsee normaalisti. Onko vähän samanlainen ongelma, inprivate.